e60 OEM lci takavalot pre-lci:hin?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tovayryn
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2005
    • 464
    • Kajaani

    #16
    Onko mitään erikoista jos vaihtaa farkkuun taakse lci valot? Vai meneekö samalla tavalla ku sedanissa?
    MB W164
    ex: //DTM535

    Comment

    • repsa
      Bimmer Enthusiast
      • May 2006
      • 1374
      • Lempäälä

      #17
      ainaski luukkuun tuleviin parkkeihi joutuu jotai kötösteleen, kertaku pre-lci:ssä siel ei pala mitään, ja lci:ssä siellä tais joku fikkari loistaa.
      5c jetta 1.2TSI 140/220
      530e m-sport alpinweiss3 vakio
      a4 cabi 220/300
      vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...

      Comment

      • veku
        Bimmer Enthusiast
        • May 2005
        • 6327
        • P-Pohjanmaa

        #18
        Originally posted by tovayryn View Post
        Onko mitään erikoista jos vaihtaa farkkuun taakse lci valot? Vai meneekö samalla tavalla ku sedanissa?
        Alkuperäisellä valomoduulilla vilkuttaa ns nopeasti,ilmeisesti olettaa että poltin rikki.
        Mulla vastaava projekti menossa+lci valot keulaan ..tai ollut jo vuoden ja loppua ei näy..siis että valot pelais 100 % oikeen
        Last edited by veku; 29-07-2012, 18:54.
        F11 M550D
        E39 M5
        F26 3.0 Da M-Sport
        E61 535D M-Sport

        Comment

        • Pajari
          Newbiemmer
          • Dec 2011
          • 6
          • Helsinki

          #19
          Mulla oli autoon joku entinen omistaja vaihtanut LCI etu- ja takavalot. Eli valot toimii vaikka ajotietokone luuleekin muuta. Auto on 2003 loppuvuodesta tehty, eli ilmeisesti LM1:nen purkki sisällä(?)
          Minkä palikan mä tarvitsen, että saan päiväajo-ominaisuuden toimimaan ja että ei herjaa palaneita takavaloja (tai jarruvaloja)?
          E71 35d
          HD NRS

          ex-E86 Z4MC
          ex-E60 530dA M-sport
          ex-E86 3.0si
          ex-E92 2.5i

          Comment

          • buksin-1
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2003
            • 4592
            • Keski-Pohjanmaa

            #20
            Originally posted by Pajari View Post
            Mulla oli autoon joku entinen omistaja vaihtanut LCI etu- ja takavalot. Eli valot toimii vaikka ajotietokone luuleekin muuta. Auto on 2003 loppuvuodesta tehty, eli ilmeisesti LM1:nen purkki sisällä(?)
            Minkä palikan mä tarvitsen, että saan päiväajo-ominaisuuden toimimaan ja että ei herjaa palaneita takavaloja (tai jarruvaloja)?
            Pitää tietä, mitä siellä tehty...mutta oikeaoppisesti on LCI-orkkisvalojen vaihdon yhteydessä vaihdettava myös valomoduli, joka on vähintään LM II 9 203 082
            Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
            Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
            SISUSTAT modaukset

            Comment

            • Kert
              Bimmer Rookie
              • Apr 2006
              • 108
              • Vantaa

              #21
              Nostetaan tätä ikivanhaa topiccia vähän.
              Mistä edulliset OEM lci takavalot?
              Alvadilla 293€ kappale: http://alvadi.ee/fi/kataloog/varuosa/50608/11068
              Ilmeisesti alkuperäiset, kun ovat Hellan tekemiä?
              Löytyykö jostaki halvemmalla?

              Ja miten asennus jos käytössä LM1? Aika kovia hintoja ebayssa johtosarjoista (muutama liitin ja johdon pätkä).
              Saako jostain pelkkiä liittimiä jotta voisin itse nikkaroda johtosarjat?
              E60 525i (09/2004)
              Exät: Volvo V40 | Nissan Terrano | BMW E39 520i | BMW E34 535i | Honda CRX | VW Caravelle | Fiat Ritmo

              Comment

              • -rik
                BTCF Member
                • Nov 2009
                • 827
                • Rovaniemi

                #22
                http://m.ebay.de/itm/Original-LCI-LE...875?nav=SEARCH esim tuossa halvemmalla.

                LM1 pitää varastaa led tangoille virta esim rek. valoilta. Vaatii myös pientä koodailua.

                Mulla saattas muuten löytyä yhet oem lci takavalojohdot, laita privaa jos kiinnostaa niin voin käydä penkoo tallista.
                Last edited by -rik; 22-07-2015, 15:51.
                ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |

                Comment

                • samuoja
                  Newbiemmer
                  • Oct 2009
                  • 14
                  • Kempele

                  #23
                  Originally posted by Kert View Post
                  Nostetaan tätä ikivanhaa topiccia vähän.
                  Mistä edulliset OEM lci takavalot?
                  Alvadilla 293€ kappale: http://alvadi.ee/fi/kataloog/varuosa/50608/11068
                  Ilmeisesti alkuperäiset, kun ovat Hellan tekemiä?
                  Löytyykö jostaki halvemmalla?

                  Ja miten asennus jos käytössä LM1? Aika kovia hintoja ebayssa johtosarjoista (muutama liitin ja johdon pätkä).
                  Saako jostain pelkkiä liittimiä jotta voisin itse nikkaroda johtosarjat?

                  Täältä edullisesti.

                  Comment

                  • tovayryn
                    Bimmer Fanatic
                    • Feb 2005
                    • 464
                    • Kajaani

                    #24
                    mistä sen tietää onko 1 vai 2?
                    MB W164
                    ex: //DTM535

                    Comment

                    • -rik
                      BTCF Member
                      • Nov 2009
                      • 827
                      • Rovaniemi

                      #25
                      Raja menee 09/2006, jos valmistettu ennen sitä, on lm1. (Jos joku ei ole joskus vaihtanut)
                      ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |

                      Comment

                      • Kert
                        Bimmer Rookie
                        • Apr 2006
                        • 108
                        • Vantaa

                        #26
                        Originally posted by -rik View Post
                        LM1 pitää varastaa led tangoille virta esim rek. valoilta. Vaatii myös pientä koodailua.
                        Miksi virrat pitää ottaa rekkarivaoilta? Miksi parkkivalojen johto ei käy?
                        Ja mitä kaikkea joutuu koodaamaan? Ilmeisesti polttimon testi ainaki ettei ledit välky?
                        Miten vilkut toimii? välkkyykö nopeaan tahtiin ja saako koodaamaalla hidastettua vai pitääkö laittaa vastus vilkkujen rinnalle??


                        Originally posted by tovayryn View Post
                        mistä sen tietää onko 1 vai 2?
                        Siinä moduulissa pitäisi olla myös tarra jossa lukee kumpi on.
                        E60 525i (09/2004)
                        Exät: Volvo V40 | Nissan Terrano | BMW E39 520i | BMW E34 535i | Honda CRX | VW Caravelle | Fiat Ritmo

                        Comment

                        • -rik
                          BTCF Member
                          • Nov 2009
                          • 827
                          • Rovaniemi

                          #27
                          Originally posted by Kert View Post
                          Miksi virrat pitää ottaa rekkarivaoilta? Miksi parkkivalojen johto ei käy?
                          Ja mitä kaikkea joutuu koodaamaan? Ilmeisesti polttimon testi ainaki ettei ledit välky?
                          Miten vilkut toimii? välkkyykö nopeaan tahtiin ja saako koodaamaalla hidastettua vai pitääkö laittaa vastus vilkkujen rinnalle??
                          Voihan ne ottaa mistä haluaa. Pitää koodata sisempi jarruvalo pois, koska palaa muuten koko ajan. Lisäksi kaksiosaista jarruvaloa ei saa toimimaan lm1 muutakuin jollakin johtovirittelyllä, kyllä ne ledit vilkkuu käynnistyksessä vaikka koodaa (lm1:llä). Vilkut toimii normaalisti.
                          ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |

                          Comment

                          • repsa
                            Bimmer Enthusiast
                            • May 2006
                            • 1374
                            • Lempäälä

                            #28
                            Originally posted by Kert View Post
                            Miksi virrat pitää ottaa rekkarivaoilta? Miksi parkkivalojen johto ei käy?
                            Ja mitä kaikkea joutuu koodaamaan? Ilmeisesti polttimon testi ainaki ettei ledit välky?
                            Miten vilkut toimii? välkkyykö nopeaan tahtiin ja saako koodaamaalla hidastettua vai pitääkö laittaa vastus vilkkujen rinnalle??



                            Siinä moduulissa pitäisi olla myös tarra jossa lukee kumpi on.
                            http://5series.net/forums/attachment...2-photo-9-.jpg
                            Ainaki farmarissa parkkivalojen johdon tuominen luukun sisälle erikseen saranaa pitkin tuntuu vähän hölmöltä, kun sama jännite löytyy siitä kontinlamppujen vierestä parkkivaloiltakin.

                            Kylmä ja kuuma-testit pois polttimoilta.

                            Vilkkuu normaaliin tahtiin ulospäin aina, vaikka ois oikeasti polttimoki mykkänä. Ei tartte vastuspatentteja.
                            5c jetta 1.2TSI 140/220
                            530e m-sport alpinweiss3 vakio
                            a4 cabi 220/300
                            vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...

                            Comment

                            • ptikkala
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2007
                              • 1578

                              #29
                              repsa, laitas jotai ohjetta enemmän tuohon luukunvalo hommaan, nimittäin ois valojen vaihto just menossa eikä kiinnostais parin narun takia tuota vuosi sitten korjattua kourua alkaa avaamaan .

                              Comment

                              • Indigoah
                                Bimmer Rookie
                                • Jan 2004
                                • 103
                                • Oulu

                                #30
                                Kuten edellä mainittu, virallisen E61 retrofit johtosarjan kanssa ne luukun valojen kaksi johtoa pitää pujotella saranoiden läpi aina valomoduulille saakka. Helpoin virta on ryöstää esim kilven valoilta, kuten useissa aftermarket sarjoissa tehdään. Kuitenkin jos on LM2 ja koodaa oikean +MUEB lorun sinne, drl-asennossa ei rekisterikilven valot pala eli myös luukun valot pimeänä, sekä varmaan joutuu koodaamaan check controllin herjat pois. Tai sitten ottaa virrat parkkivalolta, kuten repsa kertoi.
                                Saa toki toimimaan ilman MUEB koodia, jos on intoa muokata.

                                Jos jotain kiinnostaa, minulta löytyy ylimääräisenä tuollainen LCI-takavalojen asennussarja pre-fl E61, joka toimii ilman moduulin vaihtoa, koodausta tai johdon vetoa
                                F11 530d M-Sport

                                ex.
                                E91, E61, E39, E46, E36

                                Comment

                                Working...
                                X