Onko mitään erikoista jos vaihtaa farkkuun taakse lci valot? Vai meneekö samalla tavalla ku sedanissa?
e60 OEM lci takavalot pre-lci:hin?
Collapse
X
-
Originally posted by tovayryn View PostOnko mitään erikoista jos vaihtaa farkkuun taakse lci valot? Vai meneekö samalla tavalla ku sedanissa?
Mulla vastaava projekti menossa+lci valot keulaan ..tai ollut jo vuoden ja loppua ei näy..siis että valot pelais 100 % oikeenLast edited by veku; 29-07-2012, 18:54.F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Mulla oli autoon joku entinen omistaja vaihtanut LCI etu- ja takavalot. Eli valot toimii vaikka ajotietokone luuleekin muuta. Auto on 2003 loppuvuodesta tehty, eli ilmeisesti LM1:nen purkki sisällä(?)
Minkä palikan mä tarvitsen, että saan päiväajo-ominaisuuden toimimaan ja että ei herjaa palaneita takavaloja (tai jarruvaloja)?E71 35d
HD NRS
ex-E86 Z4MC
ex-E60 530dA M-sport
ex-E86 3.0si
ex-E92 2.5i
Comment
-
-
Originally posted by Pajari View PostMulla oli autoon joku entinen omistaja vaihtanut LCI etu- ja takavalot. Eli valot toimii vaikka ajotietokone luuleekin muuta. Auto on 2003 loppuvuodesta tehty, eli ilmeisesti LM1:nen purkki sisällä(?)
Minkä palikan mä tarvitsen, että saan päiväajo-ominaisuuden toimimaan ja että ei herjaa palaneita takavaloja (tai jarruvaloja)?Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Nostetaan tätä ikivanhaa topiccia vähän.
Mistä edulliset OEM lci takavalot?
Alvadilla 293€ kappale: http://alvadi.ee/fi/kataloog/varuosa/50608/11068
Ilmeisesti alkuperäiset, kun ovat Hellan tekemiä?
Löytyykö jostaki halvemmalla?
Ja miten asennus jos käytössä LM1? Aika kovia hintoja ebayssa johtosarjoista (muutama liitin ja johdon pätkä).
Saako jostain pelkkiä liittimiä jotta voisin itse nikkaroda johtosarjat?E60 525i (09/2004)
Exät: Volvo V40 | Nissan Terrano | BMW E39 520i | BMW E34 535i | Honda CRX | VW Caravelle | Fiat Ritmo
Comment
-
-
http://m.ebay.de/itm/Original-LCI-LE...875?nav=SEARCH esim tuossa halvemmalla.
LM1 pitää varastaa led tangoille virta esim rek. valoilta. Vaatii myös pientä koodailua.
Mulla saattas muuten löytyä yhet oem lci takavalojohdot, laita privaa jos kiinnostaa niin voin käydä penkoo tallista.Last edited by -rik; 22-07-2015, 15:51.ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |
Comment
-
-
Originally posted by Kert View PostNostetaan tätä ikivanhaa topiccia vähän.
Mistä edulliset OEM lci takavalot?
Alvadilla 293€ kappale: http://alvadi.ee/fi/kataloog/varuosa/50608/11068
Ilmeisesti alkuperäiset, kun ovat Hellan tekemiä?
Löytyykö jostaki halvemmalla?
Ja miten asennus jos käytössä LM1? Aika kovia hintoja ebayssa johtosarjoista (muutama liitin ja johdon pätkä).
Saako jostain pelkkiä liittimiä jotta voisin itse nikkaroda johtosarjat?
Täältä edullisesti.
Comment
-
-
Raja menee 09/2006, jos valmistettu ennen sitä, on lm1. (Jos joku ei ole joskus vaihtanut)ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |
Comment
-
-
Originally posted by -rik View PostLM1 pitää varastaa led tangoille virta esim rek. valoilta. Vaatii myös pientä koodailua.
Ja mitä kaikkea joutuu koodaamaan? Ilmeisesti polttimon testi ainaki ettei ledit välky?
Miten vilkut toimii? välkkyykö nopeaan tahtiin ja saako koodaamaalla hidastettua vai pitääkö laittaa vastus vilkkujen rinnalle??
Originally posted by tovayryn View Postmistä sen tietää onko 1 vai 2?
E60 525i (09/2004)
Exät: Volvo V40 | Nissan Terrano | BMW E39 520i | BMW E34 535i | Honda CRX | VW Caravelle | Fiat Ritmo
Comment
-
-
Originally posted by Kert View PostMiksi virrat pitää ottaa rekkarivaoilta? Miksi parkkivalojen johto ei käy?
Ja mitä kaikkea joutuu koodaamaan? Ilmeisesti polttimon testi ainaki ettei ledit välky?
Miten vilkut toimii? välkkyykö nopeaan tahtiin ja saako koodaamaalla hidastettua vai pitääkö laittaa vastus vilkkujen rinnalle??ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |
Comment
-
-
Originally posted by Kert View PostMiksi virrat pitää ottaa rekkarivaoilta? Miksi parkkivalojen johto ei käy?
Miten vilkut toimii? välkkyykö nopeaan tahtiin ja saako koodaamaalla hidastettua vai pitääkö laittaa vastus vilkkujen rinnalle??
Siinä moduulissa pitäisi olla myös tarra jossa lukee kumpi on.
http://5series.net/forums/attachment...2-photo-9-.jpg
Kylmä ja kuuma-testit pois polttimoilta.
Vilkkuu normaaliin tahtiin ulospäin aina, vaikka ois oikeasti polttimoki mykkänä. Ei tartte vastuspatentteja.5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
Comment
-
-
Kuten edellä mainittu, virallisen E61 retrofit johtosarjan kanssa ne luukun valojen kaksi johtoa pitää pujotella saranoiden läpi aina valomoduulille saakka. Helpoin virta on ryöstää esim kilven valoilta, kuten useissa aftermarket sarjoissa tehdään. Kuitenkin jos on LM2 ja koodaa oikean +MUEB lorun sinne, drl-asennossa ei rekisterikilven valot pala eli myös luukun valot pimeänä, sekä varmaan joutuu koodaamaan check controllin herjat pois. Tai sitten ottaa virrat parkkivalolta, kuten repsa kertoi.
Saa toki toimimaan ilman MUEB koodia, jos on intoa muokata.
Jos jotain kiinnostaa, minulta löytyy ylimääräisenä tuollainen LCI-takavalojen asennussarja pre-fl E61, joka toimii ilman moduulin vaihtoa, koodausta tai johdon vetoaF11 530d M-Sport
ex.
E91, E61, E39, E46, E36
Comment
-
Comment