Originally posted by MajorDrake
View Post
E61 Jarruttaessa kolahtaa
Collapse
X
-
Ahaa, on tullut kyllä aika helkutin monet palat Bemuihin vaihdettua, mutta koskaan ei ole vielä tullut tuollaista eteen. Toki kiinnitysraudasta pitää aina viilalla (muuten ei kunnolla lähde) ruoste ja muu kökkö tasaiseksi hioa ja lopuksi kuparitahnaa laittaa voiteluaineeksi hiukan. Niin kuin TIS:kin neuvoo, tosin aineeksi jotain BMW:n omaa mömmöä.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
-
Köhm... eli ilmaisin itseni ilmeisti hieman harhaanjohtavasti. (Niinkuin se näillä palstoilla joskus olisi mahdotonta...)Originally posted by bemarikari5 View PostMitäs sitten kun nöölit syö liukupinnat vituix?
Kenen luulet olevan maksumiehenä? Veikkaan että sinä.
Tollaiset viritykset syytä jättää itärajan taakse ja ei sielläkään liikennekäyttöön.
"Nööli" tarkoittaa tässä tapauksessa hitsi palkoa, joka on koko liukupinan matkalla. tämän järkeen se on hiottu, (hieman tarkemmin kuin ensimmäisellä kerralla) tasaiseksi vastaamaan palan alkuperäisiä dimensioita.
Tietysti aina voidaan lähteä spekuloimaan että hitsattu materiaali on kovempaa ja täten syö satulan paskaksi... (ja oletko koskaan nähnyt vanhan palan olevan hirmuisen kulunut liukupinnoilta?)
Noh, siinä vaiheessa minulla on perusteltu syy ostaa vaikka uusi auto
Comment
-
Jokainen tekee tyylillään, silti "viritykset" jarru- ja ohjauslaitteisiin ei ole mielestäni hyväksyttyjä tapoja toimia.
Spekulointia: Hitsatusta jarrupalasta irtoaa kitkapinta ja jää satulan/levyn väliin, auto riistäytyy käsistäsi seurauksella, että joku kuolee. Siinä vaiheessa seppä ja sinä olette aika heikoilla.:think-04 e60 530da
ex bemmit: 1502, 318i, 535i, 730i, 850i, 530dx2
Comment
Comment