Moi kaikki foorumilaiset. Minulla myös vastaavat ongelmat n53 koneessa eli kylmänä tyhjäkäynti täristää ja välillä sammuu. vikakoodia tulee useammasta sylinteristä cylinder misfire. Myös lämpöisellä koneella ajaessa tuntuu välillä lievä nykäys ja tyhjäkäynti hyvin lievästi epävakaata ei kuitenkaan mitään verrattuna kylmään koneeseen, vikakoodeja ei kuitenkaan lämpöisellä koneella anna. Tehoja löytyy kuitenkin normaalisti ja kulutuskin normaali.
Ongelmat alkoivat korkeapainebensapumpun hajottua. Korkepainepumpun kanssa vaihdettiin yhtä aikaa tulpat ja puolat. Auto toimi pari päivää normaalisti, kunnes samat ongelmat palasivat. Nyt on ehdotettu suutinten vaihtamista.
Onko kellään kokemusta suutinten huoltamisesta esim. tälläisessa paikassa: http://www.finjector.com/fi/palvelut/palvelu-1/ vai kannattaako ostaa suosiolla uudet suuttimet? Näkyvät Schmiedmannilla olevan 230 €/kpl.
Ongelmat alkoivat korkeapainebensapumpun hajottua. Korkepainepumpun kanssa vaihdettiin yhtä aikaa tulpat ja puolat. Auto toimi pari päivää normaalisti, kunnes samat ongelmat palasivat. Nyt on ehdotettu suutinten vaihtamista.
Onko kellään kokemusta suutinten huoltamisesta esim. tälläisessa paikassa: http://www.finjector.com/fi/palvelut/palvelu-1/ vai kannattaako ostaa suosiolla uudet suuttimet? Näkyvät Schmiedmannilla olevan 230 €/kpl.
Comment