Originally posted by Santtu Repo
View Post
E61,2007 LCI Millä musaa IPHONE/AUX/USB?!
Collapse
X
-
Oletko varmistanut että piuha on kunnossa ? Mulla oli yhdellä piuhalla aika herkkä plugin asennosta, eli piti vähän hakea kohdalleen.
-
Ite ihmettelin parin kuukauden ajan eri vaihtoehtoja lähinnä hanskalokeron CD-vaihtajan tilalle. Ja löytyihän noita kaikenlaisia, mutta vaikutti ettei ihan Plug&Play tainnut niistä mikään silti olla. Ja jopa valmistajien omat ilmoitukset yhteensopivuudesta olivat vähän ristiriitaisia saatikka sitten käyttäjäkokemukset. Lisäksi hinnat järjestäen satkun paremmalla puolen, hyvässä lykyssä lähempänä viittä. Siihen rahaan ei viitsisi ottaa riskiä ettei toimikaan. Lopulta päädyin jossain ulkomaisella forumilla suositeltuun simppeliin vaihtoehtoon: Griffinin BT Aux-liitin http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...m=380543697473
Edullinen, toimii hyvin yhteen auton oman BT:n kanssa (joka siis kelpaa vain puheluihin) - iPhone osaa ainakin yhdistää molempiin samaan aikaan (puhelin soi auton BT:stä ja musa menee pauselle kun puheluun vastaa, jatkuu automaattisesti Griffinin kautta kun puhelu loppuu) - ja suht huomaamaton takapenkin keskellä. Vain rattisäädöt puuttuu ja äänenlaatu on... no se on riittävä (volumea joutuu jonku puol kiekkaa lisäämään radioon verrattuna)
Last edited by Nautilus; 03-01-2013, 22:33.
Leave a comment:
-
Kuullostaa vähän siltä että olis pelkät korkeet äänet käytössä eli ei tuu bassoa ollenkaan?! Mulla se aux paikka on hanskalokerossa... mikäköhän sitä vaivaa.... :think
Leave a comment:
-
Kätevä konsti kyllä, mutta äänenlaatu penaalista! Itse olen viimeisimmissä autoissa toteuttanut Nokian BT palikalla, joka kytketään Aux:iin. Näin kännyssä ei ole ärsyttäviä johtoja heilumassa. BT palikkaan jatkuva lataus niin ei lopu poweri kesken.Originally posted by Safiiri View PostFM-lähettimellä varustettu luuri on varsin kätevä. Tuolta löytyy listaa, mutta valitettavasti Nokia on luopunut uusissa luureissa tästä joten taitaa mennä käytetyn etsimiseen. N8, C7 ja 701 Belle käyttiksellä on päteviä.
http://www.allaboutsymbian.com/featu...and_a_feat.php
Mulla siis alla oleva, mutta muitakin vaihtoehtoja on olemassa:
Leave a comment:
-
FM-lähettimellä varustettu luuri on varsin kätevä. Tuolta löytyy listaa, mutta valitettavasti Nokia on luopunut uusissa luureissa tästä joten taitaa mennä käytetyn etsimiseen. N8, C7 ja 701 Belle käyttiksellä on päteviä.Originally posted by Santtu Repo View PostMoro,
Onko porukka asennellu systeemejä jolla saa iphonesta esimerkiksi spotifyn musat soimaan auton kaiuttimista?
You know, I'd got heartily fed up of explaining to all and sundry why the 'FM transmitter' in my Nokia smartphone was so insanely great. Not because my enthusiasm for the feature was waning - far from it. But because just about everyone heard the 'FM' bit and switched their brain off - surely it had to be a radio receiver, as featured in just about every phone since 2004?
Leave a comment:
-
E61,2007 LCI Millä musaa IPHONE/AUX/USB?!
Moro,
Onko porukka asennellu systeemejä jolla saa iphonesta esimerkiksi spotifyn musat soimaan auton kaiuttimista? Aux autosta löytyy mutta äänenlaatu on ihan kauhee. Lisänä olisi tietty kiva jos olis toi usb sais muistitikulta musaa. Oon kuullu jostain grom audiosta ja densionista? Mitä suosittelette ja mistä kannattaa moista ruveta metsästään?
Kiitoksia etukäteen!!Tags: None
Leave a comment: