Moikka,
Tuli haettua juuri ruotsista 2007 mallinen reilu 100tkm ajettu e61 ja nyt vähän tutkailin konetilaan niin pari vuotoa paljastui heti.
Ennen kuin alan purkamaan tai viemään huoltoon niin ajattelin kysäistä täältä vähän vinkkejä, jos vaikka pitää jotain tiivisteitä ostaa tai putkea.
Eli paksun ilmaletkun liitos EGR:ään näyttäisi vuotavan liitos tuntuu muutenkin löysälle, miten sen kuuluisi toimia kun ei siinä ole päällä edes klemmaria vaan joku sokka?
-> https://picasaweb.google.com/1102404...99339930831010
Sitten imusarja oletetusti vuotaa ja läpät on vielä paikoillaan, joten pitänee varmaan hommata tulpat läppien tilalle, sekä uudet tiivisteet ja korjata se...
->
Muuten auto kyllä tuntuu hyvältä saabin jälkeen
Tuli haettua juuri ruotsista 2007 mallinen reilu 100tkm ajettu e61 ja nyt vähän tutkailin konetilaan niin pari vuotoa paljastui heti.
Ennen kuin alan purkamaan tai viemään huoltoon niin ajattelin kysäistä täältä vähän vinkkejä, jos vaikka pitää jotain tiivisteitä ostaa tai putkea.
Eli paksun ilmaletkun liitos EGR:ään näyttäisi vuotavan liitos tuntuu muutenkin löysälle, miten sen kuuluisi toimia kun ei siinä ole päällä edes klemmaria vaan joku sokka?
-> https://picasaweb.google.com/1102404...99339930831010
Sitten imusarja oletetusti vuotaa ja läpät on vielä paikoillaan, joten pitänee varmaan hommata tulpat läppien tilalle, sekä uudet tiivisteet ja korjata se...
->
Muuten auto kyllä tuntuu hyvältä saabin jälkeen
Comment