Elikkä otsikon mukaiset tiedot ois kiva saada. En löytäny mistään, vaikka yritin ettiä. Ehkä oli väärät hakusanat.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e61 530d pakosarjan pulttien kiristysjärjestys ja momentit?
Collapse
X
-
Originally posted by ronttonen View PostElikkä otsikon mukaiset tiedot ois kiva saada. En löytäny mistään, vaikka yritin ettiä. Ehkä oli väärät hakusanat.
Kiristysjärjestykselle ei löytynyt VIVID -korjaamo-ohjelmasta ainakaan mitään ohjetta, mutta kiristysmomentti on 20 nm ja käsketään uusimaan mutterit. ( tuskin niitä nyt kukaan uusimaan lähtee, mutta ohje käskee)Bmw e61 535 d touring M-sport 11/2004 "TÄYSITEHOINEN"
Ja autoa janottaa alla näkyvään tapaan...
http://tankkaus.com/cars/public_grap...33/2016/2015/3
e39 -530d touring 11/1999
ex:Bmw e21 320 6 syl "kaasari" 1979
Automaattivaihteiston huuhteluöljynvaihto
-
-
Originally posted by ronttonen View PostElikkä otsikon mukaiset tiedot ois kiva saada. En löytäny mistään, vaikka yritin ettiä. Ehkä oli väärät hakusanat.Ex: -90 520i, -97 520i, -00 525ia, -01 520ia, -04 530Da, -01 525i Touring
Vikakoodienlukua ja perustason koodausta -96-08 bemareista.Alavus ja lähialueet, privalla tavoittaa.
BMW Freude Am Fahren
Comment
-
-
Laittelin uudet mutterit, mut ei niisä mitään haittoja ollu. Pinnapulteista osa lähti pois ku vanhat mutterit ei auennu. Ne joutu halkaseen rälläkällä. Sitten ku kierrepakalla auko pultit ja yritti pyörittään uudet mutterit niihin, niin ne meni vähä matkaa sormin ja sitte alko kangistuun. Eli kai niisä joku systeemi on ettei ne pitäs lähtä pyöriin itekseen auki. Normaalit m8 mutterit meni hyvästi pultteihin. Kiristelin pakosarjan sitte sillai, et kaks keskimmäistä ensin ja siitä lähin laitoille päin. Joku pari-kolme kertaa sillain kävin sen läpi. Ensin siis kaikki pikkusen kiristelin, et tiivisteet lähti painuun ja sitte sen jälkeen lopullisia kiristyksiä.
Comment
-
Comment