Announcement

Collapse
No announcement yet.

E6X LCI 525da ohjelmointi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alttu
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2010
    • 519
    • Nummela

    #16
    Originally posted by Hjördis View Post
    Kaasupolkimella en huomannut minkäänlaista muutosta kun taas Inpalla/DISillä tuli selvä ero alussa (vaihtokohdat, luisto, moottorijarrutus jne.).
    Onko kukaan testannut noita arvoja esim. Inpalla ennen ja jälkeen kaasupolkimen polkemisen? Onko mahd. että toimii LCI mutta ei preLCI. Itse tein tuon ns. kaasupoljin nollauksen, siitä toimiko se, ei 100% varmuutta ole.
    Ainoa huomio oli kun kotipihasta laskeuduin mäkeä alas, mielestäni aikaisemmin kone ei ole jarruttanut, nyt jarrutti.:think

    Inpalle olisi muutenkin tarvetta, pitäisi vikakoodit lukea tämän päiväisten ongelmien myötä. Motarilla hölläsin ramppiin ja luonnollisesti lähdin kiihdyttämään mutta kierrokset ei tahtonut nousta yli 2000rpm ja säikähdin jo turbon tiltanneen. Kilsan verran ajelin pintakaasulla ja mietin päätänkö edessä olevan 400km matkan suosiolla siihen kunnes painoin kaasua ja kaikki oli ennallaan Mistäköhän voisi olla kyse??
    Ei varsinaisesti kuulu tämän otsikon alle mutta kysellään nyt silti...ja jos Savonlinnan lähettyviltä löytyy inpaa niin mielellään voisin ennen torstaista kotimatkaa tsekata vikakoodit.
    F15 30d ///M-SPORT
    Ex.
    F10 530xda ///M-SPORT, Audi A7 3.0tdiq S-line, F11 530xda///M-SPORT x4, F11 520da ///M-SPORT , E61 530da ///M-SPORT, E61 525da ///M-SPORT , E91 320d ///M-SPORT

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎