Onkos kenelläkään tuommoista kombinaatiota käytössä ja jos on niin minkälaisilla tehoilla?
E61 530D x35D:n pietzosuuttimilla
Collapse
X
-
Originally posted by ptikkala View PostOnkos kenelläkään tuommoista kombinaatiota käytössä ja jos on niin minkälaisilla tehoilla?
Siis jos sulla itsellä ei ole piezot,niin en usko että saa toimiin ollenkaan.-99 punane passatti
https://www.nettiauto.com/bmw/535/9505964
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
www.mcars.fi
Kysy 041-5056506
https://www.facebook.com/MCarsOulu/
INPA DIS BMW Scanner VCDS OPCOM ,MB Star
Webasto,BMW,VW,OPEL,MB Vikakoodinluvut,Koodaukset,N47 jakopää remontit.RAVENOL öljyt edullisesti
-
-
Piezo-suuttimet ovat samat 530d ja 535d. Jos autossa on nyt solenoidi-suuttimet, niin piezojen vaihto tilalle on kyseenalaista. Enpä tiedä, että kukaan olisi yrittänyt saada piezoja toimimaan solenoidien ohjauksella.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Jep, LCI-mallissa noi suuttimet on identtiset 530d vs. 535d. Pre-LCI piezot on eri numerolla, mutta onko noissa syöttömäärässä merkittävää eroa?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostJep, LCI-mallissa noi suuttimet on identtiset 530d vs. 535d. Pre-LCI piezot on eri numerolla, mutta onko noissa syöttömäärässä merkittävää eroa?
(Ahaa, harisen pajalla olivat horisseet 525/530 suuttimistakin samoina)Last edited by Mlatvala; 08-03-2013, 15:33.E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Originally posted by ptikkala View Post530 ja 535 LCI samat suuttimet... http://bmwfans.info/parts/catalog/13537809194/
mutta mistäs sen tietää että onko uutena paikalleen laitetut samat?
Suuttimet kun saattavat rungoltaan olla samoja,
ja kunnostettaessa vaihdetaan kaikkin samat osat jonka jälkeen
ne on samoja...Last edited by MajorDrake; 20-03-2013, 12:00.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
+650nm....diesel....
Ex. E30 318 85'
E30 325 touring 91'
Vw passat v6 2,8 4-motion 00'
husaberg fs 650
Ktm/polaris atv 525
Nyt. E30 325 cab "m3" 87'
E61 530d 05' "voimasavu"
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostNiin no, remanufactured -suuttimet on samat,
mutta mistäs sen tietää että onko uutena paikalleen laitetut samat?
Suuttimet kun saattavat rungoltaan olla samoja,
ja kunnostettaessa vaihdetaan kaikkin samat osat jonka jälkeen
ne on samoja...
tästä syystä pidän parhainpana lastutettavana autona 235hv 530d mallia
siinä on hirveästi potenttiaalia bittien takana
Comment
-
-
Originally posted by Boiga View PostEli onko LCI 530d sama kokoonpano tehotavoitteiden suhteen kuin pre-LCI 530d x35d suuttimilla?
ja 2006 mallisessa 530d:ssä piezot...
En tiedä onnistuuko LCI:n piezojen vaihto Pre-LCI 535d:een,
vaatinee ainakin normaalia enemmän softaamista että saadaan jotain hyötyä?M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Comment