Dodiin, kun talven lämpenemättömyydestä on selvitty toistaiseksi, ongelmana on nyt liiallinen lämpö cabiinissa. Eli puhallusilman lämpö pyörii 35C asteen nurkilla joka räppänästä riippumatta siitä millaista pyyntiä säätimiin laittaa.
Auto ollu viimeajat vähällä käytöllä ja näköjään ilmastoinnistakin hävinnyt kylmäaine jossain määrin eli kompura ei käynnisty ollenkaan. DIS näyttää 0,2 bar painetta. Samoin kaikki lämpötilamittaukset näyttää järkevää lukemaa.
Eli oma olettamus että vesiventtiili jääpi raolleen. Mutta onko kellään kokemusta että vikaantuuko nuo mekaanisesti vai sähköisesti?
Auto ollu viimeajat vähällä käytöllä ja näköjään ilmastoinnistakin hävinnyt kylmäaine jossain määrin eli kompura ei käynnisty ollenkaan. DIS näyttää 0,2 bar painetta. Samoin kaikki lämpötilamittaukset näyttää järkevää lukemaa.
Eli oma olettamus että vesiventtiili jääpi raolleen. Mutta onko kellään kokemusta että vikaantuuko nuo mekaanisesti vai sähköisesti?
Comment