Tänään ostetussa autossa nyt käynnissä ollessa tulee noronaan jäähdytinnestettä jostain ylhäältä moottorin etupäästä ja enemmän vänkärin puolelta mutta kun ei nää mistä.. olisikohan näissä jotain yleistä vuotokohtaa? , tuossa ulkosalla joutuu värkätä ja huoltoajatkin kiven alla :/
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e61 530DA -04 vuotaa jäähdytinnestettä *ratkaistu*
Collapse
X
-
Tags: None
-
-
Veikataan päätermaria jos vika ei ol EGR termarissa tai sen lauhduttimessa...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Mites näissä 530deessä on tuo öljynlauhdutin? Mulla vuoti 535deessä ko. osa, pitkään, ja lopussa ihan suihkusi moottorin kylkeen ja vei reilusti nestettä.
Öljynlauhdutinhan 535deessä löytyy kuskin puolelta, ainakin minun tapauksessa.
Taas noviisilta pientä hakuammuntaa, mutta kerron kuiteskin, kun omakohtaista kokemusta, ja harmaita hiuksia lisää...F11 530d -11
E91 -06 320d
x2 Tuikut
Ex. E60 -05 535d M-Sport 386hv/766nm
Comment
-
-
Originally posted by Mikiis View PostMites näissä 530deessä on tuo öljynlauhdutin? Mulla vuoti 535deessä ko. osa, pitkään, ja lopussa ihan suihkusi moottorin kylkeen ja vei reilusti nestettä.
Öljynlauhdutinhan 535deessä löytyy kuskin puolelta, ainakin minun tapauksessa.
Taas noviisilta pientä hakuammuntaa, mutta kerron kuiteskin, kun omakohtaista kokemusta, ja harmaita hiuksia lisää...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Ja tämähän löytyy siitä suodatinjalan vieressä oleva nyrkin kokoinen rautamöykky jossa lammelleja. Minulla oli ensin vähän märän näköinen, ja lopussa oiken valkeata töhnää vuotokohdassa, jolloin söi nestettä muutaman kymmenen kilometrin matkalla paisuntasäiliön melkein tyhjäksi.F11 530d -11
E91 -06 320d
x2 Tuikut
Ex. E60 -05 535d M-Sport 386hv/766nm
Comment
-
-
Huomenta, egr termari vaikutti kuivalta samoin se öljyn lauhdutin eli se lamellirautamöykky kuskin puolella, mutta sen päätermarin ja egr lauhduttimen moottorin puolen juureen en ole nähnyt eli pitää hankkia peili ja tarkistaa kun pääsen autolle taas, mitään ylimääräistä höyryämistä en huomannut.Last edited by Toni Markus; 12-07-2013, 06:01.
Comment
-
Comment