Tietty pätevä autosähkökorjaamo osannee huoltaa laturin, ainakin laakerit, mutta entäs kollektori?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E61 Charging fault
Collapse
X
-
Originally posted by MNi View PostTietty pätevä autosähkökorjaamo osannee huoltaa laturin, ainakin laakerit, mutta entäs kollektori?
E91 335iAT -08
-Iiiiskää, saapi tulla pyyhkimään! -
Comment
-
-
Originally posted by WarHead View Post... ja sitte ku lisää siihe samaan rahaan uuden säätimen hiilineen, niin eka numero laskussa on nelonen. Uuden laturin tilasin ite suoraan Germaaniasta, laatikosta löytyi tehdas uusi VALEO. Hintaa ja yhteyksiä täältä:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...m=321271063488F11 530d -11
E91 -06 320d
x2 Tuikut
Ex. E60 -05 535d M-Sport 386hv/766nm
Comment
-
-
Originally posted by laikkaeki View PostKun olin tota pitänyt yhtenä vaihtoehtona jos olis pelkän kollektorin saanu varaosana? Saako niitä ylipäätään tähän 170A Valeoon ja siis kuinka haasteellista vaihtaminen on?__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Comment
-
-
Originally posted by Ylitie View PostSamaa teki minulla 2vk sitte. Laturin hihnapyörä paskana eli pyöri siis tyhjää paitsi 2k kierroksilla hihnapyörä vääntää väkisi laturia. Uus hihnapyörä 90e asennettuna.
Kannattaa kokeilla onko siinä vastusta, viralinen nimi jokin vapaakytkin pyörä tai joku semmonen.
Toivottavasti autto.E61 530dA 2005
Comment
-
-
Originally posted by laikkaeki View PostItsellä syttyi pari viikkoa sitten kaikki varoitusvalot tauluun kesken matkan, siitä sitten tienposkeen auto seis. Yritin käynnistää niin ei jaksanut pyörittää. Hetken aikaa miettisin et mitä sitä tekis ja koitin startata niin nyt virtaa tulikin ja pääsin takaisin kotiin.
Ostin uuden Valeon jännitteensäätimen, vanhan kun purin pois niin hiilet olivatkin minimirajalla n. 5mm jäljellä. Sit toimi pari päivää hyvin mut nyt startatessa antaa charging fault, kun kierrokset nostaa 2000 rpm valo häviää ja sitten voikin ajaa taas pitkänkin matkan ilman ongelmia.
Missäköhän vielä on vikaa?
Kannattais nyt ajella jonkin aikaa että hiilet kuluu muotoonsa...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Tuli kans "charging fault" tauluu. Salavalikosta kattoo 09.00 niin 11,4V näyttää auto käynnissä. Autossa on kaks viikkoa vanha akku eikä koodattu kun oli samalainen 110Ah kuin vanhakin. Voiko johtua akun vaihdosta ? Eikö tuo 09 valikko kuitenkin näytä latausjännitteen, että laturi sökö? Ajettu 350tkm ja ei tietoa onko ikinä laturia vaihdettu.
Comment
-
-
Kannattaa mitata myös yleismittarilla se latausjännite.
Laturi tuskin on rikki, se lataussäädin sieltä taitaa ensin mennä eli ne hiilet kuluu loppuun. Uusi lataussäädin on n. 120e Suomesta.
IBS voi myös aiheuttaa latausvikaa, käsittääkseni. Sen pystyy testaamaan nyppäämällä sinisen liittimen auki joka lähtee akun miinusnavalta. Katsoo sitten, muuttuko latausjännite.
Se akun vaihto pitää kertoa eli resetoida akun seurantatiedot. Jos tällainen ominaisuus on rakennettu autoon, minkä takia sitä ei tehdä?
Comment
-
-
Laturiko?
Akku juonitellut tovin aikaa. Nyt oli konehuoneen kautta CETEKin perässä pari päivää. Otin ylläpitolaturin irti ja mittasin yleismittarilla konehuoneen navoista ja näytti 12.18V. Sitten käynnistin auton ja mittasin tyhjäkäynnillä ja näytti 10.5V. Näyttää siis Charging Fault-herjaa.Last edited by Ripatti; 09-01-2017, 20:35.
Comment
-
-
Originally posted by Ripatti View PostAkku juonitellut tovin aikaa. Nyt oli konehuoneen kautta CETEKin perässä pari päivää. Otin ylläpitolaturin irti ja mittasin yleismittarilla konehuoneen navoista ja näytti 12.18V. Sitten käynnistin auton ja mittasin tyhjäkäynnillä ja näytti 10.5V. Näyttää siis Charging Fault-herjaa.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Ripatti View PostKävin autolla töissä, ajoa noin 15 km. Mittasin kotiin päästyä taas tyhjäkäynnillä moottoritilan navoista jännitteen, nyt näytti taas 14.5-15V jännitettä. Olisiko hiilet tiensä päässä, autolla ajettu 216 tkm ?F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Originally posted by Ripatti View PostSaksasta uuden laturin. Onko havaintoja, kauanko ammattimiehellä menee laturin vaihtoon?Last edited by vkos; 18-02-2017, 22:20.2011 F10
Comment
-
Comment