eli olen ostamassa 525d manuaalia kilometrejä löytyy 270 000km, autorekisteri tiedot sanoo et uitettu 2009 saksasta. soitin ekalle omistajalle ja kehu auton maasta taivaaseen ja samaa tämä nykynen ei vikoja kuulemma ole onko luottamista? täyshuoltokirja pitäisi olla. onko näissä läppien poisto? kumpikaa omistaja ei tiennyt onko poistettu. mitä kannattaa todella tarkistella ku menee ostamaan?:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
olen ostamassa e61 525d
Collapse
X
-
1.panorama, jos löytyy niin tarkasta että varmasti toimii
2.panoramakaton vesikourut ettei ole tukossa.
3.varapyöräkotelo ettei ole kosteutta päässyt sinne.
4.takajousituksen alipaineletkut ettei ole hapertumia.
5.koliseeko etupää monttuihin ajettaessa
6.kuuluuko radio hyvin, ettei ole piirilevy saanut kosteutta "spoilerin" alla
ja akun kunto kannattaa katsoa, pakkaa olla että huono akku aiheuttaa aika ajoin erillaisia vikakoodeja ja päänvaivaa.
7.kokeile että lämmityslaitteen moottori pelaa kaikilla asennoilla hyvin
8.ja sitten nämä surullisenkuuluisat takaluukun johtosarjat pakkaa porsia että nekin voi aiheuttaa erinäisiä sähkövikoja, toki jos hyvin korjattu,kestää kauan.
9.kokeile sivupeilien toiminta
10.termareita pakkaa syödä, osalla enemmän ja osalla vähemmän, joten hyvältä vaikuttaa jos lämpötila olisi sielä 90-100 välillä.
nämä itellä tuli mieleen, autoa kun ostin niin kaveri oli mukana jolla samanmoinen oli joten tiesi kyllä mitä katsoa ja kokeilla.
omalla 300k kun otettiin läpät pois eikä niiden ollut mikään, samalla kertaa vaihettiin kun auki oli hehkut ja rele uusista kun pari hehkua oli pimeänä.
itse en ole oikeastaan kilometrejä seuraillut autokaupoissa, lähinnä tuo huoltopuoli ollut se kriittisin.
vuoden aikana omaan vaihdettu narinahelat ja nyt pitäisi vaihtaa puhaltimen moottori ja etuvastus. ei suurempia ollut ainakaan itellä.
toivottavasti löytyy hyvä yksilö.
-
-
Originally posted by sambsbe View Postmitä kannattaa todella tarkistella ku menee ostamaan?:think
Originally posted by sambsbe View Posttossa on laitettu takajousituksen kompura takaluukkuun ettei keräisi moskaa jne.
Saattais olla aika fakiirin hommaa taiteilla paineilmaletkut luukun saranoiden kauttaNykyään mennään Volkkarilla
Ex. E61 520dA 2006
Comment
-
-
Originally posted by sambsbe View Postmistä noita vesikouruja kannattaa lähtee katteleen?:thinkja tossa on laitettu takajousituksen kompura takaluukkuun ettei keräisi moskaa jne.
Kattoverhoilu ei mene vedestä miksikään, takakontin verhoilukaan ei ihan pienestä homehdu ja varsinainen ongelma tulee vasta kun vettä on varapyörätilassa toistakymmentä litraa jolloin muutama sähköboksi jää veden alle. Joten tuo probleema ei mitenkään salaman lailla pääse iskemään.Ex: W114, W123, E34, E83, S211, E61, E39, W220
X308 Jaguar XJ + R1100RT + Ioniq hybrid
Comment
-
-
Originally posted by sambsbe View Postputkistoa muokattua ja jotaki muuta nii vaihdettu ne samalla en tiedä miksi? ja site tuo 04vm e61 avaimesta patterit loppu miten vaihto onnistuu?Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment
-
-
Originally posted by bimmerrlz View PostOlet ymmärtänyt väärin tai sitten joku oli jälkiasentanut ne omaan e61 525d:een
Tuolta voi vielä tarkistaa
Comment
-
-
En ole omastani itse ottanut joten en tiedä homman vaativuudesta, mutta jos teettää pajalla niin ainakin tässä paikassa näyttää maksavan 235€.
Luulisi tuohon hintaluokkaan onnistuvan muuallakin, kun näytät olevan Vaasan alueella.Last edited by Vana; 26-10-2013, 21:20.
Comment
-
-
no, konepelti auki, kaikki muovit irti koneen päältä, imusarja irti ja vapaasti valitsemalla tavallla akseleista läpät irti, reikien tulppaus ja päinvastaisessa järjestyksessä kasaus.
Ensikertalaisella meni aikoinaan hommaan 3-4h kun sen tossa pihalla teki.5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
Comment
-
Comment