Terve!
Elikkäs auto otsikon mukainen ja ongelmat alkoi kun vaihdoin autoon öljyt ja samalla uuden moottorin ilmansuodattimen, vaihdon yhteydessä ilmansuodattimen kotelon kansi halkesi mutta se korjattiin samantien. Aika hankalaksi on tehty suodattimen vaihto .
N. 15km ajon jälkeen auto yhtäkkiä hävitti tehot, eli vaikka kuinka syöttö poljinta lattiaan painaa kierrokset nousee n 3000rpm paikkeille mutta teho ei välity renkaille asti :/ sitten muutama kilometri ja vika hävisi. Seuraavana aamuna kun auton käynnisti ilmoitti "increased emissions" ja antaa vikakoodin P3264 (joka käsittääkseni viittaa kuumafilmi-ilmamassa mittariin) koodin nollauksen jälkeen kulki joitakin satoja kilometrejä normaalisti. Nyt kun kelit meni pakkasen puolelle niin vika ilmenee välillä ilman vikakoodia ja välillä koodin kanssa. Kiihtyy kuin lada ja laatikko vaihtaa todella tönkösti..
Onko mielipiteitä missä vika? pitääkö tilata uusi maf?
Elikkäs auto otsikon mukainen ja ongelmat alkoi kun vaihdoin autoon öljyt ja samalla uuden moottorin ilmansuodattimen, vaihdon yhteydessä ilmansuodattimen kotelon kansi halkesi mutta se korjattiin samantien. Aika hankalaksi on tehty suodattimen vaihto .
N. 15km ajon jälkeen auto yhtäkkiä hävitti tehot, eli vaikka kuinka syöttö poljinta lattiaan painaa kierrokset nousee n 3000rpm paikkeille mutta teho ei välity renkaille asti :/ sitten muutama kilometri ja vika hävisi. Seuraavana aamuna kun auton käynnisti ilmoitti "increased emissions" ja antaa vikakoodin P3264 (joka käsittääkseni viittaa kuumafilmi-ilmamassa mittariin) koodin nollauksen jälkeen kulki joitakin satoja kilometrejä normaalisti. Nyt kun kelit meni pakkasen puolelle niin vika ilmenee välillä ilman vikakoodia ja välillä koodin kanssa. Kiihtyy kuin lada ja laatikko vaihtaa todella tönkösti..
Onko mielipiteitä missä vika? pitääkö tilata uusi maf?
Comment