Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bmw 535d nykiminen vm.06.
Collapse
X
-
latviassa Recro ei ala tekemään laatikon vahvistuksia, väittivät ainakin vielä viime kesänä ettei se edes ole mahdollista, kun hintoja kyselin.
-
-
Tässä on nyt ajeltu autolla ja kateltu mitenkä pelaa,niin auto jos seisoo paripäivää ja kylmänä lähtee ajamaan (laatikkoöljyt kylmät luonnollisesti) niin pelaa niinkuin pitääkin,mutta lämmetessään jatkuu sama homma,öljyjen määrä pitäisi ensiviikolla tarkastaa että onko oikea määrä,kierrokset hummaavat matka-ajossa pelkästään ylöspäin,oletteko mistä tilanneet noita mekatroniikan vaihto-osia? Latviasta on saanut monelta harrastajalta suosituksia että sinne laittaisi lootan huoltoon. Pitäis ottaa voimaakin ennen kesää +400hp irti niin mielellään löisi vahvemilla osilla suoraan.
Leave a comment:
-
-
jos zip-kitti on liki tonnia, ja solenoidit päälle 3-400 vielä lisäks, sit vaihtoehtoisesti vaihto-osana mekatroniikan saa melkolailla tonnilla, mutta säästyy työtä(=aikaa,rahaa) muutama tunti, niin kannattaako noita itse korjailla irto-osilla ollenkaan ?
Ite pohdin tätä samaa reilu vuossitten, ja ostin vaihto-osan automaattihuollosta, ja iha hyvinhän siinä sit kävikin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by excel View PostTuli haettua 535D e60 -05 vuotinen niin siinä ilmenee tälläinen laatikko-ongelma: D vaihteella liikennavaloihin ajaessa esimerkiksi kun joudut pysähtymään alkaa auto väännättämään itseään eteenpäin vaikka jarru pohjassa,painattaa perää alaspäin,sittenkun laitat N vaihteen päälle ja takaisin D:lle niin ei mitään ennenkuin hiukan liikut ja pysähdyt niin sama toistuu. Välillä kuuluu myös kyseisen "vedätyksen" aikana tietynlainen "rallatus",laatikko ei luista ja vaihtaa muuten niinkuin kuuluukin. Ehdoituksia mistä lähden purkamaan pakettia,mekatroniikasta?ilmotuksessa oli juuri joku tämmönen maininta viasta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by WSE1 View PostTurbiinissa on vikaa tai sitten koneen tyhjäkäyntikierrokset jäävät liian ylös jostakin syystä. Toki se voi myös turbiinin lukkoa vetää päälle vaikka ei olisi tarvettakaan, tällöin lukon painetta ohjaava solenoidi kannattaa tarkistaa ensimmäisenä (jumittelee).
Leave a comment:
-
-
Originally posted by excel View PostTuli haettua 535D e60 -05 vuotinen niin siinä ilmenee tälläinen laatikko-ongelma: D vaihteella liikennavaloihin ajaessa esimerkiksi kun joudut pysähtymään alkaa auto väännättämään itseään eteenpäin vaikka jarru pohjassa,painattaa perää alaspäin,sittenkun laitat N vaihteen päälle ja takaisin D:lle niin ei mitään ennenkuin hiukan liikut ja pysähdyt niin sama toistuu. Välillä kuuluu myös kyseisen "vedätyksen" aikana tietynlainen "rallatus",laatikko ei luista ja vaihtaa muuten niinkuin kuuluukin. Ehdoituksia mistä lähden purkamaan pakettia,mekatroniikasta?
Leave a comment:
-
-
Tuli haettua 535D e60 -05 vuotinen niin siinä ilmenee tälläinen laatikko-ongelma: D vaihteella liikennavaloihin ajaessa esimerkiksi kun joudut pysähtymään alkaa auto väännättämään itseään eteenpäin vaikka jarru pohjassa,painattaa perää alaspäin,sittenkun laitat N vaihteen päälle ja takaisin D:lle niin ei mitään ennenkuin hiukan liikut ja pysähdyt niin sama toistuu. Välillä kuuluu myös kyseisen "vedätyksen" aikana tietynlainen "rallatus",laatikko ei luista ja vaihtaa muuten niinkuin kuuluukin. Ehdoituksia mistä lähden purkamaan pakettia,mekatroniikasta?
Leave a comment:
-
-
Mulla ei ainakaan kuulunu zip kittiin solenoidit, nyt jos tekisin saman rempan nii vaihtaisin samaan syssyyn nekin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tinkemaster View PostEli oli kyselty mistä oma laatikkorempan 2300€ koostui.
Takuukorjattu turbiini 675€
Zip kit 6hp 197€
Spacer plate 6hp 86€
6hp liitin 27€
Öljypohja/suodatin 104€
Öljyt 210€
Asennustyötä 8h 90€/tunti
Vaihteistonkorjaustyötä 3h 95€/tunti
Lisäksi koeajoa/vikakoodien tyhjennystä jne.
Loppusumma 2300€
8000 ongelmatonta kilometriä takana
Jos omaani en turbiinia vaihdata, niin kaikki muut osat pitää hankkia? Työtä varmaankin vähemmän jos ei turbiinia vaihdeta. Entä kuuluuko tähän osalistaan/tai/zip kittiin solenoidit, josta joissain ketjuissa on puhuttu?
Leave a comment:
-
-
Eli oli kyselty mistä oma laatikkorempan 2300€ koostui.
Takuukorjattu turbiini 675€
Zip kit 6hp 197€
Spacer plate 6hp 86€
6hp liitin 27€
Öljypohja/suodatin 104€
Öljyt 210€
Asennustyötä 8h 90€/tunti
Vaihteistonkorjaustyötä 3h 95€/tunti
Lisäksi koeajoa/vikakoodien tyhjennystä jne.
Loppusumma 2300€
8000 ongelmatonta kilometriä takanaLast edited by tinkemaster; 22-02-2015, 16:31.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tofu View PostEgr termari poistettu ja myös dpf. Eli ei polttoja. Pakkasella lämmöt 70, eli päätermari vaihtoon?
Kuuluukohan tuohon noin 1000€ remppahintaan tuo öljynvaihto?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostPitää tehdä samalla öljyvaihto.
Ei sulla laatikon lämmönvaihdin kuse merkittävästi jos lämmöt on siellä 90 pinnassa silloin kuin poltot ei ole päällä... Jos lämmönvaihdin falstaa,
lämmöt jää jonenkin 50-75 asteen pintaan.
Kuuluukohan tuohon noin 1000€ remppahintaan tuo öljynvaihto?Last edited by Tofu; 21-02-2015, 20:44.
Leave a comment:
-
Leave a comment: