eli tossa oon tekemässä kauppoja 535D kysyin että onko imusarjan läpät poistettu. sanoi että ei tiedä ja joku huoltamon setä oli kehunu että ei kannata poistaa kuulemma. miten on mielestäni huoltamon setä on väärässä. onko kellään ollu ongelmia 535:ssa läppien kanssa?
535D vm06 imusarjan läpät?
Collapse
X
-
Originally posted by ipii79 View Posteli tossa oon tekemässä kauppoja 535D kysyin että onko imusarjan läpät poistettu. sanoi että ei tiedä ja joku huoltamon setä oli kehunu että ei kannata poistaa kuulemma. miten on mielestäni huoltamon setä on väärässä. onko kellään ollu ongelmia 535:ssa läppien kanssa?Nykyään mennään Volkkarilla
Ex. E61 520dA 2006
-
-
Ja jos tädillä ois munat niin se olisi setä
Tottakai läpät on syytä poistaa ennen kuin haaveri yllättää. Jättää ne huoltamon sedän jutut omaan arvoonsa.
Kurkkaa nyt vaikka ensin lampun ja peilin kanssa sinne imusarjan alle ja katso onko ne läpät ja niiden akselit ym hilavitkuttimet siellä vai ei.
Comment
-
-
Poistatin läpät ei-merkkikorjaamolla aikanaan, olivat käyttäneet tukkeeksi läppien omaa koneistoa ja alipaineventtiili ohjasi läpän mekanismia. Imusarjan alta vilkuilemalla ei mitenkään olisi pystynyt varmistamaan ettei siellä ole läppiä.
Muun korjauksen yhteydessä imusarjan irroittaneena totesin että työ oli tehty kuten tilattukin eli läpät oli jossain muualla ongelmajätteenä.
Mitään eroa en havainnut läppien poistolla. Kannattaa poistaa ne suosiolla. Ei ole paha homma tehdä itse.
Comment
-
-
Originally posted by MNi View PostPoistatin läpät ei-merkkikorjaamolla aikanaan, olivat käyttäneet tukkeeksi läppien omaa koneistoa ja alipaineventtiili ohjasi läpän mekanismia. Imusarjan alta vilkuilemalla ei mitenkään olisi pystynyt varmistamaan ettei siellä ole läppiä.
Muun korjauksen yhteydessä imusarjan irroittaneena totesin että työ oli tehty kuten tilattukin eli läpät oli jossain muualla ongelmajätteenä.
Mitään eroa en havainnut läppien poistolla. Kannattaa poistaa ne suosiolla. Ei ole paha homma tehdä itse.
silloin ei pääse öljyongelmasta eroon kun ne akselit vuotaa aina vähän...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Comment