Announcement

Collapse
No announcement yet.

e61 530D LCI perän poskilaakerit?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mika0101
    Newbiemmer
    • Apr 2018
    • 3
    • Helsinki

    #16
    Originally posted by suppari View Post
    Moro! Löytyy täydellinen perän laakerisarja, kaikki laakerit, krymppi,stefat jne Kusti polkee helsinkiin.
    OK. ISO kiitos vastauksista!
    Palaan mahdollisesti asiaan, kunhan saan ton möykyn työn alle.

    Comment

    • schwarze
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2004
      • 2017
      • Kangasala

      #17
      Originally posted by fraatti View Post
      Remppasin itse vastaavan murikan. Täällä keskustelu siitä ja osien hankintapaikoista: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=366257

      Hommassa oli kyllä ihan mukavasti kättenvoiteita... Osat taitaa olla samat molempiin kotteroihin.
      https://www.motorsportparts.nl/bmw/b...visie-kit-215l
      Luulin ratsastelevani vielä rullalaakerilla e6x:n perällä, mutta niin ne pilvilinnat muuttaa muotoaan
      Hyvää, analyyttistä infoa taas Fraatti
      Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
      Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity

      Comment

      • suppari
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2006
        • 4049
        • Turku

        #18
        BMW perät tuntuu muutenkin olevan aikamoisia sillisalaatteja, samalla numerolla olevat esim.etuperät saattavat olla sisuskaluiltaan täysin erilaisia laakeroinnin puolesta. Ainakin kolmea eri variaatiota tullut nyt eteen, mutta sama laakerisarja käy kaikkiin, vaikka laakerit alunperin erityyppisiä.
        sigpic
        P:0409699000

        JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
        tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
        huollot/korjaukset!

        BMW E&F sarjaan.
        Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
        8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
        AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

        Comment

        • schwarze
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2004
          • 2017
          • Kangasala

          #19
          Originally posted by suppari View Post
          BMW perät tuntuu muutenkin olevan aikamoisia sillisalaatteja, samalla numerolla olevat esim.etuperät saattavat olla sisuskaluiltaan täysin erilaisia laakeroinnin puolesta. Ainakin kolmea eri variaatiota tullut nyt eteen, mutta sama laakerisarja käy kaikkiin, vaikka laakerit alunperin erityyppisiä.
          Huonompi homma tuommonenkin juttu. Kunhan nää kiirevuodet parin vuoden päästä helppaa, mulla ei oo muita kuin museovehkeitä. Saletisti natsaa
          Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
          Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎