Ei ole iästä kiinni vaan varusteista, eli bluetooth valmius vai bluetooth puhelin valittu varusteisiin :-) eli kun on puhelin konsolissa niin bt on vain hf käytössä ja kun bt mutta ei sim paikkaa niin saa autoa käytettyä hf. Olen molemman malliset varustert omistanut :-)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by tabasco View PostSiis hetkinen? Kyllä minulla ainakin 2004:ssä toimii suurin osa siinä testatuista bluetooth-puhelimista (lue: kaikki paitsi WP8.x), näyttää puhelinluettelon iDrivessä, soittajan nimen jne. Tosin autoon on kyllä päivitetty softat jossain välissä.
Comment
-
-
Originally posted by Boiga View PostEi ole iästä kiinni vaan varusteista, eli bluetooth valmius vai bluetooth puhelin valittu varusteisiin :-) eli kun on puhelin konsolissa niin bt on vain hf käytössä ja kun bt mutta ei sim paikkaa niin saa autoa käytettyä hf. Olen molemman malliset varustert omistanut :-)
Comment
-
-
Originally posted by Boiga View PostEi ole iästä kiinni vaan varusteista, eli bluetooth valmius vai bluetooth puhelin valittu varusteisiin :-) eli kun on puhelin konsolissa niin bt on vain hf käytössä ja kun bt mutta ei sim paikkaa niin saa autoa käytettyä hf. Olen molemman malliset varustert omistanut :-)Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by jjanii View Poste61 530d voiko egr poistaa käytöstä (alipaine?)letkun tukkimalla niin että läppä pysyy koko ajan kiinni. sytyttääkö tuo näissä jonkun häiriövalon? ja jos egrn poistaa käytöstä niin egr termarilla ei vissiin ole mitään merkitytstä onko siellä ehjä vai rikkinäinen?
Kyllä se valskaava termari edelleen vaikuttaa moottorin lämpötilaan.ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |
Comment
-
-
Hellou!
Kenelläkään tietoa mikä vikana, kun keskuslukitus ei toimi ja radio ei talleta asetuksia?
Spoilerin alta tarkistettu se harmaa laatikko, mutta oli kuiva ja ihan uudennäköinen.
Jos avaimen akku(salmiakki) on sippi niin vaikuttaako radion muistiin? Eli lähdenkö sahaamaan avainta auki vai mistä johtuu tuo radion muistin menetys?
-Teme
Comment
-
Comment