Bmw F10 dynamic drive ja nelioyöräohjaus.
Ohjaus on etenkin hitaassa nopeudessa tahmea eli käytännössä ratti jää siihen asentoon mihin sen kääntää eikä täten keskitä. Yli satasessa ei niin huomattava ominaisuus mutta vähä levoton ja kulmikas ohjaustuntuma ehkä ensikertalaisen mieleen jäi.
Autolla ajettu noin 40tkm alkuperäiset run flatit vaihdettu kunnollisiin renkaisiin ja tehty nelipyörä suuntaus. Muutaman kerran sytyttänyt ohjauksen vikavalon joka kuittaantuu rattia kääntelemällä ja muistaakseni vikavalo pysynyt nyt suuntauksen jälleen poissa. Mutta ohjaus samanlainen..
Merkkiliikkeen tuomio. Asentaja koeajoi ja tutki, hammastanko vääntynyt! "Mekaanisesti jumissa". Etupää ylhäällä renkaiden kääntely käsivoimin raskasta. Hinta-arvio 3000e uusi hammastanko pumppuineen päivineen..
Jossain ulkomaisilla sivuilla oli että näitä olis vaihdettu takuuseen?? Tämäkin yksilö tarkastettu moneen kertaan merkkikorjaamoilla ennen maahantuontia takuun takia eikä mitään ole havaittu viaksi ja kaikki dokumentit löytyy auton historiasta.
Mutta voisiko vika olla kuitenkin jossain muualla?? Esim. Pumpussa tai laitteessa joka säätelee ohjauksen jäykkyyttä? Ohjelmistovika? Miten hammastanko voi vääntyä edes?? Pohjassa ei ole mitään merkkejä osumista ja kolarittomuuden varmistaa dokumentit.
Tekstissä voi olla asiavirheitä koska ei ole oma-auto kyseessä. Mutta heittäkää kommenttia jos jollakin tullut samaa eteen! Noita autoja harvassa joten ei oo päässy koleileen edes miltä sen ohjauksen pitäis tuntua mutta myös asentaja sanoi että ei kuulu olla tollanen.
Ohjaus on etenkin hitaassa nopeudessa tahmea eli käytännössä ratti jää siihen asentoon mihin sen kääntää eikä täten keskitä. Yli satasessa ei niin huomattava ominaisuus mutta vähä levoton ja kulmikas ohjaustuntuma ehkä ensikertalaisen mieleen jäi.
Autolla ajettu noin 40tkm alkuperäiset run flatit vaihdettu kunnollisiin renkaisiin ja tehty nelipyörä suuntaus. Muutaman kerran sytyttänyt ohjauksen vikavalon joka kuittaantuu rattia kääntelemällä ja muistaakseni vikavalo pysynyt nyt suuntauksen jälleen poissa. Mutta ohjaus samanlainen..
Merkkiliikkeen tuomio. Asentaja koeajoi ja tutki, hammastanko vääntynyt! "Mekaanisesti jumissa". Etupää ylhäällä renkaiden kääntely käsivoimin raskasta. Hinta-arvio 3000e uusi hammastanko pumppuineen päivineen..
Jossain ulkomaisilla sivuilla oli että näitä olis vaihdettu takuuseen?? Tämäkin yksilö tarkastettu moneen kertaan merkkikorjaamoilla ennen maahantuontia takuun takia eikä mitään ole havaittu viaksi ja kaikki dokumentit löytyy auton historiasta.
Mutta voisiko vika olla kuitenkin jossain muualla?? Esim. Pumpussa tai laitteessa joka säätelee ohjauksen jäykkyyttä? Ohjelmistovika? Miten hammastanko voi vääntyä edes?? Pohjassa ei ole mitään merkkejä osumista ja kolarittomuuden varmistaa dokumentit.
Tekstissä voi olla asiavirheitä koska ei ole oma-auto kyseessä. Mutta heittäkää kommenttia jos jollakin tullut samaa eteen! Noita autoja harvassa joten ei oo päässy koleileen edes miltä sen ohjauksen pitäis tuntua mutta myös asentaja sanoi että ei kuulu olla tollanen.
Comment