F10/F11 webaston toiminta
Collapse
X
-
Kertokaas viisaat mikä on vialla kun yritän kaukosäätimestä webastoa päälle niin ei tapahdu mitään. Kellolla kyllä menee eli webas ei vikaa! Eli alla kuva kapulasta. Kun pidän virtanappia pohjassa niin vihreä palaa ja sammuu heti kun päästää. Mistään muusta napista ei tapahdu mitään?Last edited by Kike; 28-07-2021, 16:43.
-
-
Itse kävin Yleiselektroniikasta hakemassa, hinta oli huimat 1.50€Eli varmaan löytyy vastaavista kivijalkakapoista.
Tosin, tuosta varmasti olisi kuka tahansa valmis maksamaan kaksi tai kolme numeroisiakin summia eli halpoja nuo vastukset on hommasi mistä tahansa...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Milko75 View PostNonni. Tänään tuli vastus ja askartelin paikalleen. 40 min meni, puoli tuntia työhön ja 10 min ruuvin etsimiseen millä kiinnitin vastuksen vesiventtiiliin
Weba päälle ja tadaa – kabiini ja moottori lämpiää. Iso kiitos tästä ohjeesta. Nyt saa pakkaset tulla
Mulla on yksi vastus ylimääräisenä jos joku tällä seudulla tarvitsee niin ottakoon privalla yhteyttä.
Leave a comment:
-
-
Nonni. Tänään tuli vastus ja askartelin paikalleen. 40 min meni, puoli tuntia työhön ja 10 min ruuvin etsimiseen millä kiinnitin vastuksen vesiventtiiliin
Weba päälle ja tadaa – kabiini ja moottori lämpiää. Iso kiitos tästä ohjeesta. Nyt saa pakkaset tulla
Mulla on yksi vastus ylimääräisenä jos joku tällä seudulla tarvitsee niin ottakoon privalla yhteyttä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by alttu View PostTulipa tehtyä tuo webamodi ja kerrankin jokin onnistuu helposti ja nopeasti. 30min meni koko hommassa
Liittimen saa kyllä irti (myös m-sport) mutta oikeastaan turha sitä on irroitella jos ei löydy naaraspuolista liitintä johon vastuksen kytkee. Ennemmin kannattaa jättää liitin suojaksi kiinni, itse en nimittäin sitä saanut enää takaisin ja jouduin katkaisemaan kuitenkin piuhat.
Leave a comment:
-
-
Tulipa tehtyä tuo webamodi ja kerrankin jokin onnistuu helposti ja nopeasti. 30min meni koko hommassa
Liittimen saa kyllä irti (myös m-sport) mutta oikeastaan turha sitä on irroitella jos ei löydy naaraspuolista liitintä johon vastuksen kytkee. Ennemmin kannattaa jättää liitin suojaksi kiinni, itse en nimittäin sitä saanut enää takaisin ja jouduin katkaisemaan kuitenkin piuhat.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by sassi View PostJos on kantaman ulkopuolella, niin kaukosäädin ilmoittaa siitä vilkuttamalla punaista.
Eli ensin kun painaa virtanappia, syttyy vihreä, sen jälkeen starttia niin vihreä vilkkuu 3 kertaa -> käsky meni perille ja lämmitys käynnistyy
Nämäkinhän löytyy sellaisesta erinomaisesta teoksesta, kuin käyttöohjekirja
Leave a comment:
-
-
Originally posted by alttu View PostNäinpä juuri, mutta ei ilmoita mitenkään jos olet esim. kantaman ulkopuolella.
Eli ensin kun painaa virtanappia, syttyy vihreä, sen jälkeen starttia niin vihreä vilkkuu 3 kertaa -> käsky meni perille ja lämmitys käynnistyy
Nämäkinhän löytyy sellaisesta erinomaisesta teoksesta, kuin käyttöohjekirja
Leave a comment:
-
-
Originally posted by veku View PostOlisko niin että ylimmäisestä painan niin että vihreä valo syttyy,
sen jälkeen keskimmäistä niin kauan että vihreä valo vilkkuu, näillä eväillä ainakin oma on syttynyt.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ceeray View PostWebasto modin ohje on bmwforum.fi f10 palstalla, viimeviikolla julkaistu.
Ei ilmeisesti paha homma tuo modikaan.
Leave a comment:
-
-
Webasto modin ohje on bmwforum.fi f10 palstalla, viimeviikolla julkaistu.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by alttu View PostAvataas F-sarjallekin lisää aihekohtaisia topikkeja niin ei tarvitse kaikkea puida tuolla "ostamassa" osiossa
Eli onko joku jo perehtynyt weban modaamiseen, mihin vastusta kannattaa tarjota?
Yleisesti weban käytöstä, muistelen E61 että kaukosäätimestä käynnistettäessä parkit syttyi palamaan. "Äffäläisessä" ei mitään indikaattoria mistä näkisi että käsky menee perille vai herjaako esim. kake jotenkin mikäli lämmitin ei lähde päälle?
sen jälkeen keskimmäistä niin kauan että vihreä valo vilkkuu, näillä eväillä ainakin oma on syttynyt.
Tulipa huomattua sellainen seikka kun oli pakkasta kolme astetta ja webastoa en saanut päälle kun löpövalo paloi niin tuli maininta käynnistäessä hehkutuksesta.
Muuten olen webaa käyttänyt ja paras pakkanen taisi olla -12c jolloin käytin 10-15 min ja käynnistäessä ei tullut tuota hehkutus kommenttia.
Voisko olla niin että tuo lämmittää edes aavistuksen moottoaria nykytilassa vai oliko vaan kuvitelmaa :think
Tuo webasto moodi on tervetullut kun vaan joku muu sen mulle tekee
Leave a comment:
-
Leave a comment: