Kannattaa sitten viedä asia kuluttajasuojaan jos joutuu 3 vuotiaaseen 125 tkm ajettuun turbon kokonaan itse kustantamaan...
Tuo kuluttajasuoja on kyllä välilä ihmeellinen, jouduin maksamaan 20% yli 400 tkm jetun 2008 mallisen auton turbosta & töistä kun se muutaman kuukauden kuluttua myynnistä hajosi... Ei mene minun järkeen mutta en jaksanut parin saturaisen takia ruveta tappelemaan...
Kävikö lautakunnassa saakka? Itse joudun tappelemaan jakopäärikosta tuon ikivanhan romun kanssa... Kilometrejä ei kyllä ole lähimainkaan 400tkm...:think
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Kävikö lautakunnassa saakka? Itse joudun tappelemaan jakopäärikosta tuon ikivanhan romun kanssa... Kilometrejä ei kyllä ole lähimainkaan 400tkm...:think
En, en minä tappele asiakkaiden kanssa jos niiden vaatimukset eivät ole aivan älyttömiä...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
En, en minä tappele asiakkaiden kanssa jos niiden vaatimukset eivät ole aivan älyttömiä...
Se on viisasta. Maine kulkee pitkälle....
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
F11 525xd, 212tkm: taitaa olla pienempi turbo vaihdon tarpeessa (vuotanu öljyä). Olisikohan foorumilla antaa vinkkejä purkamisen suhteen - kun en keksi miten tuo fööni helpoiten irtoais...?
F11 525xd, 212tkm: taitaa olla pienempi turbo vaihdon tarpeessa (vuotanu öljyä). Olisikohan foorumilla antaa vinkkejä purkamisen suhteen - kun en keksi miten tuo fööni helpoiten irtoais...?
The following components must always be checked for foreign bodies, damage and function before installing the new turbocharger.
-Pressure pipe and hoses
-Charge air cooler
-Intake plenum
-If the oil return line is exchanged, then the connecting pipe to the oil sump must ALWAYS be cleaned, as this can even coke!
Last edited by JaniLap; 07-10-2018, 08:43.
Reason: Linkki
IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä. Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Comment