Itse äänestäisin kyllä niitä viimeisiä vaparikutos-bensoja joita F10/F11-koriseen sai, onkos ne nyt 528i vai 530i? Monen mielestä Bemari pitää olla bensakoneella ja nimenomaan suoralla kutosella.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Helpoiten myytävä bemari, esim F11?
Collapse
X
-
Originally posted by Wikke View PostItse äänestäisin kyllä niitä viimeisiä vaparikutos-bensoja joita F10/F11-koriseen sai, onkos ne nyt 528i vai 530i? Monen mielestä Bemari pitää olla bensakoneella ja nimenomaan suoralla kutosella.
Meidän paikkakunnalla 7 kpl F1x sarjaa ja kaikki disuleita 520-550d ja näistä 4 kpl 520d
Ei taida tälläkään foorumilla olla yhtään bensakoneista F- sarjaa..F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Wikke View PostItse äänestäisin kyllä niitä viimeisiä vaparikutos-bensoja joita F10/F11-koriseen sai, onkos ne nyt 528i vai 530i? Monen mielestä Bemari pitää olla bensakoneella ja nimenomaan suoralla kutosella.
Älyttömin vaihtoehto tosiaan olisi bensa+manuaali.Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Hyviä kommentteja. Farkku vähintään taitaa olla minimi, ja diesel itsellä.
On tämä Suomi vähän hullu maa autojen kanssa. Itse olen muuttamassa ulkomailta takasin ja tuon auton sieltä. Muuttoauton siis, sitten ehkä jossain vaiheessa taas ulkomaille vaikka vuosi+ niin mites sitten muuttoauton kanssa? Pitää käyttää paikallisissa kilvissä ja sitten takas Suomeen, mutta millä statuksella? ... ota näistä autoverotuksista selvää.
Taitaa olla paras myydä muuttoauto pois ja tuoda ihan verrollisena maahan sellanen josta pääsee minimi tappiolla eroon :(
No tämä meni jo off topic.
Comment
-
-
Originally posted by btcf777 View PostHyviä kommentteja. Farkku vähintään taitaa olla minimi, ja diesel itsellä.
On tämä Suomi vähän hullu maa autojen kanssa. Itse olen muuttamassa ulkomailta takasin ja tuon auton sieltä. Muuttoauton siis, sitten ehkä jossain vaiheessa taas ulkomaille vaikka vuosi+ niin mites sitten muuttoauton kanssa? Pitää käyttää paikallisissa kilvissä ja sitten takas Suomeen, mutta millä statuksella? ... ota näistä autoverotuksista selvää.
Taitaa olla paras myydä muuttoauto pois ja tuoda ihan verrollisena maahan sellanen josta pääsee minimi tappiolla eroon :(
No tämä meni jo off topic.
Saas nähdä milloin tämä verosäätö saa viimeisen niitin...K1300S -09, R 1200 GS LC -16 Mini Cooper R56 -07, Ex. E61 520 dA -07
Comment
-
-
Hintaluokka huomioon ottaen kilometrit ovat tärkein :-) sitten ehkä perusvarusteiden jälkeen se moottori jos mietitään missä järjestyksessä aika moni suomalainen autoaan etsii... toki koneen puolesta mahdollisimman pieni kulutuksinen :-)
Taitaa f3x pysyä vielä kalliina jotta suomalaiset siitä ymmärtää käytettynä? Itsekin tilojen vuoksi 5srj päätynyt... ja diesel kilsojen takia :-) itselle toki varusteet pitää olla voll mutta km ei niin tärkeä, meitä on harvassa vain tässä maassa joilla menee näin :-)Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment
-
-
Originally posted by ark28 View Postoff-topicia jatkaen, kannattaa muuttaa Suomeen takas ennen heinäkuun loppua, jos muuttoautosta verohyötyä aikoo saada... hävisi tuokin etu vuoden vaihteessa :-(
Saas nähdä milloin tämä verosäätö saa viimeisen niitin...
Jos auto oli jo ostettu tai tehty sitova ostosopimus 31.12.2014 mennessä...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by Boiga View Postitselle toki varusteet pitää olla voll mutta km ei niin tärkeä, meitä on harvassa vain tässä maassa joilla menee näin :-)
EDIT:eikä haitannut kilometrit,kun vertaisi kangas lautapenkki suomiauto benareihin joilla ajettu 30-80tkmLast edited by b mutteri kasa; 16-01-2015, 20:44.BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Originally posted by Boiga View Postitselle toki varusteet pitää olla voll mutta km ei niin tärkeä, meitä on harvassa vain tässä maassa joilla menee näin :-)
Comment
-
-
Kyllä perusvarusteltu mutta hyvillä ajamiseen lliittyvillä varusteilla varustettu farmari keski/ylemmän mallisarjan auto on se halutuin. 520(x)da tms.
Melkein voisi listata joitakin em varusteita jotka itselle merkitsevät ajoneuvon valinnassa eniten.
Automaatti
Neliveto
Xenonit (mielellään Bi+valoautom.)
Kohtuullinen äänettömyys
Ajoergonomia
Vaivattomuus (riittävän herkkä voimalinja)
Pyyhinautomatiikka
Handsfree
Webasto (mielellään kaukosäädin)
Näitä ei tarvitse:
Nahkapenkit
Navi
Harman&kardon yms. tarrat ämyreissä.
Vetokoukku
iDriven hömpötykset
Tunnelmavalaistus (yleensäkin sisävalopaketit)
Metalliväri
20"Alumiinivanteet
Ylimääräistä tehoa tai 250kmh huippunopeutta
Kattoluukku, lasikatto jne.
Ratin lämmitys
Sumuvalot (etu)
Kurvivalot
Lisävarustemittaristot
Madalletut alustat
Ja paljon ylihintaisia lisävarusteita millä ei tee mitään.
Toki autoissa joita olen seuraavaksi katsellut näitä vähemmän tarvittavia on mutta eipä niitä tarvitse käyttää eikä niiden olemassa oloa välttämättä huomaa.Last edited by BMW525Xda; 16-01-2015, 21:25.
Comment
-
-
Eikös BMW:stä ole jo yli 50% x-driveja uusista autoista. Taantuma on kova autoalalla ja perus 520d on varmaan hinnat suhteessa alhaalla, kun liisari autoja vapautuu kokoajan.
Jos pitäisi ostaa auto jonka saisi myytyä voitolla nopeasti niin se olisi x3 2.0 x-drive. Ei perustu mihinkään muuhun, kun et tossa segmentissä vähemmän kilpailua ja ikääntyvä kansa (maksu kykyiset) haluavat korkeampia autoja.E65 730d '08 Monaco blue
Ex: E60 523iA '08
Comment
-
-
Mielenkiintoinen topikki. Seuravaksi haen todennäköisesti F11:n, jotta voin opetella sen uuden elektroniikan ja koodaukset jne.
520d ei tule kysymykseen, koska niitä tulee kohta myyntiin pilvin pimein = liisaripalautukset.
Luulen, että 530d F11 olisi optimi. 535d mene turhan kalliiksi ja ostajakunta harvenee.
Ulkoväriksi joku tumma ja sisäväriksi vaalea + tummat puulistat.
Varusteiksi komfort/sport penkit, iso navi, hifit, head up display, eiköhän tuollainen mene aika helposti kaupaksi, kun yritä mitään hemo katteita
Mites xdrive? meneekö kaupaksi ilman?BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Yleinen malli, yleisimmät perusvarusteet kunnossa ja kohtuulliset kilometrit niin kyllä menee kaupaksi. Kaikenlaisia outouksia pitää välttää, eli harvinaisia värejä sisustassa, ulkovärissä jne.MuotoWorks.fi | 3D-tulostetut tuotteet ja ratkaisut.
Makita seinätelineet ja adapterit | MuotoWorks
BMW i4 lumisuojus latausporttiin | MuotoWorks
Käyttis i4 eDrive40
Kesällä E36 M3
Radalla E36 325i track day tool
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostÄlä höpise, riittää kun muuttaa 31.12.2017 mennessä Suomeen.
Jos auto oli jo ostettu tai tehty sitova ostosopimus 31.12.2014 mennessä...
http://www.tulli.fi/fi/yksityisille/...uvot/index.jspK1300S -09, R 1200 GS LC -16 Mini Cooper R56 -07, Ex. E61 520 dA -07
Comment
-
Comment