Announcement

Collapse
No announcement yet.

Helpoiten myytävä bemari, esim F11?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • toddpacker
    Bimmer Rookie
    • Aug 2015
    • 49
    • Tampere

Aikanaan kun omaa autoa ostin, niin en tiennyt bemareista mitään. Vaihtoehtoina oli e320 tai 530d, liikkuvan työn takia hain dieseliä ja tuo iso kone oli tietysti oltava.

Olin ajanut kumpaakin ja lopulta vaakakuppi kääntyi e60:seen nykyaikaisemman muotoilun ansiosta. Auto piti tietysti saada äkkiä..

Ostin sitten helvetisti ylihintaisen 530d liikkeestä, malli on 2007 mutta ei ole LCI. Autossa ihan ok varusteet, mutta Lättäpenkit, karvalakkiaudio ja M-sport puuttuu. Silloin jotenkin skippasin nuo M-sportit tarkoituksella.
    Ajattelin, että se on "jotain tuunausjuttuja ja auto on varmaan saanut vitusti kenkää"

Tosiaan tärkeimmät kriteerit oli hinta, vuosimalli, kilometrit.

Nyt olisi ostaessa hiukan paremmat tiedot. Ei sillä hyvä autohan tuo on joka tapauksessa.

Comment

• levis69
      Bimmer Rookie
      • Oct 2008
      • 186
      • Etelä-Savo

Kun minä nykyistä olin ostamassa niin pääkriteeri oli varusteet ja auton kunto, sen jälkeen tuli muut ja hinta oli viimeinen jota vertasin sitten kaikkeen muuhun edellä mainittuun..
      Minulla oli valinta kriteerinä M-sport ja hyvillä varusteilla!
      Varusteita ei osaa arvostaa ennen joku puuttuu....
      Jos kriteereinä olisi ollut vuosimalli niin olisin ostanut uudemman mutta miksi?
      Jälleen myyntiarvoa turha miettiä koska siitä joutuu sitten maksamaan ostaessa enemmän.. Oston jälkeen ei varmaan ketään kiinnosta enää muu liiba laaba kun se että auto on sellainen jota haet ja hinta kohtaa kunnon.. Eri asia jos ostaa auton eteenpäin myyntiä ajatellen!
      Minä ostan auton ajoa varten ja olen ollut tyytyväinen ja tietoinen mitä tulevaisuus vikojen suhteen on odotettavissa.. Auto on yleisesti sijoituksena huonoin mahdollinen.. Minulle auto on työkalu jolla pystyn hoitamaan työn vaatiman liikumisen.. Harraste vehkeet on sitten ihan oma lukunsa...
      Mutta tämähän ei nyt liity myyntiin millään tavalla.... Ostajan näkökulman laitoin omalta kohdalta...
      Last edited by levis69; 11-01-2017, 22:04.
      E63 M6

"Ei sen vian tarvitse olla suuri jos se on päässä,niin kuin minulla!"

ex:
      e21 323i
      e30 316
      e30 M3
      e34 524td
      e34 520i
      e39 530da
      e39 540i 6v.
      E61 535d

Comment