Meikäläisen vm. 2013 520dA, jolla ajettu n. 180tkm, tekee tämmöistä:
Päivän ensimmäisen matkan ekalla moottoritiekiihdytyksellä ei oikein tunnu löytyvän seuraavaa vaihdetta ja laatikko luistaa sitten edellisellä kunnes jostain löytyy vaihde. Ei tunnu toistuvan samalla ajomatkalla uudestaan, eikä moottorin lämpötilalla tunnu olevan merkitystä eli ongelma toistuu ajoi sitten 5km tai 20km rivakasti tai hitaasti ennen 1. isoa kiihdytystä.
Ideoita miten isoon remontttiin (tai siis kinasteluun) on tarvetta varautua? Auto ostettu maaliskuussa merkkiliikkeestä ja samaisen merkkiliikkeen huoltoon on (taas) kuukauden pituinen jono. Ekassa huollossa nollattiin adaptaatiotarvot, mutta eihän se auttanut ja seuraava ehdotus oli kaikkea öljynvaihdon ja koko laatikon vaihtamisen väliltä...
Aiemmassa autossa olleen AW55:n sielunelämä oli paljon helpompi ymmärtää, tää 8HP on selkeästikin paljon monimutkaisempi laitos jo pelkästään kuvien perusteella
Päivän ensimmäisen matkan ekalla moottoritiekiihdytyksellä ei oikein tunnu löytyvän seuraavaa vaihdetta ja laatikko luistaa sitten edellisellä kunnes jostain löytyy vaihde. Ei tunnu toistuvan samalla ajomatkalla uudestaan, eikä moottorin lämpötilalla tunnu olevan merkitystä eli ongelma toistuu ajoi sitten 5km tai 20km rivakasti tai hitaasti ennen 1. isoa kiihdytystä.
Ideoita miten isoon remontttiin (tai siis kinasteluun) on tarvetta varautua? Auto ostettu maaliskuussa merkkiliikkeestä ja samaisen merkkiliikkeen huoltoon on (taas) kuukauden pituinen jono. Ekassa huollossa nollattiin adaptaatiotarvot, mutta eihän se auttanut ja seuraava ehdotus oli kaikkea öljynvaihdon ja koko laatikon vaihtamisen väliltä...
Aiemmassa autossa olleen AW55:n sielunelämä oli paljon helpompi ymmärtää, tää 8HP on selkeästikin paljon monimutkaisempi laitos jo pelkästään kuvien perusteella
Comment