Jos kuparitiiviste kannen <-> suuttimen kärjen välillä vuotaa, niin käyttäytyy juuri sillain että kylmänä nakuttaa ja kuumana käy kuin bensakone, hissukseen. Kylmänä vuotaa palotilan painetta ohi pytystä.
Korjaus on helppo ja halpa, suutin irti, uudet tiivisteet ja takas läjään.
5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
Jos kuparitiiviste kannen <-> suuttimen kärjen välillä vuotaa, niin käyttäytyy juuri sillain että kylmänä nakuttaa ja kuumana käy kuin bensakone, hissukseen. Kylmänä vuotaa palotilan painetta ohi pytystä.
Korjaus on helppo ja halpa, suutin irti, uudet tiivisteet ja takas läjään.
Tismalleen sama homma. F11 520d. Kylmänä ekat pari kiihdytystä naputtaa, sen jälkeen loppuu. Naputus alkaa n. 2000rpm jälkeen. Onko löytynyt selvyyttä? Nimim. Epätietoinen hämeestä😀
____________________________________
"Jack Daniels, thats a good place to start"
Vanha ketju, mutta ajattelin vielä kokeilla kepillä jäätä. Itsellä samanlaista oireilua, onko muilla ollut esim. suuttimien tiivareiden kanssa ongelmaa joka aiheuttaisi tälläistä?
Comment