Announcement

Collapse
No announcement yet.

ns. verho "munuaisten" takana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Björkka
    Bimmer Rookie
    • Jan 2012
    • 45
    • Helsinki

    #16
    Originally posted by Jarppa63 View Post
    Miksi? Tuon funktio on pienentää ilmanvastusta. Auto lämpiää kyllä jos kaikki kunnossa.

    Jarppa
    Tavoitteena olisi myös yhden tyyppivian välttäminen eli kylmästöinnin lahduttimen reikiintymisen vähentäminen. Talvella lentelee kiviä, nastoja yms enemmän ja tuon reiän sulkeminen kaihtimilla tai jollain muulla vähentää osumapinta-alaa.:think
    i4 M50 ja ameriikkalainen akkuporakone...

    Comment

    • böntti
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2011
      • 2855
      • Tampere

      #17
      Originally posted by Björkka View Post
      Siinä vastaus: edellisestä löytyy 1CB, nykyisestä ei. Eikä nykyinen ole myöskään m-sport.

      Ja tästä päästään seuraavaan kysymykseen: mites retrofit? E60/61 on ollut juttua jälkiasennuksesta, mutta F1X en ole nähnyt. Onko työläs/kallis ja kannattaako? Jos laittaa talveksi vain jonkun kiinteän esteen munuaisten taakse...
      Kyllä, 1CB on tässä se juttu.

      Retrofittaukseen pitää vaihtaa uusi läpällinen ilmaputki, vetää vähän johtoa eculle ja hanskalokeron taakse sekä koodata. Varmaan noin 300e sis alv jos minä tekisin.

      Ja semmoinen tieto näistä läpistä että ne aukeavat passiivisesti ilmavirran vaikutuksesta. Solenoidia käytetään vain sulkemiseen.
      Last edited by böntti; 11-08-2016, 20:13.
      -Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
      -Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
      -Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
      -Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms

      -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.

      Comment

      • Björkka
        Bimmer Rookie
        • Jan 2012
        • 45
        • Helsinki

        #18
        Originally posted by böntti View Post
        Kyllä, 1CB on tässä se juttu.

        Ja semmoinen tieto näistä läpistä että ne aukeavat passiivisesti ilmavirran vaikutuksesta. Solenoidia käytetään vain sulkemiseen.
        Tuo passiivinen aukeaminen F1x:ssä oli uusi tieto. Omassa E61:ssä (N53 bensa) läppien aukenemisen pääsin todistamaan ensimmäisen kerran vikakoodien luvun yhteydessä kun jumppasi luukut auki ja kiinni. Edellisessä F11:ssa kerran huomasin luukkujen olevan auki kun mökille mennessä oli kärry perässä ja mökkitien 'puomin' lukkoa pysähdyin avaamaan.
        i4 M50 ja ameriikkalainen akkuporakone...

        Comment

        • repolainen
          Bimmer Rookie
          • Aug 2011
          • 50
          • rovaniemi

          #19
          mitenköhän voi olla mahollista että minun työkalussa f11 520d -14 on talvellaki jopa -35 asteen pakkasella nielu auki. (salavalikossa lämmöt jossaki 30 asteessa). sammuttaessa kyllä menee kiinni
          E46 330d touring
          Pakko ajaa Bemarilla ku ei oo varaa ajaa Bentleyllä

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎