Announcement

Collapse
No announcement yet.

f10 M5 osto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • uusis
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2016
    • 192
    • finland

    #61
    Näitten F10 M5 hinnat on kyllä tippunut kivasti alas mitä oli vielä parisen vuotta sitten eli noin 30kiloa.alkaa saamaan kyllä todella kohtuu hintaan

    Comment

    • MajorDrake
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 7544
      • Jyväshyvä

      #62
      Originally posted by uusis View Post
      Näitten F10 M5 hinnat on kyllä tippunut kivasti alas mitä oli vielä parisen vuotta sitten eli noin 30kiloa.alkaa saamaan kyllä todella kohtuu hintaan
      Hinnat tippuivat tällä viikolal, viime viikolla halvin taisi olla 75 k€ ja nyt tuon 73900€ maksavan hinta oli vielä toissapäivänä 89 k€...
      M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
      Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
      Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

      Comment

      • Spetke
        Bimmer Enthusiast
        • May 2005
        • 3450
        • Janakkala

        #63
        Originally posted by MajorDrake View Post
        Hinnat tippuivat tällä viikolal, viime viikolla halvin taisi olla 75 k€ ja nyt tuon 73900€ maksavan hinta oli vielä toissapäivänä 89 k€...
        Halvin on tällä hetkellä zättiautossa 70K€ https://www.nettiauto.com/bmw/m5/8735116

        Tollasen jos nyt uskaltaisi ostaa ja malttaisi sillä ajella pari kolme vuotta niin siinä ottaisi varmaan reilun kymppitonnin takkiin per vuosi kun sitten kiikuttaisi vaihdossa liikkeeseen... :think
        ---Bemu Expert Oy--- Bemu Expert Facebookissa ---Bemu Expert YouTubessa---

        Comment

        • Juh4
          Moderator
          • Oct 2004
          • 5452
          • Seinäjoki

          #64
          Originally posted by MajorDrake View Post
          Hinnat tippuivat tällä viikolal, viime viikolla halvin taisi olla 75 k€ ja nyt tuon 73900€ maksavan hinta oli vielä toissapäivänä 89 k€...
          Originally posted by Spetke View Post
          Halvin on tällä hetkellä zättiautossa 70K€ https://www.nettiauto.com/bmw/m5/8735116
          Heh, taitaa herrat puhua samasta autosta
          -Official member of BTCF-Sauna team-

          Comment

          • Bmw Master
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2004
            • 13155
            • Kokomo

            #65
            Originally posted by Spetke View Post
            Halvin on tällä hetkellä zättiautossa 70K€ https://www.nettiauto.com/bmw/m5/8735116

            Tollasen jos nyt uskaltaisi ostaa ja malttaisi sillä ajella pari kolme vuotta niin siinä ottaisi varmaan reilun kymppitonnin takkiin per vuosi kun sitten kiikuttaisi vaihdossa liikkeeseen... :think

            Niin tai ostaisi nyt vähän ajetun ja ajaisi kesällä silloin tällöin, 25v päästä myisi voitolla...

            Comment

            • MajorDrake
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2006
              • 7544
              • Jyväshyvä

              #66
              Originally posted by Juh4 View Post
              Heh, taitaa herrat puhua samasta autosta
              Ei puhuta samasta.

              Kai nyt tiedän mitä oma auto maksaa ja auto ei ole missään vaiheessa ollut millään muulla hintapyynnillä myynnissä...
              M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
              Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
              Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

              Comment

              • Xander
                Bimmer Rookie
                • Dec 2005
                • 122
                • Home

                #67
                Alkaa varmaan hiukan täälläkin olla kokemusta näistä. Ilmenneitä tyyppivikoja?
                Mihin kiinnittää huomiota?

                Comment

                • zakspeed
                  BTCF Member
                  • Nov 2003
                  • 2000
                  • Tampere/kainuu

                  #68
                  Originally posted by Käyrä View Post
                  Alkaa varmaan hiukan täälläkin olla kokemusta näistä. Ilmenneitä tyyppivikoja?
                  Mihin kiinnittää huomiota?
                  -Alkupään malleissa erinäisiä moottorin softasta johtuvia käyntihäiriötiloja.
                  -Öljynkulutusta, öljynerottimet.
                  -Alkupäänmalleissa pakosarjojen löystymistä.
                  -DKG öljyvuotoa.
                  -Kiertovesipumppuvikoja
                  -Maailmalla enemmän moottorinlaakerivikoja kertaalleen jollain tapaa avattujen moottorien kohdalla (likaa päässyt ahtimien irroituksen yhteydessä lohkon öljykanavaan)
                  Last edited by zakspeed; 23-10-2019, 19:41. Reason: kirjoitusvirheet
                  -M5- '00
                  -i3 94 rex '19
                  -Ascona B 4.0 '80
                  Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
                  -Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
                  -Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista

                  Comment

                  • Xander
                    Bimmer Rookie
                    • Dec 2005
                    • 122
                    • Home

                    #69
                    Pari vuotta sitten halvimmat 70 k€ kuten myös näyttää nyt olevan...

                    Comment

                    • MajorDrake
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2006
                      • 7544
                      • Jyväshyvä

                      #70
                      Originally posted by Käyrä View Post
                      Pari vuotta sitten halvimmat 70 k€ kuten myös näyttää nyt olevan...
                      Juu, mutta pari vuotta sitten halvimmat eivät olleet faceliftejä
                      M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                      Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                      Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                      Comment

                      • Xander
                        Bimmer Rookie
                        • Dec 2005
                        • 122
                        • Home

                        #71
                        Originally posted by MajorDrake View Post
                        Juu, mutta pari vuotta sitten halvimmat eivät olleet faceliftejä
                        Juu ei mutta ne pre lci.t edelleen sen 70 ja ylikin..pitkät taitaa olla noilla myyntiajatkin. Muutamat mitkä olleet 59-65 niin aika äkkiä ovat poistuneet

                        Comment

                        • Stone
                          BTCF Member
                          • Jan 2005
                          • 4074
                          • Helsinki

                          #72
                          Täältä löytyi tällainenkin topicci, tulipahan luettua läpi vähän hymyillen...
                          Pari juttua johon olisi mukava saada tarkennusta.

                          Originally posted by _Teemu_ View Post
                          .........mutta kun ratin nappia painaa niin auto muuttuu aivan eri vehkeeksi, auto jolla voi piirtää kahta mustaa viivaa vielä 150km/h vauhdissa, hakkaa 0-200km/h 997 Turbo possun. DKG on todella nopea. Lentävällä lähdöllä possun Tiptronicit tai Ferrarin californiat jää seisomaan kun ämmä heittelee jo isompaa pesään kickdownilta..
                          Millainen nappi sulta sieltä löytyy, että 150kmh jälkee alkaa piirtää mustaa takarenkaat? Oispa mielenkiintoista nähdä ihan livenä, tosi joku hyvä viedokin riittää...

                          Originally posted by _Teemu_ View Post
                          Kiitos! D.pipet ahdistaa sen verta kovasti että tehot jätetään noin pieniksi, uudet DP:t ja uusi putkisto ja hevoset saadaan n. 750hv pintaan.
                          Sitten toinen juttu on tämä, eli jos OEM ahtimien tuotto loppuu sinne 670-680hv paikkeille niin miten ihmeessä tehot saadaan 750hv pintaan ahtimia vaihtamatta? :think Käsitykseni mukaan homma menee niin, että ohjelmoitaessa ahtopianeet nostetaan tappiin DP:t (sis. katit) paikallaan tehot 640-650hv ja kun DP:t vaihdetaan suoriin putkiin niin teho kasvaa sen 20-30hv kun katit ei ole ahdistamassa enää.



                          Ja topicciin sen verran, että ei F10 M5 ainakaan itselle ole ostokrapulaa tuottanut missään kohtaa, kuten moni muu malli on saanut pientä mielialankäyrän laskua aikaan paikoitellen. Toki kaikkea puhutaan kun kanget tulee lohkon kyljestä pihalle ja niitä on sattunutkin (sitä odotellessa), mutta maailmassa tapahtuu kaikenlaista kummaa ja ei niin kummaa. Öljyjä vaihtelee riittävän tiuhaan ja huolloista pitää kiinni niin eiköhän nämä motitkin kestä jos auton historia vain on luotettavalla pohjalla. Keväällä olisi tarkoitus alakerran liuskat vaihtaa, pitää sitten päivitellä millaiset siellä oli 135tkm ajetussa autossa.. Jos muistaa päivitellä
                          E92 M330XD Klik (vaimon kauppakassiPROJEKTI)
                          VW Pornstarter (työjuhta)
                          Dodge RAM Cummins (venejuhta)
                          Finnmaster T8







                          Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIK nyt myös facebookissa KLIK Tai suoraan Whats App 041591103

                          Comment

                          • MeisterW
                            Bimmer Fanatic
                            • Oct 2017
                            • 311
                            • Uusimaa

                            #73
                            Onko S63 vielä laakeriongelmaa, kuten aiemmissa?

                            Copart.fi oli myynnissä hetki sitten keulakolaroitu F10 M5, ostikohan joku täältä sen?
                            E39 M5 2002
                            E70 X5 3.0sd 2008
                            E83 X3 3.0i 2005
                            G21 330e

                            Comment

                            • MajorDrake
                              Bimmer Enthusiast
                              • Apr 2006
                              • 7544
                              • Jyväshyvä

                              #74
                              Originally posted by Stone View Post
                              Täältä löytyi tällainenkin topicci, tulipahan luettua läpi vähän hymyillen...
                              Pari juttua johon olisi mukava saada tarkennusta.



                              Millainen nappi sulta sieltä löytyy, että 150kmh jälkee alkaa piirtää mustaa takarenkaat? Oispa mielenkiintoista nähdä ihan livenä, tosi joku hyvä viedokin riittää...



                              Sitten toinen juttu on tämä, eli jos OEM ahtimien tuotto loppuu sinne 670-680hv paikkeille niin miten ihmeessä tehot saadaan 750hv pintaan ahtimia vaihtamatta? :think Käsitykseni mukaan homma menee niin, että ohjelmoitaessa ahtopianeet nostetaan tappiin DP:t (sis. katit) paikallaan tehot 640-650hv ja kun DP:t vaihdetaan suoriin putkiin niin teho kasvaa sen 20-30hv kun katit ei ole ahdistamassa enää.
                              Penkkejä on varmaan eilaisia, vasta dynotettiin Suomessa M5 & catless dp 703 HP tjsp...
                              M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                              Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                              Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                              Comment

                              • Stone
                                BTCF Member
                                • Jan 2005
                                • 4074
                                • Helsinki

                                #75
                                Originally posted by MajorDrake View Post
                                Penkkejä on varmaan eilaisia, vasta dynotettiin Suomessa M5 & catless dp 703 HP tjsp...
                                Tämähän se toki on.. Ja heti kun mennään penkityksen jälkeen Esson baariin niin tehot kasvaa kymmenillä hevosvoimilla... ��
                                E92 M330XD Klik (vaimon kauppakassiPROJEKTI)
                                VW Pornstarter (työjuhta)
                                Dodge RAM Cummins (venejuhta)
                                Finnmaster T8







                                Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIK nyt myös facebookissa KLIK Tai suoraan Whats App 041591103

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎