Tollasen jos nyt uskaltaisi ostaa ja malttaisi sillä ajella pari kolme vuotta niin siinä ottaisi varmaan reilun kymppitonnin takkiin per vuosi kun sitten kiikuttaisi vaihdossa liikkeeseen... :think
Tollasen jos nyt uskaltaisi ostaa ja malttaisi sillä ajella pari kolme vuotta niin siinä ottaisi varmaan reilun kymppitonnin takkiin per vuosi kun sitten kiikuttaisi vaihdossa liikkeeseen... :think
Niin tai ostaisi nyt vähän ajetun ja ajaisi kesällä silloin tällöin, 25v päästä myisi voitolla...
Juu, mutta pari vuotta sitten halvimmat eivät olleet faceliftejä
Juu ei mutta ne pre lci.t edelleen sen 70 ja ylikin..pitkät taitaa olla noilla myyntiajatkin. Muutamat mitkä olleet 59-65 niin aika äkkiä ovat poistuneet
.........mutta kun ratin nappia painaa niin auto muuttuu aivan eri vehkeeksi, auto jolla voi piirtää kahta mustaa viivaa vielä 150km/h vauhdissa, hakkaa 0-200km/h 997 Turbo possun. DKG on todella nopea. Lentävällä lähdöllä possun Tiptronicit tai Ferrarin californiat jää seisomaan kun ämmä heittelee jo isompaa pesään kickdownilta..
Millainen nappi sulta sieltä löytyy, että 150kmh jälkee alkaa piirtää mustaa takarenkaat? Oispa mielenkiintoista nähdä ihan livenä, tosi joku hyvä viedokin riittää...
Kiitos! D.pipet ahdistaa sen verta kovasti että tehot jätetään noin pieniksi, uudet DP:t ja uusi putkisto ja hevoset saadaan n. 750hv pintaan.
Sitten toinen juttu on tämä, eli jos OEM ahtimien tuotto loppuu sinne 670-680hv paikkeille niin miten ihmeessä tehot saadaan 750hv pintaan ahtimia vaihtamatta? :think Käsitykseni mukaan homma menee niin, että ohjelmoitaessa ahtopianeet nostetaan tappiin DP:t (sis. katit) paikallaan tehot 640-650hv ja kun DP:t vaihdetaan suoriin putkiin niin teho kasvaa sen 20-30hv kun katit ei ole ahdistamassa enää.
Ja topicciin sen verran, että ei F10 M5 ainakaan itselle ole ostokrapulaa tuottanut missään kohtaa, kuten moni muu malli on saanut pientä mielialankäyrän laskua aikaan paikoitellen. Toki kaikkea puhutaan kun kanget tulee lohkon kyljestä pihalle ja niitä on sattunutkin (sitä odotellessa), mutta maailmassa tapahtuu kaikenlaista kummaa ja ei niin kummaa. Öljyjä vaihtelee riittävän tiuhaan ja huolloista pitää kiinni niin eiköhän nämä motitkin kestä jos auton historia vain on luotettavalla pohjalla. Keväällä olisi tarkoitus alakerran liuskat vaihtaa, pitää sitten päivitellä millaiset siellä oli 135tkm ajetussa autossa.. Jos muistaa päivitellä
Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIKnyt myös facebookissaKLIKTai suoraan Whats App 041591103
Täältä löytyi tällainenkin topicci, tulipahan luettua läpi vähän hymyillen...
Pari juttua johon olisi mukava saada tarkennusta.
Millainen nappi sulta sieltä löytyy, että 150kmh jälkee alkaa piirtää mustaa takarenkaat? Oispa mielenkiintoista nähdä ihan livenä, tosi joku hyvä viedokin riittää...
Sitten toinen juttu on tämä, eli jos OEM ahtimien tuotto loppuu sinne 670-680hv paikkeille niin miten ihmeessä tehot saadaan 750hv pintaan ahtimia vaihtamatta? :think Käsitykseni mukaan homma menee niin, että ohjelmoitaessa ahtopianeet nostetaan tappiin DP:t (sis. katit) paikallaan tehot 640-650hv ja kun DP:t vaihdetaan suoriin putkiin niin teho kasvaa sen 20-30hv kun katit ei ole ahdistamassa enää.
Penkkejä on varmaan eilaisia, vasta dynotettiin Suomessa M5 & catless dp 703 HP tjsp...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIKnyt myös facebookissaKLIKTai suoraan Whats App 041591103
Comment