Kuinka vaikea urakka on F10:n ajovaloumpion vaihto (tavallinen halogeeni)?
Ilmeisesti etupuskuri irti ja umpion pultit auki, sähköliitin irti ja vanha umpio käteen, ja sama käänteisesti uuden umpion kanssa... mutta liittyykö tähän jotain ylläreitä?
Missä tilassa auton tulee olla sähköliittimen irroitusta/kiinnitystä varten? Ei väliä/käynnissä/virrat pois/auto lukossa/...?
Auton keulassa on ilmeisesti jalankulkijasuoja. Ainakin konepellin saranoiden luona on jotain pyrotekniikkaa. Vaikeuttaako tämä puskurin irroitusta? :think
Uuden umpion mukana tuli myös uusi umpion ohjausmoduli. Pitääköhän se koodata käyttöön ja onnistuuko koodaaminen kotikonstein?
Ilmeisesti etupuskuri irti ja umpion pultit auki, sähköliitin irti ja vanha umpio käteen, ja sama käänteisesti uuden umpion kanssa... mutta liittyykö tähän jotain ylläreitä?
Missä tilassa auton tulee olla sähköliittimen irroitusta/kiinnitystä varten? Ei väliä/käynnissä/virrat pois/auto lukossa/...?
Auton keulassa on ilmeisesti jalankulkijasuoja. Ainakin konepellin saranoiden luona on jotain pyrotekniikkaa. Vaikeuttaako tämä puskurin irroitusta? :think
Uuden umpion mukana tuli myös uusi umpion ohjausmoduli. Pitääköhän se koodata käyttöön ja onnistuuko koodaaminen kotikonstein?
Comment