Onka kukaan vaihtanut perus keppia sport-malliin? Tarviiko kenties koodaamista ja onko vaihto yleensäkään mahdollista tehdä jälkikäteen? Vaihto olisi tarkoitus tehdä ihan vaan näön vuoksi. Rattiin tulevia läppiä ei ole tarkoitus asentaa...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/F11 vaihdevalitsimen vaihto sport malliseen
Collapse
X
-
voi vaihtaa suoraan muuttamatta mitään, huomioi kuitenkin että on olemassa kahdella eri liittimellä noita keppejä. väärän liittimen mallin saa myös toimimaan liittimwn vaihdolla, tämän voisi joku vielä varmistaa. omaan äffä seiskaan vaihdoin sport kepin nakkaamalla ilman mitään ja hannue60 vaihtoi eri liittimellä olevan omaansa. tässä siis omat kokemukset aiheesta.. itsekin ulkonäön takia vaihdoin, ratin sitten joskus myöhemminAjaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
-
-
Tyhmä kysymys: Millainen on tavallinen vs. sport keppi? Kuvia?Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Ok, luulin, että se oli vain uudempi malli, kun on tuollainen pienempi ja käyrempi. Eli E61 mulla oli tavis ja nyt sportkeppi.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Boiga View Postvoi vaihtaa suoraan muuttamatta mitään, huomioi kuitenkin että on olemassa kahdella eri liittimellä noita keppejä. väärän liittimen mallin saa myös toimimaan liittimwn vaihdolla, tämän voisi joku vielä varmistaa. omaan äffä seiskaan vaihdoin sport kepin nakkaamalla ilman mitään ja hannue60 vaihtoi eri liittimellä olevan omaansa. tässä siis omat kokemukset aiheesta.. itsekin ulkonäön takia vaihdoin, ratin sitten joskus myöhemminLast edited by alttu; 02-08-2016, 14:35.F15 30d ///M-SPORT
Ex.
F10 530xda ///M-SPORT, Audi A7 3.0tdiq S-line, F11 530xda///M-SPORT x4, F11 520da ///M-SPORT , E61 530da ///M-SPORT, E61 525da ///M-SPORT , E91 320d ///M-SPORT
Comment
-
-
Löysin bimmerfestin sivuilta hyvät ohjeet kepin vaihtoon ja nimenomaan mikäli liittimen joutuu vaihtamaan. Itse kävin tuon 10 pinnisen liittimen Laakkoselta. Purkuineen, liittimen vaihtoineen ja kasaamisineen tuohon meni 30min.
F15 30d ///M-SPORT
Ex.
F10 530xda ///M-SPORT, Audi A7 3.0tdiq S-line, F11 530xda///M-SPORT x4, F11 520da ///M-SPORT , E61 530da ///M-SPORT, E61 525da ///M-SPORT , E91 320d ///M-SPORT
Comment
-
-
Mitenkäs jos on tämä sportvaihteisto, niin siihenkö kuuluu se hienompi kepukka ja läpyskät. Onko kaikki muu sitten pelkkä ohjelmallista kikkailua? Onko vaihteisto mekaanisesti sama? Eli mitä tämä sport-automaati kokonaisuutena tarkoittaa?
Kysymykseni kuuluukin, että voiko sport-automaatin retrofitata? Eli jos asentaa tuon sport-kepukan, niin pitääkö laatikon softa päivittää jos haluaa että auto on ihan oikeasti sport-automaatti? Eikös oikea sport-automaatti käyttäydy muutenkin jotenkin eri tavalla? Eli sporttisemmin? Vai onko se pelkkä visuaalinen juttu?
Entä ne läpyskät? Voiko niitä retrofitata?
Comment
-
-
Voi retrofitata täydellisen sport-automaatin. Vaatii uuden kepin, läpyskällisen ratin sekä ohjelmistotyön. Vaihdelaatikko on mekaanisesti sama.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
On tullut käytettyä säännöllisesti moottorijarrutuksissa. Sport-automaatin saa toki ilman läpysköjä, myöskään vaihdekeppiä ei tarvitse vaihtaa.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by böntti View PostOn tullut käytettyä säännöllisesti moottorijarrutuksissa. Sport-automaatin saa toki ilman läpysköjä, myöskään vaihdekeppiä ei tarvitse vaihtaa.
Asiakkaan auto oli jakolaatikon vaihdossa marmorilla ja autoon oli softattu sportti automaatti, Laakkonen vaihtoi lupaa kysymättä autoon sporttikepin jotta saivat uuden jakolaation ohjelmoitua, lisähintaa tuli 1090€...
Pikkasen piti purra hammasta ettei tullut sanottua rumasti että tästä maasta kyllä löytyy nipullinen harrastajia joilta homma olisi onnistunut ilman kepin vaihtoakin...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Comment