F10/11 tyyppiviat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ceeray
    replied
    Mie vaihatin 125tkm huitteilla huuhdellen. Eipä huomannu mitää, mutta kestääpähän taas vähä aikaa. Jos sit 200tkm kohdalla taas uudestaan niin ei tarvi stressata. Tai vaihdan koko kinnerin. Markukselta ääni varmaan vimoselle

    Leave a comment:


  • bittivirhe
    replied
    Originally posted by Simo77 View Post
    150 tkm just mittarissa kyselin tuosta laatikkoöljyn vaihdosta kun teetin juuri öljyn vaihdon kun ei täyttä varmuutta edellisestä niin Auto Salvassa sanottiin että ei tarvii/edes ole suositeltavaa mutta pitää ensi huollossa viimeistään tuo jakolaatikon öljy vaihdattaa, mitäköhän mahtaa kustantaa mutta jos se olisi ns. varotoimenpide minkä takia sitä jo lähdin kyselemään tietämättä näistä niin toki se pitää tehdä.
    Mites muuten automaattiloota, missä kohtaa olisi aiheellista vaihtaa siihen öljyt?

    Leave a comment:


  • Simo77
    replied
    150 tkm just mittarissa kyselin tuosta laatikkoöljyn vaihdosta kun teetin juuri öljyn vaihdon kun ei täyttä varmuutta edellisestä niin Auto Salvassa sanottiin että ei tarvii/edes ole suositeltavaa mutta pitää ensi huollossa viimeistään tuo jakolaatikon öljy vaihdattaa, mitäköhän mahtaa kustantaa mutta jos se olisi ns. varotoimenpide minkä takia sitä jo lähdin kyselemään tietämättä näistä niin toki se pitää tehdä.

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Tänään tuli taas vastaan vetarin suojakumen vaihto F11 xd:een eteen ja selvitettiin että VAG suojakumi Löbro 303558 on mitoiltaan sama
    ja se kävi todella hyvin paikalleen, ja epäilisin että kestää jopa pidempään kuin alkuperäinen... hintaa huimat 15.90 Motonetissä,
    marmorilla n. 80€...

    Vaihtoehtoiset varaosanumerot sille:
    Löbro 303558
    VAG: 6Q0498203 SPIDAN: 24542, SPIDAN: 21588, RUVILLE: 755437, SKF: VKJP3158, LÖBRO: 303558, FRIESEN: QJB1063, FARCOM: 260099, METZGER: 751024, METZGER: 751024K, FEBI BILSTEIN: 30024, TRISCAN: 854029818, TRISCAN: 854029842, METELLI: 130278, METELLI: 130545, METELLI: 130272, NK: 524305, OPTIMAL: MK810420, MAPCO: 18809, MEYLE: 1004950004, SWAG: 30930024, BUGIAD: BSP20161, VAICO: V106384
    Last edited by MajorDrake; 14-09-2016, 21:36.

    Leave a comment:


  • HannuE60
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    Oletko varma että se tulee ohjauksesta? Olen havainnut että aktiivi cruisella olevat naputtaa ihmeellisesti paikalla ollessaan tai juuri pysähtyessä,
    vaikka cruise ei ole päällä... Tai siis kuuluu erään sortin rutinaa.
    Joo, just silloin kun hidastaa kävelyvauhtiin tai pysähtyy esim. Valoihin ja valuttaa taas vähän eteenpäin, niin kuuluu naputusta ja tuntuu jopa hiukan ratissa.
    Isommissa nopeuksissa ei mitään.

    -Hannu-

    Leave a comment:


  • Jamppa
    replied
    Itsekkin huomioinut, että vähän ennen pysähtymistä kuuluu ohjauksesta joku äänähdys jostain. Autossa on aktiivicruise. Väljää ei pitäisi silmämääräisesti olla missään.

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by HannuE60 View Post
    Normi oireet täälläkin,

    Tukivarsissa oli väljää, kuskin kahva vaihdettu, apparinpuoleinen takaovi kusee kynnykselle...ym. Pientä. Näköjään järjestään ne "tyyppiviat" nyt ajettu 155tkm.

    Nyt kuitenkin kysymys tuosta ohjauksen naputtamisesta, kuinka vakavaa ja naputtaako vaan ja toimii vai lasahtaako kohta?

    -Hannu-
    Oletko varma että se tulee ohjauksesta? Olen havainnut että aktiivi cruisella olevat naputtaa ihmeellisesti paikalla ollessaan tai juuri pysähtyessä,
    vaikka cruise ei ole päällä... Tai siis kuuluu erään sortin rutinaa.

    Leave a comment:


  • HannuE60
    replied
    Normi oireet täälläkin,

    Tukivarsissa oli väljää, kuskin kahva vaihdettu, apparinpuoleinen takaovi kusee kynnykselle...ym. Pientä. Näköjään järjestään ne "tyyppiviat" nyt ajettu 155tkm.

    Nyt kuitenkin kysymys tuosta ohjauksen naputtamisesta, kuinka vakavaa ja naputtaako vaan ja toimii vai lasahtaako kohta?

    -Hannu-

    Leave a comment:


  • pexodus
    replied
    Ihan hyvä auto on, ainakin 3 litrainen motti.

    Ajettu yli 350tkm

    Hajonnutta käsijarrunmoottori 312tkm, ilmastoinnin kompura 314tkm, apulaitehihnan kiristin 315tkm.

    Pari niveltä ja abs anturin johto katki kun laitettu väärälle puolelle satulaa jarrupalojen vaihdossa.

    Nyt napsaa ilmeisesti ohjausvaihde, ei väljää.

    Akusta herjaa pakkasella webastoa käyttäessä

    Muuten ei tunnu hajoavan *kop kop

    Leave a comment:


  • petnen
    replied
    Pitää toivoa että f10 olis nyt sitten hyvä auto.

    Leave a comment:


  • veku
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    Vuodon vai jumimisen takia?
    Ei ole vuotanut kummallakaan kertaa ,ilmeisesti jumimisen takia.

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by veku View Post
    Noin 55 tkm aikana EGR-venttiili vaihdettu kahdesti, toisella kerralla takuuseen.
    Ja toisen puolen ilmapussi vaihdettu.
    Vuodon vai jumimisen takia?

    Leave a comment:


  • veku
    replied
    Täällä jysähti 200 tkm tauluun.
    Noin 55 tkm aikana EGR-venttiili vaihdettu kahdesti, toisella kerralla takuuseen.
    Ja toisen puolen ilmapussi vaihdettu.

    Muistelen että antaa vikakoodia hehkun ohjainreleestä joten se vaihtuu ensi huollossa.

    Hyvä auto on ollut

    Leave a comment:


  • Petteri75
    replied
    Originally posted by Alea View Post
    Itselleni auto tuli 100tkm kohdalla. En tiedä varmasti kolarihistoriaa. Olisiko myös maalipinnan myllytyksellä Lacroe-käsittelyn yhteydessä ollut osuutta asiaan.
    Varmaa on se etten yhtään näinkin paljon ajettua autoa osta jatkossakaan ilman kattavaa takuuta.
    F30, lakkaus alkoi lähtemään mutta painepesurin avustamana (mitä ei kuulemma pitäisi tapahtua). Maalausliikkeen mukaan punaisissa ja sinissä väreissä on ollut vaikeuksia lakan kiinnipysymisen kanssa ja sen eteen on tehty töitä. Ei kolarointia tai kolhimista, mutta piti maalata. Muualla ei ole tullut lakkaongelmia vastaan, tosin autossa on kovavahaus, joka on tehty vajaa 1.5v sitten. Ei konepesua tms kuluttavaa.

    Leave a comment:


  • Alea
    replied
    Originally posted by bittivirhe View Post
    Etupuskurin lakkaus? Kolaroimattomasta autosta? Minulla on myös etupuskuri maalauksen/lakkauksen tarpeessa.
    Itselleni auto tuli 100tkm kohdalla. En tiedä varmasti kolarihistoriaa. Olisiko myös maalipinnan myllytyksellä Lacroe-käsittelyn yhteydessä ollut osuutta asiaan.
    Varmaa on se etten yhtään näinkin paljon ajettua autoa osta jatkossakaan ilman kattavaa takuuta.

    Leave a comment:

Working...
X