
F10/11 tyyppiviat
Collapse
X
-
Mie vaihatin 125tkm huitteilla huuhdellen. Eipä huomannu mitää, mutta kestääpähän taas vähä aikaa. Jos sit 200tkm kohdalla taas uudestaan niin ei tarvi stressata. Tai vaihdan koko kinnerin. Markukselta ääni varmaan vimoselle
-
-
Originally posted by Simo77 View Post150 tkm just mittarissa kyselin tuosta laatikkoöljyn vaihdosta kun teetin juuri öljyn vaihdon kun ei täyttä varmuutta edellisestä niin Auto Salvassa sanottiin että ei tarvii/edes ole suositeltavaa mutta pitää ensi huollossa viimeistään tuo jakolaatikon öljy vaihdattaa, mitäköhän mahtaa kustantaa mutta jos se olisi ns. varotoimenpide minkä takia sitä jo lähdin kyselemään tietämättä näistä niin toki se pitää tehdä.
Leave a comment:
-
-
150 tkm just mittarissa kyselin tuosta laatikkoöljyn vaihdosta kun teetin juuri öljyn vaihdon kun ei täyttä varmuutta edellisestä niin Auto Salvassa sanottiin että ei tarvii/edes ole suositeltavaa mutta pitää ensi huollossa viimeistään tuo jakolaatikon öljy vaihdattaa, mitäköhän mahtaa kustantaa mutta jos se olisi ns. varotoimenpide minkä takia sitä jo lähdin kyselemään tietämättä näistä niin toki se pitää tehdä.
Leave a comment:
-
-
Tänään tuli taas vastaan vetarin suojakumen vaihto F11 xd:een eteen ja selvitettiin että VAG suojakumi Löbro 303558 on mitoiltaan sama
ja se kävi todella hyvin paikalleen, ja epäilisin että kestää jopa pidempään kuin alkuperäinen... hintaa huimat 15.90 Motonetissä,
marmorilla n. 80€...
Vaihtoehtoiset varaosanumerot sille:
Löbro 303558
VAG: 6Q0498203 SPIDAN: 24542, SPIDAN: 21588, RUVILLE: 755437, SKF: VKJP3158, LÖBRO: 303558, FRIESEN: QJB1063, FARCOM: 260099, METZGER: 751024, METZGER: 751024K, FEBI BILSTEIN: 30024, TRISCAN: 854029818, TRISCAN: 854029842, METELLI: 130278, METELLI: 130545, METELLI: 130272, NK: 524305, OPTIMAL: MK810420, MAPCO: 18809, MEYLE: 1004950004, SWAG: 30930024, BUGIAD: BSP20161, VAICO: V106384Last edited by MajorDrake; 14-09-2016, 21:36.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostOletko varma että se tulee ohjauksesta? Olen havainnut että aktiivi cruisella olevat naputtaa ihmeellisesti paikalla ollessaan tai juuri pysähtyessä,
vaikka cruise ei ole päällä... Tai siis kuuluu erään sortin rutinaa.
Isommissa nopeuksissa ei mitään.
-Hannu-
Leave a comment:
-
-
Itsekkin huomioinut, että vähän ennen pysähtymistä kuuluu ohjauksesta joku äänähdys jostain. Autossa on aktiivicruise. Väljää ei pitäisi silmämääräisesti olla missään.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HannuE60 View PostNormi oireet täälläkin,
Tukivarsissa oli väljää, kuskin kahva vaihdettu, apparinpuoleinen takaovi kusee kynnykselle...ym. Pientä. Näköjään järjestään ne "tyyppiviat" nyt ajettu 155tkm.
Nyt kuitenkin kysymys tuosta ohjauksen naputtamisesta, kuinka vakavaa ja naputtaako vaan ja toimii vai lasahtaako kohta?
-Hannu-
vaikka cruise ei ole päällä... Tai siis kuuluu erään sortin rutinaa.
Leave a comment:
-
-
Normi oireet täälläkin,
Tukivarsissa oli väljää, kuskin kahva vaihdettu, apparinpuoleinen takaovi kusee kynnykselle...ym. Pientä. Näköjään järjestään ne "tyyppiviat" nyt ajettu 155tkm.
Nyt kuitenkin kysymys tuosta ohjauksen naputtamisesta, kuinka vakavaa ja naputtaako vaan ja toimii vai lasahtaako kohta?
-Hannu-
Leave a comment:
-
-
Ihan hyvä auto on, ainakin 3 litrainen motti.
Ajettu yli 350tkm
Hajonnutta käsijarrunmoottori 312tkm, ilmastoinnin kompura 314tkm, apulaitehihnan kiristin 315tkm.
Pari niveltä ja abs anturin johto katki kun laitettu väärälle puolelle satulaa jarrupalojen vaihdossa.
Nyt napsaa ilmeisesti ohjausvaihde, ei väljää.
Akusta herjaa pakkasella webastoa käyttäessä
Muuten ei tunnu hajoavan *kop kop
Leave a comment:
-
-
Originally posted by veku View PostNoin 55 tkm aikana EGR-venttiili vaihdettu kahdesti, toisella kerralla takuuseen.
Ja toisen puolen ilmapussi vaihdettu.
Leave a comment:
-
-
Täällä jysähti 200 tkm tauluun.
Noin 55 tkm aikana EGR-venttiili vaihdettu kahdesti, toisella kerralla takuuseen.
Ja toisen puolen ilmapussi vaihdettu.
Muistelen että antaa vikakoodia hehkun ohjainreleestä joten se vaihtuu ensi huollossa.
Hyvä auto on ollut
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Alea View PostItselleni auto tuli 100tkm kohdalla. En tiedä varmasti kolarihistoriaa. Olisiko myös maalipinnan myllytyksellä Lacroe-käsittelyn yhteydessä ollut osuutta asiaan.
Varmaa on se etten yhtään näinkin paljon ajettua autoa osta jatkossakaan ilman kattavaa takuuta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bittivirhe View PostEtupuskurin lakkaus? Kolaroimattomasta autosta? Minulla on myös etupuskuri maalauksen/lakkauksen tarpeessa.
Varmaa on se etten yhtään näinkin paljon ajettua autoa osta jatkossakaan ilman kattavaa takuuta.
Leave a comment:
-
Leave a comment: