Siis onhan siinä se pädi?Mutta upotettuna nätistiOlenkohan tullut vanhaksi kun toi mersun sisusta alkaa näytää hienolta:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Uusi 5-sarja julkaistu, G30
Collapse
X
-
ja noi A3:n ilmasuuttimet - gsusF01 740D xDrive Individual LCI
Kawasaki H2SX SE
Exät:
F10 520D, F10 520D xDrive, F10 530D
Kawasaki Z750 -04, Suzuki Hayabusa -08, Kawasaki ZZR1400 -12
"Trust your instincts, be yourself"
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostHienolta se tosiaan näyttää. Harmi vaan, että ulkoapäin uusi E-Mersu (sedan) näyttää aikamoisen rumalta, sama ongelma myös C-sarjassa.F11 530d -11
E91 -06 320d
x2 Tuikut
Ex. E60 -05 535d M-Sport 386hv/766nm
Comment
-
-
Originally posted by jämerä View PostSiis onhan siinä se pädi?Mutta upotettuna nätisti[ATTACH]139827[/ATTACH]Olenkohan tullut vanhaksi kun toi mersun sisusta alkaa näytää hienolta:thinkBMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Miksi kaikilta valmistajilta tulee nyt noita irtonäyttöjä ?.
Mb aloitti pikkusarjoissaan ja muut jatkaa kaikissa malleissa.
E6x/F1x näyttö on hyvässä paikassa ja se syvennys toimii erinomaisena lompakko/kännykkä yms talvihanskojen paikkana, muuta viisasta käyttöä sille ei ole, siis näytölle yleensä kun sisältö on yhtä hömpänpömppää mikä ei liity ajamiseen mitenkään ellei ole valinnaisvarusteena turhaakin turhempaa intekroitua navia.
Jossain vaiheessa se on tämäkin kyllä käytävä katsomassa vaikka olen nyt aivan toisenlaisista automalleista kiinnostunut tilattukin alkuviikolla.
Hieno auto kyllä esitteessä uusi vitonen.
Ps. Kun lukee tästäkin topicista arvosteluja yms mittaristoista ja turhista hilavitkuttimista alkaa ymmärtää miksi näitä digitaalisia vimpaimia pitää keksiä autoihin, alkaa näidenkin pappa-autojen ostajat olla keski-iältä 25v.Last edited by BMW525Xda; 16-10-2016, 07:48.
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostE6x/F1x näyttö on hyvässä paikassa ja se syvennys toimii erinomaisena lompakko/kännykkä yms talvihanskojen paikkana, muuta viisasta käyttöä sille ei ole, siis näytölle yleensä kun sisältö on yhtä hömpänpömppää mikä ei liity ajamiseen mitenkään ellei ole valinnaisvarusteena turhaakin turhempaa intekroitua navia.
Tässä päästäänkin taas Volvoon,siihen näyttöön on interkroitu nappeja esim.kaiki ilmastointiin,radioon ym. liittyvät.BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Originally posted by b mutteri kasa View PostJust joo.Mikään muu ei ole hyvittavampaa kun ajetaan 60-70k€ autolla,jossa keskusnäyttö,mutta silti käytetään jotain ulkoista navi mötikkaa/puhelinta tuulilasissa Itsellä juurikin tuo interkroitu navi on se juttu ja sitä myös käytän Tulee ajo-ohjeet näytölle ja myös mittaristoon.
Tässä päästäänkin taas Volvoon,siihen näyttöön on interkroitu nappeja esim.kaiki ilmastointiin,radioon ym. liittyvät.
Monesti tulee jo toimistossa naputettua osoite kännykän naviin ja tsekattua ajoreitit, sitten autossa (joka voi olla jokin seitsemästä) näppää vain "aloita"...kuitenkin kännykkä on telineessä (ilmasuuttimen ritilöissä) kiinni jokatapauksessa.
Kyllä jopa minulle muumiolle kiinteä navi on kivikauden varuste.
E: silmään pisti omapainot, näyttäisi olevan jonkin verran keventyneitä vitoset ?
Ja koska saavat vaihdekepin pois keskikonsolista tuonne ohajuspylvääseen tai jonnekin pois silmistä, näin 2000 luvulla sähköohjatun vaihteiston kapula on kyllä kivikaudelta sekin.Last edited by BMW525Xda; 16-10-2016, 10:11.
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostKännykän navi on aina ajantasalla, mitä autojen kiinteät ei ole ikinä. Lisäksi kännykän voi siirtää helposti ajoneuvosta toiseen tai vaikka polkupyörään.
Monesti tulee jo toimistossa naputettua osoite kännykän naviin ja tsekattua ajoreitit, sitten autossa (joka voi olla jokin seitsemästä) näppää vain "aloita"...kuitenkin kännykkä on telineessä (ilmasuuttimen ritilöissä) kiinni jokatapauksessa.
Kyllä jopa minulle muumiolle kiinteä navi on kivikauden varuste.
E: silmään pisti omapainot, näyttäisi olevan jonkin verran keventyneitä vitoset ?
Ja koska saavat vaihdekepin pois keskikonsolista tuonne ohajuspylvääseen tai jonnekin pois silmistä, näin 2000 luvulla sähköohjatun vaihteiston kapula on kyllä kivikaudelta sekin.
100kg kevyempi g30 kuin f10.
Itse miettinyt... On se Jumalauta kun ei saada auton naviin screen mirroring toimintoa.
Itse leikkinyt jo 15 vuotta sitten ajoneuvotietokoneiden ja kuopatun Nokian kanssa ja jo silloin pystyi (kaapelilla tosin) peilaamaan kaiken isommalle näytölle kännykästä (navi, puhelutiedot, kontaktit jne).
Tuo olisi se optimi tilanne... Kännykkä parittuisi langattomasti auton näyttöön ja siitä voisi aloittaa navigoinnin, spotifyn, Nettiradiot...yms.F30 320xia
Ex E90 325da
Ex E90 320da
Ex E46 330D
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostJa koska saavat vaihdekepin pois keskikonsolista tuonne ohajuspylvääseen tai jonnekin pois silmistä, näin 2000 luvulla sähköohjatun vaihteiston kapula on kyllä kivikaudelta sekin.
Asiasta toiseen. Tämä G30:n kojelaudan keskiosa, jossa esim lämppärin säätimet, on kuin hundaista repäisty, ilman pienintäkään jäännettä monikymmenvuotisten ergonomisten ideoiden kehittämisestä. Tämä siitä seuraa kun autonvalmistajat kumartavat Kaukoidän markkinoiden blingbling himon määräämänä. Harmi. Ja BMW on kuitenkin saanut aikaan mm F06:n kojelaudan. Voi voi...Last edited by Havis; 16-10-2016, 11:30."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Originally posted by Nettipepe View PostTuota painon kevennystä mainostettu.
100kg kevyempi g30 kuin f10.
Itse miettinyt... On se Jumalauta kun ei saada auton naviin screen mirroring toimintoa.
Itse leikkinyt jo 15 vuotta sitten ajoneuvotietokoneiden ja kuopatun Nokian kanssa ja jo silloin pystyi (kaapelilla tosin) peilaamaan kaiken isommalle näytölle kännykästä (navi, puhelutiedot, kontaktit jne).
Tuo olisi se optimi tilanne... Kännykkä parittuisi langattomasti auton näyttöön ja siitä voisi aloittaa navigoinnin, spotifyn, Nettiradiot...yms.
Täysin tyhmää rakennella autoon eri järjestelmiä kun älypuhelimet on kehittyneet kymmeniä kertoja nopeammin ja paremmiksi. Lisäksi jäisi päivitykset ja kieliongelmat yms pois kokonaan. Olisi edes vaihtoehtona muinaisille kiinteille järjestelmille.
Vaihdekepistä, senkin voisi korvata äpillä kännykässä...
Comment
-
-
Jumakekka,sinähän sen sanoit. G30 on kumarrus kellertävien ihmisten puoleenJa vaihdekepistä kun tuli puhetta,niin tutun MB CLS:ää kokeilin.Ja ohjauspylväässä oleva rimpula vipu oli kyllä jotain 80-luvun Lincoln Continental flashbackLast edited by jämerä; 16-10-2016, 16:57.G11 740e Pure Excellence -16
E85 Z4 Roadster 2.5i -03 kesäauto
Ex: F30 330e M-Sport -16
Ex: F11 530d xDrive M-Sport -12
Ex: E60 530d LCI -08
Ja pitkä lista muita😎
Comment
-
-
Eiköhän tuo tule myymään siinä missä entinenkin, varsinkin jos ostajakunta voi luottaa siihen, että jakopäät ja -laatikot eivät laukeile alle 200tkm. Testeille voidaan hymistä, mutta Hyundai i30 oli Autobildin 100.000km kestotestin tähänastisista paras.
Sisustuksesta melkein mielenkiintoisinta on se, että promootiokuvissa on puun näköiset listat? Vaihdekepittömyyttä on kokeiltu, mm. Chryslerin toimesta 1950-luvun lopussa (tjsp), mutta palattiin sitten takaisin keppiin. Pieniä ovat olleet muutokset kokonaisuudessa, mutta jos F10 myy hyvin, niin tällöin suuremmat muutokset = suurempi riski.
Mitä elektronisempia näytöt ovat, sitä nopeammin ne vanhenevat. Käykää istumassa E90/E60:ssä ja sitten F30/F10:ssä. Ne oranssit varoitusilmoituksetkin tuntuvat kovin vanhoilta, iDriven ensimmäisistä versioista puhumattakaan. Klassinen linja toimii syystä.BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Originally posted by Havis View Post...Tämä siitä seuraa kun autonvalmistajat kumartavat Kaukoidän markkinoiden blingbling himon määräämänä. Harmi.
BMW:n sunnitteluosaston henkilöiden taustoillakin saattaa vaikutusta, vaikka päätelmäni onkin todennäköisesti hieman liian pitkälle viety: "The formal and precise design combines presence, aesthetic appeal and functionality in equal measure,” said Karim Habib, Head of BMW Design."
Mutta esim. G30 myötä munuaisten koon kasvattaminen sopii mm. tämän analyysin kanssa.B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
Comment