Originally posted by bemu2000
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Uusi 5-sarja julkaistu, G30
Collapse
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by HTK12 View PostIhan samat syyt siihen on kun silloin niihin katalysator teksteihin, ne on in nyt ja niiden pitää näkyä..
2-sarjalaisen esittelyauton kyljessä luki isolla tarrateksillä "UUSI BMW 225 Xe Plug-in Hyprid". Ei siis hybrid vaan hyprid.Last edited by Petri.Kekkonen; 21-05-2017, 19:32.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Ekaa videota missä M5 testissä. Ei tuo mun mielestä mitenkään heikolta esitykseltä vaikuta. Koneen äänet ei toki vastaa sitä ihanaa vapari V10 sointia joka on bemarin koneista oma lemppari, mutta tähän on vihreät meidät ajaneet. :think
Mitä tulee tuohon motorsport-malliin niin toki harmi, ettei ole niin spesiaaleja moottoreita yms. Mutta onhan nämä motorsportit vauraammilla markkinoilla (saksa, iso-britannia) yms niitä ns. Perheen kauppakasseja harrasteiden ollessa eri kaliiberia. Omaan makuun eniten harrastearvoa nykyisistä motorsporteista tarjoaa M2. M5 on sopiva keskieuroopan käyttöautoksi kun pääsee ulosmittaamaan tehoja
Suomeen sopivimmista malleista puheen ollen isäni oli käynyt ajamassa 530e-mallia. Edellinen auto ollut siis mersun hybridi. Kehui kyllä että hemmetin hyvä auto paljon helsingissä sukkuloivalle sekä kehui myös hiljaisuutta (E-mersukaan kun ei ole hiljaisimmasta päästä). Ostakaa joku näitä isommillakin koneilla niin joku päivä voi halvalla ostaaLast edited by E39Fin; 21-05-2017, 22:00.Jaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
-
Kävin 530e eilen koeajamassa, eikä siitä pahaa sanottavaa ole. Paitsi se vetokoukku, jota siihen ei saa.
Sähköllä ajelisi nämä päivittäiset lyhyet ajot juuri passelisti. Pyysin tarjouksen, mutta taitaa se vaan kaatua vetokoukkuun, ei viitsi pitää toista autoa pelkkänä vetojuhtana.E46 M3 perän lukkoyksikkö
Projekti: E46 M3 Supercharged rata-auto Myydään, ehkä, privaviestiä jos kiinnostaa
www.xenonkauppa.fi Kaikki osat xenonvaloihin
Comment
-
-
Originally posted by Terou View PostKävin 530e eilen koeajamassa, eikä siitä pahaa sanottavaa ole. Paitsi se vetokoukku, jota siihen ei saa.
Sähköllä ajelisi nämä päivittäiset lyhyet ajot juuri passelisti. Pyysin tarjouksen, mutta taitaa se vaan kaatua vetokoukkuun, ei viitsi pitää toista autoa pelkkänä vetojuhtana.
Comment
-
-
Originally posted by Spetke View PostVetokoukun puute on ihan poliittinen päätös. Kuuluu tähän päästö hömppä ajattelutapaan. Auton rakenteissa mikään ei kuulema estä etteikö siihen koukkua voisi teoriassa asentaa, mutta kun vetokyky on poyöreät nolla niin se ei ole laillinen asennus.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostItse en kyllä näe mitään järkeä tässä ratkaisussa. Jos näiden halutaan joskus korvaavan diesel/bensa autot, niin näihin pitäisi ehdottomasti saada vetokoukku. Todella monet kun tarvitsee kuitenkin sitä kärriä vetää. Asut omakotitalossa, niin hieman pakko ne lehdet/pensasaidan oksat on jotenkin roudata pois aina syksyisin. Kesämökille pitää viedä tavaraa, huonekalujen kuljettaminen.. Lista on loputon mihin kaikkeen ihmiset sitä vetokoukkua tarvitsee.Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Niin samaa mieltä minäkin olen, että on erittäin huono päätös. Kyllä se vetokoukku on monelle tärkeä varuste.
Mutta noin se vaan menee. Kai ne isossa maailmassa hoitaa tavaroiden roudamisen toisella tapaa sitten kun täällä takapajulassa :think
Ja toi aiemmin kertomani tieto on suoraan G30 maahantuojan koulutuksesta, itse sen asian otin siellä puheeksi. Eli ei ole mitään mutu juttuja.
Comment
-
-
Originally posted by Spetke View PostNiin samaa mieltä minäkin olen, että on erittäin huono päätös. Kyllä se vetokoukku on monelle tärkeä varuste.
Mutta noin se vaan menee. Kai ne isossa maailmassa hoitaa tavaroiden roudamisen toisella tapaa sitten kun täällä takapajulassa :think
Ja toi aiemmin kertomani tieto on suoraan G30 maahantuojan koulutuksesta, itse sen asian otin siellä puheeksi. Eli ei ole mitään mutu juttuja.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostMinun mielestä BMW lähti jo vuosia sitten ihan väärille raiteille M autojen kanssa. M-autoille ei enää erikseen rakenneta omia moottoreita kuten ennen. Tämän myönsi BMW jo 2013 (S63 on jo tälläinen moottori). "Moottoriäänet" tulee kajareista eikä moottorista.. Nyt sitten lisäksi AWD ja ainoastaan automaatti..
M autojen ei ole tarkoitus olla se paras valinta kauppakassiksi tai viedä lapset päiväkotiin.. Niiden on tarkoitus olla speciaaleja Motorsport autoja. BMW vaan tuhoaa M autonsa pala palalta nyky suuntauksillaan. Kun annat pirulle pikkurillin se vie kokokäden.. Toki myynnit nousee, mutta kyllä siinä samalla kadotetaan se mitä M autot oli. Sinne kauppaan ehtii kyllä sillä 550ix:llä.. Mitäpä yritykset ei nykyisin tekisi myynnin edistämiseksi..
Mutta siitä propsit autovalmistajille yleensäkin, että nykyvehkeet on 100-0 nopeampia radalla kuin vanhat verrokkimallit ja silti voi körötellä keskustassa mukavasti ympäri vuoden.
Comment
-
-
Jännä juttu kun tuossa 530e mainosteksteissä kerrotaan seuraavaa:
"Voimansiirron keskeisiä komponentteja ovat 135 kW:n (184 hv:n) tehon tarjoaa nelisylinterinen bensiinimoottori,
jossa käytetään BMW TwinPower Turbo -tekniikkaa, 83 kW:n (113 hv:n) tarjoava sähkömoottori sekä litiumionikorkeajänniteakku, jonka kapasiteetti on 9,2 kWh.
Pelkällä sähköllä ajettaessa auton toimintamatka (NEDC) on jopa 50 km, sähköinen huippunopeus 140 km/h."
Eli 184hv + 113hv = 297hv
Mutta kuitenkin teknisissä tiedoissa sanotaan:
"Teho kW (hv) kierrosluvulla 1/min (530e: yhdistetty) 185 (252)/5000-6500"
Kumpaa tietoa tässä nyt uskotaan? Tiedot on siis ihan BMW.fi sivuilta.
Comment
-
-
Harvemmin se teho bensamoottorista ja sähkömoottorista tulee samalla kierrosluvulla, siitä tuo ero johtuu...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Pitäis nähdä etenkin tuon sähkömoottorin vääntö(teho)käyrä, jotta tuohon saisi vastauksen. Pääsääntöisesti sähkömoottorin tuottama vääntö on varsin tasainen kierrosluvusta riippumatta, joten maksimiteho saavutetaan maksimikierrosluvulla. Ilmeisesti tässä tapauksessa näin ei kuitenkaan ole.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Comment