Originally posted by pyyn0
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F11 N57 cold climaten (S842)version sisältö?
Collapse
X
-
F11 530xd 11/11
E39 530d 05/03
-
-
Originally posted by karis79 View PostOliko pelkkä putki vai myös eristetty imuäänenvaimennin? Paljonko jäi hintaa tuolla asennukselle?
En osaa vastata on myös eristetty imuäänen vaimennin.
Puhe oli asennusta kysyessä lämmitettävästä huohottimen putkesta..
Työn tilaamisen suunnittelu lähti liikkeelle S842 koodin puuttumisesta autosta.
Hintaa asennukselle jäi 300€ sisältäen osan ja työn.
Comment
-
-
Originally posted by PNM2 View PostTurha.
Edit: Moni asia on turha kunnes sitä ensi kerran tarttee. Jos bmw mielestä tuollainen letku tarvitaan jos ajaa alle -25 tai tulee paljo pätkäajoa kylmässä niin ei sitä tosiaan kaikki tarvitse. Minä ajattelin asennuttaa sen ettei tartte joka kerta kovilla pakkasilla jännittää..
Jos asuisin vielä espoo/hki niin en ehkä vaivautuisi asentaan.
Istasta:
"The engine ventilation heating is required for countries with very low temperatures in the winter to prevent the ventilation line from "freezing". The flow into the differentiated air intake system can freeze at constant-speed driving and temperatures below -25c as well as in extreme short-distance driving".Last edited by karis79; 23-11-2017, 13:44.F11 530xd 11/11
E39 530d 05/03
Comment
-
-
Originally posted by karis79 View PostPitäiskö tässä lukea että turha Espoossa?
Edit: Moni asia on turha kunnes sitä ensi kerran tarttee. Jos bmw mielestä tuollainen letku tarvitaan jos ajaa alle -25 tai tulee paljo pätkäajoa kylmässä niin ei sitä tosiaan kaikki tarvitse. Minä ajattelin asennuttaa sen ettei tartte joka kerta kovilla pakkasilla jännittää..
Jos asuisin vielä espoo/hki niin en ehkä vaivautuisi asentaan.
Istasta:
"The engine ventilation heating is required for countries with very low temperatures in the winter to prevent the ventilation line from "freezing". The flow into the differentiated air intake system can freeze at constant-speed driving and temperatures below -25c as well as in extreme short-distance driving".
Siksi itse laitatin sen paikalleen kun länsirannikolla asustelen ja pätkäajoa tulee. Toki jos vetää joka päivä vaikka siperiaan niin pärjää manuaalivaihteisella autolla ja automaatti silloin on turha.
Paljon niitä nähny kun pakkasella öljyt työntyy moottorista ulos jotain muuta reittiä kuin on suunniteltu tapahtuvaksi. Komia ylläri ruuhkaliikenteessä nelikaistaisella, niin itselle kuin muillekin..
Comment
-
Comment