Kaveri jäi tielle otsikon menopelillä. Auto hinurille ja merkkari antoi tylyn tuomion: turbo paskana, imusarja täynnä öljyä. Muista tuhoista ei osannu ilman isompaa purkamista sanoa. Nyt sitten pari kyssäriä: korjausarvioksi sanoi noin 4000 euroa. Kolme osiin ja tonni töihin. Äkkiseltään kuulostaa aika kovalta!?!? Ja toinen kysymys; onko suosituksia mihin kannattais auto korjattavaksi viedä, mikäli merkkiliikkeen taksa ei miellytä? Ja lopuksi, onko näissä maahantuoja tullu mitenkään vastaan? Mittarissa 160tkm ja aukottomasti merkkiliikkeessä huollettu.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F11 525xdA ’12 (N47T) kilahti
Collapse
X
-
Uuden ahtimen saa noin tuhannella eurolla (käytettynä jopa alle) ja siihen jonkin verran muuta varaosaa päälle tarpeen mukaan.
Huoltotyö toki maksaa jonkin verran mikäli ei itse lähde räpeltämään, mutta osaavia pajoja löytyy sieltä täältä. Missäpäin Linnunrataa huoltotarve on?B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View PostUuden ahtimen saa noin tuhannella eurolla (käytettynä jopa alle) ja siihen jonkin verran muuta varaosaa päälle tarpeen mukaan.
Huoltotyö toki maksaa jonkin verran mikäli ei itse lähde räpeltämään, mutta osaavia pajoja löytyy sieltä täältä. Missäpäin Linnunrataa huoltotarve on?Coffee isn´t my cup of tea
Comment
-
Comment