Announcement

Collapse
No announcement yet.

Voice command ei pelaa.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • skyhigh
    Bimmer Rookie
    • May 2007
    • 64
    • Oulu

Voice command ei pelaa.

Siis miksi? Nappi löytyy mutta mitään ei kuulu...
    F07 530 Gt -11
  • Dunky
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 4929
    • Kotka

No onko sitä edes ruksittu tehtaalle menevään tilaukseen?
    Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

Comment

• polkuauto
      Bimmer Rookie
      • Jan 2006
      • 168

Löytyykö varustelistasta kohta Voice Control (620)? Eli ratissa saattaa olla painike, vaikka kyseistä varustetta ei autossa olisikaan.

Comment

• mvps
        Newbiemmer
        • Dec 2012
        • 20
        • Oulu

Originally posted by polkuauto View Post
        Löytyykö varustelistasta kohta Voice Control (620)? Eli ratissa saattaa olla painike, vaikka kyseistä varustetta ei autossa olisikaan.

Minulla tämä Voice control pelaa mutta se osaa vain saksaa, voiko tuon muuttaa Suomen tai eng kieliseksi?

Comment

• skyhigh
          Bimmer Rookie
          • May 2007
          • 64
          • Oulu

Sitä minä mietinkin että onko listalla ollenkaan...pitää tarkistaa. Pystyykö jälkikäteen ohjelmoimaan?
          F07 530 Gt -11

Comment

• böntti
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2011
            • 2857
            • Tampere

Pystyy ohjelmoimaaan jälkikäteen, mikäli autossa on tarvittavat varusteet valmiina. Laajaan ohjaukseen käytännössä proffanavi ja handsfree.

F-sarjassa kieli kyllä vaihtuu englanniksi kun idrivestä vaihtaa kielen, suomenkielistä puheohjausta ei ole olemassa.
            -Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
            -Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
            -Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
            -Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms

-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.

Comment

• HV530XD
              Bimmer Fanatic
              • Mar 2015
              • 399
              • Lappeenranta

Onko joku keksinyt jotain fiksua käyttöä tuolle voice commandille? Mun mielestä sen käyttö on tosi hankalaa ja hidasta, ja jossain määrin epäloogista. Eli riippuen siitä mitä inforuudulla on näytössä, on vain tietyt komennot käytössä. Mulla on tärkeimmät puhelinnumerot, navin osoitteet ja radiokanavat niissä kahdeksassa ohjelmoitavassa keskikonsolin näppäimessä ja niistä käyttö on helppoa napin painalluksella. Kun voice commandin näppäintä painaa, kestää hetken ennenkuin äänikomennon voi antaa, ja vaikka on englanniksi niin ei se komento aina mene perille. Tai sitten tulee ilmoitus että komento ei ole tässä valikossa käytettävissä. Mun mielestä melko turha varuste, tai sitten en vain ole ymmärtänyt fiksua tapaa käyttää sitä.

Comment

• Björkka
                Bimmer Rookie
                • Jan 2012
                • 45
                • Helsinki

Originally posted by HV530XD View Post
                Onko joku keksinyt jotain fiksua käyttöä tuolle voice commandille?... ...Mun mielestä melko turha varuste, tai sitten en vain ole ymmärtänyt fiksua tapaa käyttää sitä.
                Voisin kuvitella, että esim Saksassa tai Englannissa paikallisella kielellä pystyy käyttämään sitä esim. navigoinnissa osoitteiden syötössä. Suomessa käyttö on lähinnä viihdettä kun yrittää saada lausuttua suomalaisia kaupunkeja ja katuja englantilaisittain siten, että vehje sen ymmärtää. Myös suomalaiset nimet puhelimen muistiosta on melko haastavia
                i4 M50 ja ameriikkalainen akkuporakone...

Comment

• Ceeray
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2005
                  • 1399
                  • Kuopio

Ainut käyttö tolla on climate ja aux heat... eipä muuhun tarvi.
                  Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎