Siis miksi? Nappi löytyy mutta mitään ei kuulu...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Voice command ei pelaa.
Collapse
X
-
Pystyy ohjelmoimaaan jälkikäteen, mikäli autossa on tarvittavat varusteet valmiina. Laajaan ohjaukseen käytännössä proffanavi ja handsfree.
F-sarjassa kieli kyllä vaihtuu englanniksi kun idrivestä vaihtaa kielen, suomenkielistä puheohjausta ei ole olemassa.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Onko joku keksinyt jotain fiksua käyttöä tuolle voice commandille? Mun mielestä sen käyttö on tosi hankalaa ja hidasta, ja jossain määrin epäloogista. Eli riippuen siitä mitä inforuudulla on näytössä, on vain tietyt komennot käytössä. Mulla on tärkeimmät puhelinnumerot, navin osoitteet ja radiokanavat niissä kahdeksassa ohjelmoitavassa keskikonsolin näppäimessä ja niistä käyttö on helppoa napin painalluksella. Kun voice commandin näppäintä painaa, kestää hetken ennenkuin äänikomennon voi antaa, ja vaikka on englanniksi niin ei se komento aina mene perille. Tai sitten tulee ilmoitus että komento ei ole tässä valikossa käytettävissä. Mun mielestä melko turha varuste, tai sitten en vain ole ymmärtänyt fiksua tapaa käyttää sitä.
Comment
-
-
Originally posted by HV530XD View PostOnko joku keksinyt jotain fiksua käyttöä tuolle voice commandille?... ...Mun mielestä melko turha varuste, tai sitten en vain ole ymmärtänyt fiksua tapaa käyttää sitä.i4 M50 ja ameriikkalainen akkuporakone...
Comment
-
Comment