Vuosien varrella tullut siihen tulokseen että ÄLÄ osta miltään merkiltä ns hinnat alkaen mallia. Olet aina ongelmissa sen kanssa verrattuna siihen että osta vähän paremmalla moottorilla ja tekniikalla olevan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Luotettava F10 malli ja moottori?
Collapse
X
-
Originally posted by Tommix View PostEi näiden bemujen kanssa kannata touhuta jos talous ei sitä kestä. Vaan kannattaapi suunata katse vaikka Daciaan. Halpa + 7 vuoden takuu.
Comment
-
-
Originally posted by N54 View PostMun mielestä vähän jyrkkää lähteä aina tälle linjalle. Jos joku tietty tekniikka tiedetään heikoksi, niin ihan ehkäpä fiksua välttää sellaista, varsinkin jos ei itse osaa sitä korjata. Uusi kone taisi olla siellä 20 k€ kieppeillä?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by N54 View PostMun mielestä vähän jyrkkää lähteä aina tälle linjalle. Jos joku tietty tekniikka tiedetään heikoksi, niin ihan ehkäpä fiksua välttää sellaista, varsinkin jos ei itse osaa sitä korjata. Uusi kone taisi olla siellä 20 k€ kieppeillä?
Originally posted by HTK12 View PostNäissä kun on aika kalliita potentiaalisia vikoja paljon enemmän kuin siinä dacia:ssa. Toki voi käydä tuuri ja mitää kallista ei hajoa, mutta vaikka miten valitsee niin voi tulla kalliita remppoja näihin huonolla tuurilla. Daciassa kun ei paljon mitä hajota niin..Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Lainaan tätä ketjua kun alkupäässä etenkin oli tuosta N53 koneesta myös kommenttia. Eli eikös 523 F10/F11:sta ole käytännössä ihan sama kone kuin esim. E60 Facelift 523:ssa?
Onko noissa koneissa tehty mitään parannuksia matkan varrella esim. juuri korkeapainepumppuun vai onko motti tismalleen sama esim. vuosina 2007 kuin olisi 2011?
Itse mietin päivittämistä E60 -> F11 ja juuri alkupään F11:sta kun niitä ylipäänsä kutosbensalla on saatavilla. Olen kyllä N53:lla ajanut nyt sen 170tkm itse, ja selvinnyt aika vähällä eli korkeapainepumpun vaihdolla ja puolat on menneet takaisinkutsuna. Nox vikaa kyllä tulee jos ei aja 98:lla.
Mutta asiasta tietävä voisi valaista onko kone tosiaan ihan sama, vai onko versiota päivitetty?
Comment
-
-
Originally posted by MazterI View PostLainaan tätä ketjua kun alkupäässä etenkin oli tuosta N53 koneesta myös kommenttia. Eli eikös 523 F10/F11:sta ole käytännössä ihan sama kone kuin esim. E60 Facelift 523:ssa?
Onko noissa koneissa tehty mitään parannuksia matkan varrella esim. juuri korkeapainepumppuun vai onko motti tismalleen sama esim. vuosina 2007 kuin olisi 2011?
Itse mietin päivittämistä E60 -> F11 ja juuri alkupään F11:sta kun niitä ylipäänsä kutosbensalla on saatavilla. Olen kyllä N53:lla ajanut nyt sen 170tkm itse, ja selvinnyt aika vähällä eli korkeapainepumpun vaihdolla ja puolat on menneet takaisinkutsuna. Nox vikaa kyllä tulee jos ei aja 98:lla.
Mutta asiasta tietävä voisi valaista onko kone tosiaan ihan sama, vai onko versiota päivitetty?S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by kmr View PostMinkä takia Active Hybrid 5 on niin harvinainen? Se on ainakin specsien puolesta mahtava peli. Jos olisin tiennyt tuollasen olemassa olosta, olisin ehkä hommannut moisen dieselin sijasta.
https://www.nettiauto.com/bmw/5-active-hybrid/9201952
Se on ollut kallis, eikä toi kulutuskaan pidä takuulla paikkaansa. Akkuja ei voi ladata ulkoisesti ja tuskin pääsee akuilla montaa kilometriä. Sitten kun akut on ajettu tyhjäksi niin taas on kova kulutus kun lataa täyteen... Ohjelmalla saa perus bensaturboon enemmän tehoa.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostSe on ollut kallis, eikä toi kulutuskaan pidä takuulla paikkaansa. Akkuja ei voi ladata ulkoisesti ja tuskin pääsee akuilla montaa kilometriä. Sitten kun akut on ajettu tyhjäksi niin taas on kova kulutus kun lataa täyteen... Ohjelmalla saa perus bensaturboon enemmän tehoa.
Comment
-
-
Originally posted by Limit View PostBmw N57 diesel on paras. Monta ollut ja tämä ainut jossa ei ole ollut vikoja.-BMW F11 530xd -12
-BMW E60 530dA -04
-BMW E23 735iA -85
Ex
-BMW E89 Z4 35i 09 Roadster
-BMW E85 Z4 2,5 03 Roadster
-BMW E36 Z3 2,0 99 Roadster
-BMW E39 528i 96
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostNäissä kun on aika kalliita potentiaalisia vikoja paljon enemmän kuin siinä dacia:ssa. Toki voi käydä tuuri ja mitää kallista ei hajoa, mutta vaikka miten valitsee niin voi tulla kalliita remppoja näihin huonolla tuurilla. Daciassa kun ei paljon mitä hajota niin..
Murheet ne on noidenkin omistajilla..
Comment
-
-
Originally posted by Tojopa View PostM550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by pyyn0 View PostN57 siihen asti hyvä kunnes hehkut tarvii vaihtaa ja egr on ihan täys aikapommi ja palaa koko kikotin.
Comment
-
-
Originally posted by HV530XD View PostMites paljon porukalla oikeasti menny noita hehkuja? Hehkujen ohjainboksi ilmeisesti myös melko todennäköinen vikapaikka? On vissiin ollut tapauksia että on turhaan vaihdettu hehkuja vaikka vika ollut ohjainboksissa, pitäneekö paikkansa?M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Comment