Ongelma ratkaistu! Vaihdoin Boschin hehkut ja vika koodi hävisi
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW F10 535d hehku ongelma
Collapse
X
-
Originally posted by JNJL View PostHintaeroa ei taida olla kun euron kappale Boschin hyväksi ainakin mitä olen kaupoista katsellut.Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by bmw323it View PostKuluttajahinnalla ja tehtaan maksamalla hinnalla ei kyllä ole yhtään mitään yhteistä.
Eniten tuossa ihmetyttää miksi Bosch ei ole tehnyt omaa yksikköä.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by bmw323it View PostKuluttajahinnalla ja tehtaan maksamalla hinnalla ei kyllä ole yhtään mitään yhteistä.JNJL
Comment
-
-
Tutuilla katkesi hehku irroituksen yhteydessä N57 kanteen. Ilmeisesti näihin koneisiin on olemassa ihan omanlaista sarjaa katkenneen hehkun irroitukseen.
Onko kenelläkään käryä että missä moinen irroitus voisi onnistua tai on kokemusta moisesta operaatiosta?F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View PostOnko kenelläkään käryä että missä moinen irroitus voisi onnistua tai on kokemusta moisesta operaatiosta?
Ensin yritettiin itse hitsata mutteri nysään mutta se ei tuottanut tulosta.
Vein paikalliselle koneistamolle koko auton ja he irroittelivat hehkun ja laittoivat uuden paikalleen, hintalappu taisi olla 699€ jos nyt oikein muista, tuosta kun on aikaa se 7 vuotta. Ottivat siis kantta irroittamatta irti, tekivät itse työkalut.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Comment