Elikkäs ajelin aikas raskaalla kaasulla ja yhtäkkiä rupesi täristään kun painoi kaasua reilummin ja sitten alkoi puutumaan pikku hiljaa kunnes sammui. Sitten kun pysähdyin koitin startata autoa mutta startti ei jaksanut pyörittää konetta muutakuin todella vaivalloisesti.. Mikä mahtaa olla vikana? Vikakoodi tuli vaihdelaatikon ohjainlaitteelta mutta ei tullut enään takaisin poiston jälkeen. En muista kyllä mikä se oli. Auto on 535d ja poistettu imusarja läpät ja egr hässäkät. Niin ja takaveto mallia.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10 2011 sammui ajosta
Collapse
X
-
Auto jo N57 koneella? Softattu?
Mitään oireita tai ylimääräisiä ääniä ei ollut aikaisemmin?
Jos jotain ylimääräistä on liikkeellä enemmänkin niin tämän voi mahdollisesti huomata jo öljytikun varresta öljynseassa olevasta hileestä. Sinällään tekstisi perusteella tuo kuulostaa nyt varsin huonolle. Eikait näissä N57:ssa oo tainnut mitään erikoisempia ongelmia olla ollut? Voisiko vikakuvaus viitata laakerivaurioon/kiinnileikkaamiseen?Last edited by fraatti; 20-09-2018, 18:27.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Öljynsuodatin irti ja puukolla auki, jos metallia niin kampiakselin runkolaakeri melko varmasti mennyt. Jos ensin pyörähtänyt niin tukkinut mennessään viereisen kankiliuskan voitelun ja sekin mahdollisesti leikannut.
Kerro tulos sitten. Toivotaan, että olen väärässä, mutta pahoin pelkään.-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Comment
-
-
Startti kehä on jostain syystä liian ulkona ja startti pyörii kokoajan. Vanha startti luonnollisesti paloi. Uuden startin otin käydessä irti ja toimii kaikki hyvin startti irrotettuna. Huomenna otan lootan irti ja tutkin vetolevyn kohtalon. Solenoidin ohjaus virta ei jää päälle jos joku sitä ehdottaa koska irrotin sen käydessä ja mittasin ettei tuu jännitettä. Pistän lisää tietoo huomenna.Last edited by marko1312; 22-09-2018, 15:54.
Comment
-
-
Originally posted by marko1312 View PostStartti kehä on jostain syystä liian ulkona ja pitää startin päällä kokoajan. Vanha starttI luonnollisesti paloi. Uuden startin otin käydessä irti ja toimii kaikki hyvin startti irrotettuna. Huomenna otan lootan irti ja tutkin vetolevyn kohtalon. Solenoidin ohjaus virta ei jää päälle jos joku sitä ehdottaa koska irrotin sen käydessä. Pistän lisää tietoo huomenna.F15 X5 M50d -15
Ex:
F11 530dA xDrive -11
E61 530xdA M-sport LCI -07
Comment
-
-
Originally posted by ptikkala View PostAinakin 6hp askissa näki sieltä tarkistusreiästä tms että vetolevyn niitit oli löysällä / poikki.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Comment