Originally posted by BMW525Xda
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mitä tälläisen "pusun" korjaaminen maksaa?
Collapse
X
-
Originally posted by GOOFY View PostToimiiko se silleen että lumenit lasketaan yhteen:thinkIB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostAinahan se uusi tekniikka vetää asiakkaita ostamaan, mutta onhan tuo nyt melkoista rahastusta kun yhdelle ympiolle on yli 4k€ hintalappu.
Uusi tekniikka voi olla kallista mutta varsinaisena moitteen kohteena voisi pitää sitä, että umpio ei ole korjattavissa. Jos lasi on rikki tai vaikka vain naarmuilla, niin kaupasta on haettava kokonaan uusi umpio. Tulee kiveniskemälle kivasti hintaa, jos ikävästi sattuu osumaan.
Eipä haittaisi, jos vakuutusyhtiöt alkaisivat vaatia keulalla olevien kalliiden komponenttien suojaamista niin, että joku normitettu kiveniskemä umpioon/kameraan/tutkaan ei aiheuttaisi kallista vahinkoa.Ajossa: F10 520d SE (2012)
Comment
-
-
Originally posted by radiaani View PostUusi tekniikka voi olla kallista mutta varsinaisena moitteen kohteena voisi pitää sitä, että umpio ei ole korjattavissa. Jos lasi on rikki tai vaikka vain naarmuilla, niin kaupasta on haettava kokonaan uusi umpio. Tulee kiveniskemälle kivasti hintaa, jos ikävästi sattuu osumaan.
Eipä haittaisi, jos vakuutusyhtiöt alkaisivat vaatia keulalla olevien kalliiden komponenttien suojaamista niin, että joku normitettu kiveniskemä umpioon/kameraan/tutkaan ei aiheuttaisi kallista vahinkoa.
No joo olisihan se kiva, että umpioon saisi uuden pleksin, mutta valitettavasti jo pitkään suuntaus ollut ettei saa. Tuollainen normitettu testi kyllä aiheuttaisi vaan osien hinnan nousua melkoisesti. Kun katsoo mitä ilmailussa osat maksaa juuri erinäisten kestävyysvaatimusten takia, niin ei sellaisia hintoja autoihin.
Aika hankala vakuutusyhtiöden alkaa asettamaan auton valmistajille vaatimuksia auton suunnitteluun liittyen.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Kun umpioon ei saa uutta pleksiä niin sitten käyttöön vanhanliitonkikka: uhripleksi. Maksaa pari kymppiä joten halpaa lystiä verrattuna umpion vaihtamiseen.
VW Polo MK3 Headlight Guards - Carbon Fibre Look Carbon Fibre Look Headlamp guards Fits over headlamp Clips to mount headlamp guard Included Easy to Fit Sold in pairs only
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Osan tulee kattaa sen kehityskulut ja valmistus ja varastointi ja rahtikulut.
Ei mikään ihme että 600m adaptoituvasti ja älykkäästi säätyvät laservalot maksaa aivan tautisesti. Kyllä neljätonnia tollaisesta valosta on paljon parempi kuin vaikka oman zetan valot tonnin kappale jotka sisältää aatamin aikaista tekniikkaa ja niillä näkee melkeen eteenpäin jos ei ole kovin pimeää ja koostuvat parista muovisuikaleesta.
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostOsan tulee kattaa sen kehityskulut ja valmistus ja varastointi ja rahtikulut.
Ei mikään ihme että 600m adaptoituvasti ja älykkäästi säätyvät laservalot maksaa aivan tautisesti. Kyllä neljätonnia tollaisesta valosta on paljon parempi kuin vaikka oman zetan valot tonnin kappale jotka sisältää aatamin aikaista tekniikkaa ja niillä näkee melkeen eteenpäin jos ei ole kovin pimeää ja koostuvat parista muovisuikaleesta..
63128389517
490€ + rahdit. Säästit juuri 500€ ja 50%.
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostMistä ostat ja heität noita summia Zetan valoille.
63128389517
490€ + rahdit. Säästit juuri 500€ ja 50%.
Kokeile huviksesi euroversiota: https://www.originparts.de/index.php...am=63128389693
1207€+rahdit.
lisätään nyt vielä, että noita zetorin ajovaloja ei pysty ihan ykkösellä modaamaan, mikä tarkoittaa että houkutus ostaa esim japanintuonteihin ebaysta tuning-valot 200€/pari on melko korkea.
Mulla kävi viimeisen kanssa tuuri, ja löysin käytetyt mutta ehjät ja siistit eurovalot zetaan tanskasta uusien tuningvalojen hinnalla.Last edited by BeamR; 20-02-2019, 09:13.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Posttoi on US-versio.
Kokeile huviksesi euroversiota: https://www.originparts.de/index.php...am=63128389693
1207€+rahdit.
lisätään nyt vielä, että noita zetorin ajovaloja ei pysty ihan ykkösellä modaamaan, mikä tarkoittaa että houkutus ostaa esim japanintuonteihin ebaysta tuning-valot 200€/pari on melko korkea.
Mulla kävi viimeisen kanssa tuuri, ja löysin käytetyt mutta ehjät ja siistit eurovalot zetaan tanskasta uusien tuningvalojen hinnalla.
Edit: Ei perustu hinnat ainakaan sunnittelu- ja valmistuskustannuksiin, kun hintaero EUR- ja US-mallien välillä on noin järjetön.Last edited by Laku; 20-02-2019, 14:20.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostOk, minun virheeni
Edit: Ei perustu hinnat ainakaan sunnittelu- ja valmistuskustannuksiin, kun hintaero EUR- ja US-mallien välillä on noin järjetön.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostKuten sanoin jo aiemmin, varaosien hinnat ei perustu mihinkään kehityskuluinen/valmistuskuluihin ym. Ihan sama mitä osaa katsot, niin pyytävät niin paljon kuin vaan mahdollista. Tähän toki vaikuttaa kysynnän ja tarjonnan laki. Tuossakin molempien umpioiden valmistus/suunnittelu kustannukset on käytännössä samat. Silti toinen maksaa yli tuplat.
En toki ole jenkkiumpiota pitänyt kädessä koskaan.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostKuten sanoin jo aiemmin, varaosien hinnat ei perustu mihinkään kehityskuluinen/valmistuskuluihin ym. Ihan sama mitä osaa katsot, niin pyytävät niin paljon kuin vaan mahdollista. Tähän toki vaikuttaa kysynnän ja tarjonnan laki. Tuossakin molempien umpioiden valmistus/suunnittelu kustannukset on käytännössä samat. Silti toinen maksaa yli tuplat..
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostVeikkaan että eroa on vain umpiossa olevissa merkinnöissä...
En toki ole jenkkiumpiota pitänyt kädessä koskaan.
Originally posted by Laku View PostJep, viittasin juurikin sinun aiempaan kommenttiisi.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment