ACM = alkyl acrylate copolymer = synteettinen kumi
Tuo taitaa viitata vain tuohon imusarjan tiivisteeseen eikä niinkään rungon muoviin? Tuo lienee mm venttilikopantiivisteissä käytetty kumi. Tuossa osassa ei ole saatavilla erillisiä tiivisteitä N47:n tapauksessa vaan ne tulevat rungon mukana. Tiivisteitä ei taida saada edes irti rungosta?
Näköjään N57 tapauksessa ainakin Ajusan tarviketiiviste on FKM:stä tehty. Liekö sitten alkuperäinen jotain muuta vai onko eri materiaalien käytölle jotain muuta syytä.
Tai jonkinlainen termoplastinen kopolymeeri, kun tuo kyseinen materiaali on polyamidin ja lasikuidun seos.
Todellakin se itsessään on akryylikumia eli menee elastomeerien luokkaan akrylaattiesterin ja 2-kloroetyylivinyylieetterin kopolymeerinä, ja osaltaan tarjoaa lämmön- ja öljynsietokykyä. Mutta en näe syytä yhdistää sitä polyamidin ja lasikuidun kopolymeeriin, vaan oletan että merkinnällä halutaan ilmoittaa imusarjaan sopivan tiivistemateraalin laatu.
IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Näköjään N57 tapauksessa ainakin Ajusan tarviketiiviste on FKM:stä tehty. Tiedä sitten...
Tuo fluoroelastomeerimateriaali on myös käyttötarkoitukseen sopivaa ja omaa korkeamman lämmönsietokyvyn ja turpoaa öljyn vaikutuksesta vähemmän kuin edellä mainittu akrylaattipolymeeri. Siksi niitä käytetään esim. ahtoputkissa.
IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Enpähän välttämättä lähtisi mitään ip ruuveja kiertelemään imusatseihin ainakaan korjaamona saatika kunnollisena autokauppiaana. Saattanee äkkiä pärähtää näpeille jos vaikka pienesti palaa egr takia tms. minkä takia imusarjaa katsotaan vähän tarkemmalla silmällä..
Enpähän välttämättä lähtisi mitään ip ruuveja kiertelemään imusatseihin ainakaan korjaamona saatika kunnollisena autokauppiaana. Saattanee äkkiä pärähtää näpeille jos vaikka pienesti palaa egr takia tms. minkä takia imusarjaa katsotaan vähän tarkemmalla silmällä..
Eika tässä kukaan mihinkään imusarjaan ole ruuveja ruuvaamassa?
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment