Olen hankkimassa 520D Touringia Saksasta, eikä siellä välttämättä ihan joka yksilössä ole Webastoa. Saako tuollaisen asennettua jälkikäteen vaikka purkuosista niin, että jopa auton omaan näyttösysteemiin saisi tehdasasennustyyliin konffattua ajastuksien hallinnat ym.? Onko autossa jopa johtosarjat valmiina?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F11 Webasto
Collapse
X
-
Originally posted by mgb View PostOlen hankkimassa 520D Touringia Saksasta, eikä siellä välttämättä ihan joka yksilössä ole Webastoa. Saako tuollaisen asennettua jälkikäteen vaikka purkuosista niin, että jopa auton omaan näyttösysteemiin saisi tehdasasennustyyliin konffattua ajastuksien hallinnat ym.? Onko autossa jopa johtosarjat valmiina?
Ja aina voi asentaa tarvike binarin, webaston, eberin jos ei orkkista halua.
Johtosarjoja ei ole bemareissa ollut valmiina enää aikoihin.-BMW F11 530xd -12
-BMW E60 530dA -04
-BMW E23 735iA -85
Ex
-BMW E89 Z4 35i 09 Roadster
-BMW E85 Z4 2,5 03 Roadster
-BMW E36 Z3 2,0 99 Roadster
-BMW E39 528i 96
-
-
Originally posted by mgb View PostHyvä homma. Itse laitteen asennuksessa ei liene muuta kuin tekemisen vaiva? Kuka muu kuin maahantuoja Turun seudulla parhaiten tuon systeemikonffin pystyy tekemään?
Mitä kukin tästä olisi valmis maksamaan ja mitä osaa/haluaa itse tehdä, on toinen juttu. Itse voisin maksaa vaikka 1,5-2k€ enemmän webastollisesta jos sellainen olisi kuitenkin tarkoitus asentaa jälkikäteen. Samalla saattaa saada muutenkin paremmin varustellut.G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Originally posted by mgb View PostHyvä homma. Itse laitteen asennuksessa ei liene muuta kuin tekemisen vaiva? Kuka muu kuin maahantuoja Turun seudulla parhaiten tuon systeemikonffin pystyy tekemään?sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Itseäkin kiinnostas toi orkkiswebaston retrofit F11 535i LCI, mutta ainakin realoem jne mukaan se ei käy m-sporttiin ja saatavuuskin on vähän kysymys. Olisko kellään tietoa miksi se ei sinne käy?F11 LCI 535i M-Sport
Voorti -12
Vikakoodeja, koodailuja ja päivityksiä Porvoon seudulla kaikkiin malleihin, YV:llä saa kiinni.
Comment
-
-
Originally posted by M-ERiMiEs View PostItseäkin kiinnostas toi orkkiswebaston retrofit F11 535i LCI, mutta ainakin realoem jne mukaan se ei käy m-sporttiin ja saatavuuskin on vähän kysymys. Olisko kellään tietoa miksi se ei sinne käy?-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Comment
-
-
Originally posted by zakspeed View PostPuskurin/sumuvalojen rakenne. Perusmallissa webastokitti sisältää uudet webaston kanssa passelit sumuvalot.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostMahtuuko M-sport puskurin kanssa, jos jättää sumarit pois?
Nyt kun arkistoja penkoisi vielä, että oliko original vai metritavarasta lämmitin... Omalle paikalleen kuitenkin tuli täysin.-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Comment
-
-
Originally posted by zakspeed View PostMahtuu ainakin led sumuvalojen kanssa. Jotain täytyi vähän modata (en muista mitä, vuosia aikaa) , mutta ainakin yhteen 535d Msportiin kyseisillä sumuvaloilla on webasto tullut laitettua.
Nyt kun arkistoja penkoisi vielä, että oliko original vai metritavarasta lämmitin... Omalle paikalleen kuitenkin tuli täysin.F11 LCI 535i M-Sport
Voorti -12
Vikakoodeja, koodailuja ja päivityksiä Porvoon seudulla kaikkiin malleihin, YV:llä saa kiinni.
Comment
-
-
Mites muuten semmoinen, että jos hankittavassa yksilössä on aika kattavasti huoltoja kirjattu auton systeemiin, niin saako noita jatkossa jotenkin kuitattua itse vaikka jollain apusoftalla? Mikä on paras analyysisofta kotikäyttöön? Tähän mennessä huollot on aina tullut hoidettua itse siihen asti kunnes oikeasti tarvitaan jotain merkkikohtaisia erikoisjuttuja, mutta nyt olisi tulossa ensimmäinen hiukan uudempi auto ja vielä Bemari, mutta ei niissäkään perushuollot ole mitään rakettitiedettä.
Comment
-
-
Originally posted by mgb View PostMites muuten semmoinen, että jos hankittavassa yksilössä on aika kattavasti huoltoja kirjattu auton systeemiin, niin saako noita jatkossa jotenkin kuitattua itse vaikka jollain apusoftalla? Mikä on paras analyysisofta kotikäyttöön? Tähän mennessä huollot on aina tullut hoidettua itse siihen asti kunnes oikeasti tarvitaan jotain merkkikohtaisia erikoisjuttuja, mutta nyt olisi tulossa ensimmäinen hiukan uudempi auto ja vielä Bemari, mutta ei niissäkään perushuollot ole mitään rakettitiedettä.
Itsehän saa korjattua myös vaikka mitä ja vastaantulo riippuu toki kilsoistakin.i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
-
Originally posted by M-ERiMiEs View PostTässä ei edes ole sumuvaloja vaan night visionin valot niiden tilalla, mutta onkohan mitoiltaan erillaisia? Eikö tehtaalta kuitenkin ole saanu webaston myös m-sporttiin? :think
Originally posted by PNM2 View Post. Mielenkiintoista olisi tietää, kuinka moneen prosenttiin tietynikäisistä ja tietyn määrän ajetuista autoista on jotain takuuna tai goodwillin kanssa korjattu.
.-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Comment
-
Comment