Pitkän reissun päätteeksi parkkiruutuun ajaessa ei suostu enää laittamaan vaihdetta silmään. Ajossa nykäisi muutaman kerran mutta motarinopeudessa kulki normaalisti.
Kuinkahan iso remontti nyt on tiedossa? 2010 525 F11 3,0 M-Sport. Ajettu 345tkm ja juu, ei ole kasipykäläisen öljyjä vaihdettu.
Näytön ruutuun tulee otsikon mukainen herja.
Saa antaa vinkkiä paikasta johon viedä huoltoon. Pk-seutu kyseessä.
-K
Googlailin hieman niin hoksasin että jollain oli nykiminen alkanut kun joku toinen oli ajanut autolla välillä. En ole aikoihin antanut muiden ajaa, eilen kaveri ajoi jonkun tunnin ja istuin itse kyydissä. Minkäänlaisia oireita ei autolla aiemmin ole ollut. Nyt pakki ei mennyt päälle, mutta N-asennossa meni eteenpäin. Kohta ei mennyt mikään vaihde enää päälle tuossa pihassa. Onko mekatroniikka rikki? Adaptaatiot nollaamalla apua? Vai meneekö loota uusiksi? Painamalla kaasua reilusti ryömi aluksi hieman eteenpäin mutten uskaltanut enää kokeilla ettei rikkoudu enempää jos vaikka korjaamalla tulisi kuntoon. Voisi kokeilla kylmänä aamulla uudelleen käyntiin.
Kuinkahan iso remontti nyt on tiedossa? 2010 525 F11 3,0 M-Sport. Ajettu 345tkm ja juu, ei ole kasipykäläisen öljyjä vaihdettu.
Näytön ruutuun tulee otsikon mukainen herja.
Saa antaa vinkkiä paikasta johon viedä huoltoon. Pk-seutu kyseessä.
-K
Googlailin hieman niin hoksasin että jollain oli nykiminen alkanut kun joku toinen oli ajanut autolla välillä. En ole aikoihin antanut muiden ajaa, eilen kaveri ajoi jonkun tunnin ja istuin itse kyydissä. Minkäänlaisia oireita ei autolla aiemmin ole ollut. Nyt pakki ei mennyt päälle, mutta N-asennossa meni eteenpäin. Kohta ei mennyt mikään vaihde enää päälle tuossa pihassa. Onko mekatroniikka rikki? Adaptaatiot nollaamalla apua? Vai meneekö loota uusiksi? Painamalla kaasua reilusti ryömi aluksi hieman eteenpäin mutten uskaltanut enää kokeilla ettei rikkoudu enempää jos vaikka korjaamalla tulisi kuntoon. Voisi kokeilla kylmänä aamulla uudelleen käyntiin.
Comment