Muistelen kyllä että että näin huono auto ei ole koskaan ollut ajaa,jopa vaimo huomasi ohituksissa että auto on todella levoton.
Ennen oli sama missä oikaisi jalan niin auto meni kuin juna.
Ei viitsi kokeilla vaihtaa takaa eteen nyt kun takana leveämpi vanne.
No kohta kesätossut alle niin saa jatkaa tutkimuksia.
Nyt ei tule enään paljon ajoa talvitassuilla ,tuli vaan nyt viikonloppuna huomattua kun pitkää siivua ajoin että ohittaa ei edes huvittanut kun sai pelätäettä riittääkö kaista
Tuttu tunne. Mulla nuo alatukivarsien isot puslat antautuivat kerralla nopeasti molemmilta puolilta. Jonkun huollon yhteydessä pyysin korjaamoa kattomaan alustasta kaikki nivelet läpi ja jos mitään väljää löytyy, niin vaihtoon. Kaikki oli ok ja ajettavuus kunnossa, mutta yhtäkkiä autoon iski juuri tuollainen levottomuus ja keulan vaeltelu. Sitten kun omassa tallissa rupesin tutkimaan niin näki miten ne reaktitankojen puslat oli ihan riekaleina.
Oli kyl ihan hirveä ajaa...
Vähän saman vika. Tutuilla on noista "koko seteistä" vähän sellaisia kokemuksia että saattaa käydä niin että ehjä orggisosa vaihtuu heikompilaatuiseen tarvikkeeseen joka saattaa porsia jo vuoden päästä.
Aeromotorsin "edullinen"/"keskitason"/"valio" luokittelussa tuo mapco on keskitasoa.
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Meyleä pidän huonona merkkinä. Ollu vissiin ihan hyvä merkki joskus kauan sitten.
Oon joskus vaihtanut tuollaiseen HooDee tukivarteen pallonivelen ja tuolla osalla taisi olla ikää jotain vuoden luokkaa. Taitavat ottaa osat mistä sattuu. Omaan autoon en noita kyllä laita.
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Meylen kumipuslat on ainakin revennyt muutamassa kuukaudessa, mutta HD koiranluut ovat kestäneet usemman vuoden ja pitkällä takuulla on saanut sitten uudet tilalle.
Pemari, Sitikka, Viiatti, sekä usiampi moottoripyörä.
E61:ssä Meyle takaiskareiden alapäiden vulkanointi petti, eli iskareiden alapäät irtosivat alakiinnityksestä. Ehtivät olla muutaman kuukauden auton alla. Ensiksi lähti vain toinen, joten laitoin sen isolla korinaluslevyllä kiinni, että pääsi ajamaan. Seuraavana päivänä alkoi kuulua kolina taas, ja kas sama oli käynyt toiselle takaiskarille. Takuuseen sai toki uudet ja takuuseen saadut kyllä kestivät niin pitkään kuin auto minulla oli, mutta olen kyllä sen jälkeen välttänyt Meylen tuotteita.
Comment