Tervehdys!
En löytänyt mistään millään haulla vastaavaa ongelmaa joten:
Ilmajouset on alkaneet temppuilemaan jokin aika sitten, oireyhtymään vahvasti liittynyt nimenomaan oikea puoli. Lähdin selvittämään ongelmaa pussien vaihdolla. Samalla tein perushuollon kompuraan. Lopputuloksena edelleen oikea puoli nyykällään. Hermo meni. Seuraavana aamuna ihmeparantumisen seurauksena auto toimii kuten kuuluukin. Tätä aiemmin herjasi "driving comfort restricted" mutta sehän katosi samalla.
Muutamaa päivää myöhemmin sama ongelma tuli takaisin. Vianetsintä alkoi niin että vaihdoin kompuran ilmalinjat ristiin - sama ongelma, samalla puolella eli venttiili toimii. Tilasin romikselta 140tkm ajetun korkeudensäätöanturin oikealle puolelle ja herkistelin säätötangon viimeisen päälle hyväksi. Ei auta.
Eli, pitääkö tuo uusi nikale nyt koodata tolle autolle, eikö se kenties ymmärrä että anturi on vaihdettu? Missä muualla vielä voi olla vika? Ei viittis heitellä satasia enää kauheasti turhaan ja ostaa "umpimähkään" lisää osia ennenkuin pystyy paikallistamaan viallisen osan / saa selvyyden että mitä hemmettiä tälle pitää tehdä?!?!
En löytänyt mistään millään haulla vastaavaa ongelmaa joten:
Ilmajouset on alkaneet temppuilemaan jokin aika sitten, oireyhtymään vahvasti liittynyt nimenomaan oikea puoli. Lähdin selvittämään ongelmaa pussien vaihdolla. Samalla tein perushuollon kompuraan. Lopputuloksena edelleen oikea puoli nyykällään. Hermo meni. Seuraavana aamuna ihmeparantumisen seurauksena auto toimii kuten kuuluukin. Tätä aiemmin herjasi "driving comfort restricted" mutta sehän katosi samalla.
Muutamaa päivää myöhemmin sama ongelma tuli takaisin. Vianetsintä alkoi niin että vaihdoin kompuran ilmalinjat ristiin - sama ongelma, samalla puolella eli venttiili toimii. Tilasin romikselta 140tkm ajetun korkeudensäätöanturin oikealle puolelle ja herkistelin säätötangon viimeisen päälle hyväksi. Ei auta.
Eli, pitääkö tuo uusi nikale nyt koodata tolle autolle, eikö se kenties ymmärrä että anturi on vaihdettu? Missä muualla vielä voi olla vika? Ei viittis heitellä satasia enää kauheasti turhaan ja ostaa "umpimähkään" lisää osia ennenkuin pystyy paikallistamaan viallisen osan / saa selvyyden että mitä hemmettiä tälle pitää tehdä?!?!
Comment