Onko noissa 2012 vuoden 520 ja 525 diisseleissä vielä jakoketju vikaa? Muutenkin kiinnostaa kuulla kokemuksia kyseisistä autosita. Kannattaako hankkia?
							
						
					F11 520d ja 525 2.0l d.
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 On, molemmat n47 koneisia. 25d on tuplaturbolla ja 20d tieten ei. Jajoketjun kesto riippuu ihan huoltoväleistä ja ajotavasta. Viallisen ketjun rohinan kyllä kuulee selvästi.Originally posted by Mäxä77 View PostOnko noissa 2012 vuoden 520 ja 525 diisseleissä vielä jakoketju vikaa? Muutenkin kiinnostaa kuulla kokemuksia kyseisistä autosita. Kannattaako hankkia?
 Itsellä oli 525dx ja tuli sillä huolettomasti ajeltua 20tkm, eikä nykyiselläkään omistajalla vikoja.F11 535d xDrive M-Sport -13
 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 306tkm ajettu omalla 525d:llä, jakopää avaamaton, uudesta lähtien ajeltu 15tkm öljynvaihtoväleillä ja itse ajettuja kilometrejä 160tkm. Kulutus alle 5l/100km, verot ja vakuutukset pienemmät kuin 530/535d ja tehoa ihan sopivasti ohjelmoituna. Kunnon huoltohistorian omaavan n47:n kyllä ostaisin  
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Mulla lci 530d takaveto ja kaverilla lci 520xd veroissa alle 20e/v eroa...Originally posted by tuoasm View Post306tkm ajettu omalla 525d:llä, jakopää avaamaton, uudesta lähtien ajeltu 15tkm öljynvaihtoväleillä ja itse ajettuja kilometrejä 160tkm. Kulutus alle 5l/100km, verot ja vakuutukset pienemmät kuin 530/535d ja tehoa ihan sopivasti ohjelmoituna. Kunnon huoltohistorian omaavan n47:n kyllä ostaisin 
 
 Jos haaveilet 4syl malleista osta suoraa b47 koneinen eli 518 tai 520d 2014 lopusta eteepäi, ei kettinki tai muitakaa vammoja.-g20 330e
 -e31 840ci sc
 -e46 316i (m52tub25)
 
 EX- f11 530d lci
 Ex- f01 730d
 Ex-94 e36 344i cabriolet harraste.
 Ex: -06 e61 535d m-sport
 Ex:-02 e39 530d manual
 Ex -93 e34 520i
 
 Vikakoodin lukua ja bimmercode koodauksia päijät-hämeessä.
 
 M62tu ajoitustyökalut.
 N47/n57 ajoitustyökalut.
 Comment
Comment