Onko noissa 2012 vuoden 520 ja 525 diisseleissä vielä jakoketju vikaa? Muutenkin kiinnostaa kuulla kokemuksia kyseisistä autosita. Kannattaako hankkia?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F11 520d ja 525 2.0l d.
Collapse
X
-
Originally posted by Mäxä77 View PostOnko noissa 2012 vuoden 520 ja 525 diisseleissä vielä jakoketju vikaa? Muutenkin kiinnostaa kuulla kokemuksia kyseisistä autosita. Kannattaako hankkia?
Itsellä oli 525dx ja tuli sillä huolettomasti ajeltua 20tkm, eikä nykyiselläkään omistajalla vikoja.F11 535d xDrive M-Sport -13
-
-
306tkm ajettu omalla 525d:llä, jakopää avaamaton, uudesta lähtien ajeltu 15tkm öljynvaihtoväleillä ja itse ajettuja kilometrejä 160tkm. Kulutus alle 5l/100km, verot ja vakuutukset pienemmät kuin 530/535d ja tehoa ihan sopivasti ohjelmoituna. Kunnon huoltohistorian omaavan n47:n kyllä ostaisin
Comment
-
-
Originally posted by tuoasm View Post306tkm ajettu omalla 525d:llä, jakopää avaamaton, uudesta lähtien ajeltu 15tkm öljynvaihtoväleillä ja itse ajettuja kilometrejä 160tkm. Kulutus alle 5l/100km, verot ja vakuutukset pienemmät kuin 530/535d ja tehoa ihan sopivasti ohjelmoituna. Kunnon huoltohistorian omaavan n47:n kyllä ostaisin
Jos haaveilet 4syl malleista osta suoraa b47 koneinen eli 518 tai 520d 2014 lopusta eteepäi, ei kettinki tai muitakaa vammoja.-g20 330e
-e31 840ci sc
-e46 316i (m52tub25)
EX- f11 530d lci
Ex- f01 730d
Ex-94 e36 344i cabriolet harraste.
Ex: -06 e61 535d m-sport
Ex:-02 e39 530d manual
Ex -93 e34 520i
Vikakoodin lukua ja bimmercode koodauksia päijät-hämeessä.
M62tu ajoitustyökalut.
N47/n57 ajoitustyökalut.
Comment
-
Comment