Taidanpa ostaa tuollaisen hetimmiten, kun pari vuotta vanha hyvin varusteltu yksilö tulee myyntiin. Joku muu saa ajaa sen hinnan puoleen. Ajan sillä sitten taas sen viisi vuotta, ihan sama mitä siitä saa, kun kilsat on laskutettu
E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Eipä ollut Oulussakaan tarjolla kuin kylmät tyypit.
Meilläkin bemarin oma mies siellä murisi "tavallisille" tallaajille, tosin ikinä en siltä mieheltä autoa ostaisi. Ja jutteli jonkun kanssa jolla arveli pätäkkää olevan. GT itsessään vaikutti ihan vakuuttavalta ilmestykseltä. Mutta onneksi siellä oli pakkaa sekoittamassa mieshenkilö joka jauhoi paskaa kaikille, varmaan oli jäänyt aamun lääkkeet ottamatta. Mutta toisaalta eipä jäänyt tilaisuus niin kylmäksi
Muutamia lainalaisuuksia:
"Mikähän kone täs on" "No tää on bensa veekuutonen vai oliskohan tää kasilla" (auton perässä komeili siis 530d GT)
"Mie maksoin omastani 47 tonnia, (puhetta normaalista 5-sarjalaisesta) tää olis 45 tonnia ja tähän tulee jo sentään kahdet renkaat, mut siitä tulee 70 kiloa lisää painoa"
Ja lopuksi kun olimme anopin kanssa tutkimassa ruotsalaisia maatalouskoneita, kyseinen henkilö huusi hallin toisessa päässä "JOO TÄÄ ON 95 TONNIA HYVILLÄ VARUSTEILLA"
"That's ridiculous! Why would a shark follow a Volkswagen."
Barely camo'd black F10 BMW 5-Series now caught driving on the streets (10/26)
Ei ne vaan osaa tehdä tuota keulaa, uusi 7-sarja pilattiin sillä ja sama näyttää jatkuvan 5-sarjassa. Kyllähän tuo GT:ltä näyttää b-pilariin asti, kuten jo sanottiin.
Barely camo'd black F10 BMW 5-Series now caught driving on the streets (10/26)
Ei ne vaan osaa tehdä tuota keulaa, uusi 7-sarja pilattiin sillä ja sama näyttää jatkuvan 5-sarjassa. Kyllähän tuo GT:ltä näyttää b-pilariin asti, kuten jo sanottiin.
Onhan tuo keula ihan erilainen kun GT:ssä, munuaiset paljon matalammat. Iskee itselle. Ja kojelauta kallistettu kuljettajaa kohti, aijai
Jep, samaa mieltä.
Lisäksi etuvalot on erilaiset ja auto näyttäisi olevan muutenkin selkeästi matalampi.
Ja miksi ihmeessä se olisi b-pilariin asti sama kuin GT, jos kerran GT:n on tarkoitus olla jonkinlainen välimuoto normaalimallien ja maasturien välillä?
Uusi 5 sarja näyttäis erittäin hyvältä ainakin tähän asti. Tuli nähtyä eilen tuollainen valkoinen GT liikenteessä. Voi herranjumala että osasi olla upean näköinen! Leuka meinas tipahtaa. Livenä ihan eri näköinen kuin kuvissa.
Onhan tuo keula ihan erilainen kun GT:ssä, munuaiset paljon matalammat. Iskee itselle. Ja kojelauta kallistettu kuljettajaa kohti, aijai
Sivuprofiili näyttää ihan samalta, valot on erilaiset. Takavalot näyttää pelottavasti aika samoilta kuin GT:ssä.
Mutta täytyy odottaa virallisia kuvia ennen kuin voi varmasti sanoa miten karmea möhkäle tuosta taas paljastuu. Teknisesti varmaankin upea laite mutta ulkoisesti
Onneton toi pikkunen ruutu tossa versiossa, isompaakin varmaan toki tulee. Ja vihdoinkin päästy eroon niistä rytyssä olevista lehtitaskuista etupenkin selkänojassa (no olihan niitä kovia taskuja kai joissain malleissa, mutta silti toi on yksi E39/E60 häiritsevimmistä jutuista sisällä takapenkiltä katsoen).
Kyllä tämä uusi vitonen alkaa päivä päivältä näyttää paremmalta omaan silmään. Linjoissa on palattu BMW:n tunnetuimpiin piirteisiin, ja myös ohjaamossa (tänk gaad). Tuli tuossa GT:ssä istuttua, ja kyllä aisteja hivelevä on se ohjaamon atmosfääri, ei voi muuta sanoa.
Kyllä tämä uusi vitonen alkaa päivä päivältä näyttää paremmalta omaan silmään. Linjoissa on palattu BMW:n tunnetuimpiin piirteisiin, ja myös ohjaamossa (tänk gaad). Tuli tuossa GT:ssä istuttua, ja kyllä aisteja hivelevä on se ohjaamon atmosfääri, ei voi muuta sanoa.
Tero
Aivan samaa mieltä. Ja sisustan laatu on huima. Huippua on se että ohjaamo alkaa jälleen kääntyä kuljettajaa kohti Omituista on kyllä kuinka erilaisen kuvan uusista bemareista (z4,gt,7) sainkaan pelkistä kuvista. Z4 ei ollutkaan niin iso möhkäle kuin kuvittelin, ei kyllä GTkään. Z4 oli luonnossa vielä siistimpi ja gt ihan huippu! Eikä ne 7:an munuaiset ole liian isot vaikka sitä mieltä olin aluksi kuvien perusteella. Ainoastaan X1 oli yhtä hölmön näkönen livenä ku kuvissa
Kävin kaupassa myös istumassa tuossa uudessa 5 GT:ssä, niin oli kyllä hieno sisältä.
Tuon uuden vitosen sisusta näytti kuvissa ihan samalta kamalta, että hyvältä vaikuttaa.
Ongelma on vain se, että nyt saa tuota vanhaa 5-sarjaa 520d Business ja parilla varustepaketilla aika "edullisesti" (52k), suhteessa siihen, että myyjä veikkasi uuden mallin hintojen nousevan about 10k.
_________________
BMW E61 LCI 530xdA -08
Toyota Avensis -04
ex:
BMW E60 530dA -04
Ford Mondeo 2.0 TDi
MB R171 SLK350 -04
MB W203 C220CDI -01
Toyota Avensis -01
Toyota Corolla -93
Opel Ascona -86
myyjä veikkasi uuden mallin hintojen nousevan about 10k.
Työkaveri oli just käyny jututtamassa Seinäjoen bemarimyyjää...ensinnäki oli sanonu että uusi malli(F10) tulee suomeen maaliskuussa..ja hinta on kuulemma samalla viivalla ku mitä A6 audi tällähetkellä (työkaverilla nyt Audi A6) eli noitten puheitten mukaan ja muutenki 10k on aika utopistista
Mercedes Benz Cls 350cdi W218
Opel Insignia 2.0 Cdti
Scania R560 8x4
Comment