^^-yllä olevaan kuvaa kun kattelle niin sumarit, pelit ja ajovalot ei oikein minulle toimi, muuten kyllä ihan hyvännäköinen. Tosin en tiedä onko nuo ajovalot ihan onnistuneet tuossa "photoshopissa" näyttävät jotenkin erinlaisilta kuin alkuperäisissä kuvissa, jossa ne eivät häiritse minua olleskaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Uusi 5-sarjalainen //code name F10
Collapse
X
-
Originally posted by turbopuustiEttä sitä vaan notta hyi perkeleLast edited by tinke76; 01-11-2009, 20:11.
Comment
-
-
Originally posted by Eemeli View PostToi GT ei oikein natsaa luonnossa, ajoltaankin oli kuin laivaa ohjaisi (tosin kitkat alla ja vähän karrikoiden). E60 istuu käteen ihan eri tavalla. Takatilat oli toki komeat, mutta kakaroille riittäisi vähempikin :-)
Toivottavasti uusi vitonen on ajettavuudeltaan toista luokkaa..
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by teropa View PostTämä on aika kiinnostava kommentti, varsinkin kun meillä Oulussa ei saanut tuota GT:tä koeajaa. Voitko vähän kertoa lisää, millä tavalla GT tuntuu eriltä kuin E60? Oliko mitään yltiöpositiivista, jonka huomasit parantuneen paljon vs. vanha?
Tero
Comment
-
-
Tässä yksilössä oli myös tuo Active steering, liekö sitten vaikuttanut ohjaustuntoon. Tuntui kuin olisi ajanut 7-sarjaa eikä vitossarjaa ja koeajo jäi melko lyhyeksi vaikka oli oivaa mutkapätkä tarjolla. Sopii ehkä seiskan tilalle jos ei halua leveillä, koska takajalkatilat ovat tosiaan huikeat. Näkymä eteenpäin hyvä, taaksepäin ei niinkään
Tämä oli kaikenlisäksi pohjavärissä ja perus mustat (sportti?) leederit, toki kaikilla sähkösäädöillä mutta ei tullut muuten erityisen arvokas fiilis.
Itse asiassa ajoin X5:sen perässä vähän tuon koeajon jälkeen ja herätti ihan eri lailla ostohaluja, tekisi mieli sanoa että jopa parempi ajaa, vaikka siitä vähän aikaa onkin :O
Comment
-
-
Originally posted by touring39 View PostNomut sillai oikein BMW-myyntipäällikkö sanoi, että hän on semmosen tilannut esittelyautoksi maaliskuun saapuvaan erään. "hearsay" niinkuin ameriikkalaiset sanoo.
Originally posted by Eemeli View PostToi GT ei oikein natsaa luonnossa, ajoltaankin oli kuin laivaa ohjaisi. Tuntui kuin olisi ajanut 7-sarjaa eikä vitossarjaaLast edited by Antinontoxic; 02-11-2009, 16:29.
Comment
-
-
Originally posted by Eemeli View PostAjoinko sitten 5 GT 530d:tä vai oliko se 530d 5 GT?E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Veiled View Postmersuhan se siinä...leveällä hymyllä varustettuna. toivottavasti linjalta tulee ulos erinäköinen auto. ei ole mun mieleeni.
-V-
Comment
-
-
Originally posted by Veiled View Postmersuhan se siinä...leveällä hymyllä varustettuna. toivottavasti linjalta tulee ulos erinäköinen auto. ei ole mun mieleeni.
-V-
Last edited by Jucke; 02-11-2009, 23:20.E34 ///M5 3.8 '93,
ex: E38 740i '00 E34 535i '88, E39 540ia M-sport '00, E34 535i '91, E34 520i '88
Comment
-
-
Ei tuossa kyllä mersua ole musta missään. Jos jossain, niin keulan sulavuus kylkilinjoihin (eli muodoissa on yhtenevyyttä, eikä riitaa) voi olla jotain mersuun etäisesti liitettävää. Heillä on samantyyppistä harrastettu jo pidempään. Ja hienolta tää uus vitonen alkaa näyttään, se on vissi.
Mersuista vielä... nehän on kaikki taxeja . Noei, mut sama minkä autolehden arvosteluja lukee (ja parempi jos käy itse kokeileen, tullut sekin tehtyä), niin voi todeta, että mursut on mukavuuspainotteisia ajoltaan, mutta aika sieluttomia niin ohjaamon kuin varsinaisen tunnokkaan ajotuntumankin osalta (eli just siellä, mistä saadaan Freude am Fahren). Stargatet jää kyllä itseltä autokauppaan myös jatkossa.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by teropa View PostMersuista vielä... nehän on kaikki taxeja . Noei, mut sama minkä autolehden arvosteluja lukee (ja parempi jos käy itse kokeileen, tullut sekin tehtyä), niin voi todeta, että mursut on mukavuuspainotteisia ajoltaan, mutta aika sieluttomia niin ohjaamon kuin varsinaisen tunnokkaan ajotuntumankin osalta (eli just siellä, mistä saadaan Freude am Fahren).
Comment
-
Comment