Suomessa (eli Euroopassa) myytävät F1X 523i:t ovat kaikki ihan 3-litraisia vapareita (2010-2012). Esim: tämän 2012 vuosimallin moottorikoodi N53-B30A on sama kuin vuoden 2010 vastaavassa. Sittemmin 2-litrainen urpo on korvannut bensakavalkaadin aloitusmallin 520i:llään.
Ja omalle kohdalle F11 523i on ehkä realistisin ehdokas nykyisen E91 330iA:n seuraajaksi sitten joskus, vaikka tehoissa hävitäänkin. Ainakin N52B30 käy ja kukkuu miltei 200tkm rullattuna yhä mainiosti. *koputtaa puuta*
Ja omalle kohdalle F11 523i on ehkä realistisin ehdokas nykyisen E91 330iA:n seuraajaksi sitten joskus, vaikka tehoissa hävitäänkin. Ainakin N52B30 käy ja kukkuu miltei 200tkm rullattuna yhä mainiosti. *koputtaa puuta*
Comment